Heel goed telefonisch geholpen en goed advies gehad.
En een goede en zeer snelle levering.
Mijn volgende bestelling wordt zeker weer bij Typhone.nl.
En zeker weer een Samsung galaxy s5 of toch de s6.
WAT ZIJN DAT GEWELDIG TELEFOONS.
Binnenkort verlenging van ander abonnement! !.
Nogmaals bedankt .
Heb nu een week geleden mijn nieuwe telefoon besteld (note edge)
Wel echt een super aanbieding maaaar die snelle levering laat wel op zich wachten vandaag maar is gebeld na eerst 40 minuten in de wacht gestaan hebben was ik het zat dus opgehangen en weer gebeld maar nu met de keuze bestelling plaatsen ipv. Order info en raad is binnen 1.5 minuut iemand aan de lijn ..toeval??? En dan zoals ik al veel gelezen heb een standaart praatje ja het is druk en met de feestdagen bla bla bla bla nu zou ik in de loop van deze week een mail krijgen dus wacht maar weer af
Ben erg tevreden over typhone. Vind het een fijne website en ze hebben vaak de beste aanbiedingen. Heb daarom ook de Z2 van Sony daar besteld. Het is een fijn toestel met een mooi helder scherm. Wellicht dat nog wat aseccoires bestel bij typhone
Ik vind Typhone de goedkoopste shop, was op zoek naar een LG G3, goede deal gevonden i.c.m. Telfort abonnement. De levering was ook snel en je kreeg mailtjes met bijvoorbeeld track trace code. Ben erg tevreden met de service en krijg ook nog eens een gratis hoesje van LG :) Ik ga wel vaker hier iets bestellen.
Goed:
Makkelijk bestellen.
Een groot assortiment aan producten.
Snelle levering.
Meenemen van m’n tel. nummer ging goed.
Dit kan beter:
Voorlichting over abonnementen.
Direct contact met de klant.
Ik heb een prima ervaring met Typhone. De door mij bestelde telefoon (een Samsung Galaxy Y voor mijn zoon) werd netjes op tijd geleverd. Het ging om een toestel zonder abonnement, dus misschien ging het daardoor wat sneller. Ik heb geen klachten over Typhone in ieder geval.
Ik heb vorige week een galaxy s 3 besteld bij Typhone, die is vandaag binnengekomen. Mooi toestel! M'n huidige abonnement loopt nog 8 maanden, dus ik heb nu twee telefoons in gebruik (en twee nummers dus), wat voor mij op zich geen probleem is. Maar ik had geen zin om nog langer te wachten.
Bestellen, leveren, etc. was allemaal prima. Ik had al eerder een abonnement bij typhone afgesloten, waar ik al redelijk tevreden over was. De prijs is concurrerend en de service van Typhone is, zover ik kan beoordelen, in orde.
Bij Typhone heb ik laatst een nieuwe gsm besteld. Het betreft een Typhone abonnement met als provider T mobile en als toestel een Samsung Galaxy SIII. Het nummerbehoud omzetten bij mijn vorige provider werd door Typhone keurig geregeld. De gsm werd na 2 dagen geleverd dus de levering was dik in orde. Ik werd via mail keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en de aanvraag voor het nummerbehoud. Ook op al mijn vragen via de mail werd door Typhone na een dag keurig geantwoord. Ik had ook nog een vraag over mijn tijdelijke nieuwe nummer bij T-Mobile. Daarover heb ik contact opgenomen bij T Mobile. En zij konden mij daarover geruststellen. Ik kan Typhone.nl dus aanbevelen.
Ik heb ook veel gsm aanbiedingen bekeken en Typhone komt telkens als goedkoopste aanbieder naar voren. Jekunt op Typhone.nl een analayse van je belgedrag doen, superhandig! Als ik via T mobile rechtstreeks een abonnement had afgesloten kostte me dat meer als 10 euro per maand.
Hallo ik heb op 27 februari een gsm besteld bij Typhone i.v.m. een speciale actie waarbij je een smartphone + abonnement kon krijgen voor een zeer aantrekkelijke prijs. De aanbieding stond direct op de voorpagina, dus het was makkelijk te vinden. Na de bestelling gedaan te hebben kreeg ik van Typhone meteen een bevestiging met het contract opgestuurd via mail. Dat contract moet je invullen, inscannen en terugsturen. Volgende dag hebben ze netjes een mail naar mij gestuurd met de vermelding dat ze het verstuurde contract in goede orde hadden ontvangen.
Het opsturen van de mobiele telefoon door Typhone gebeurd zodra het abonnement/contract is verwerkt bij de provider. Helaas waren er bij mij problemen met de aanvraag voor nummerbehoud, waardoor er vervolgens vertraging opliep met de verzending van mijn telefoon. Maar dat lag aan de provider en niet aan Typhone aldus de mail waarin ze me op de hoogte hielden. Ik kreeg opnieuw een mail met de melding dat het abonnement goedgekeurd was en dat mijn bestelling werd klaargezet voor verzending. Een paar uur later kreeg ik de verzendbevestiging van Typhone.nl met het Track en Trace nummer.
De gsm werd de volgende dag afgeleverd bij mij thuis en was verpakt in een doosje met een luchtkussen erin.
Helaas bleek dat de micro usb kabel niet bijgevoegd was. Ik heb gelijk contact opgezocht met Typhone. Volgende dag van hen een email ontvangen met de vermelding dat ze mij geheel kosteloos een nieuwe kabel zullen opsturen. De kabel werd de volgende dag afgeleverd door de postbezorger. Het was ook verpakt in een bubbelenvelop.
Het is erg netjes afgehandeld door Typhone. Ze krijgen mijn complimenten!
Ik heb net een sim only abonnement afgesloten bij Typhone. Dat ging uitstekend. Via de website van Typhone loop je zo door het bestelproces. Je kunt kijken welke SIM only provider het goedkoopst is. Typhone biedt namelijk sim only aan van Ben, Vodafone, Telfort, KPN Hi, Tele 2 etc. Ik heb gekozen voor Vodafone Sim only. En voor Typhone heb ik gekozen omdat zij altijd goedkoop zijn en een goede naam hebben. De site is wel een beetje druk op de homepagina van Typhone.nl.
Ik heb net de Typhone klantenservice gesprtoken. De wachttijd aan de telefoon is lang maar het Typhone personeel is wel vriendelijk en deskundig. Als je een bestelling wilt plaatsen bij Typhone kan dat via de website of telefonisch. Ik heb de laatste maand een bestelling gedaan. Het ging fout met de nieuwsbrief korting. Deze Typhone niewsbrief korting werd niet gelijk in mindering gebracht met mijn bestelling. Daarom heb ik gebeld en toen werd het in orde gemaakt.
Toen ik wilde bestellen bij Typhone kreeg ik snel iemand aan de telefoon. Toen ik vragen had over de bestelling, duurde het veel langer voordat ik een medewerker aan de telefoon kreeg. Ik heb de korting gewoon gekregen maar jammer van de lange wachttijd. Maar nogmaals heel vriendelijk en goed te woord gestaan door de Typhone klantenservice.
De service is naar verwachting. De telefoon wordt snel opgenomen bij Typhone! Vervolgens heb ik wel even moeten wachten op het juiste antwoord maar ik werd prima te woord gestaan. De bestelling van mijn nieuwe gsm was verder niet moeilijk en de telefoon werd ook keurig door Typhone op de afgesproken tijd geleverd.
16 Juli heb ik mijn Samsung Galaxy Ace besteld. Toen een mail gekregen dat de Ace lastig leverbaar is, en dat ik iets langer geduld moest hebben. Nou, prima, iets langer wachten vindt ik niet erg. Vorige week een mail gekregen dat woensdag 1 Augustus mijn toestel binnen zou komen, en dat deze direct naar mij verstuurd zou worden. Nog niks van gehoord, dus net even gebeld naar de klantenservice en zij verteld mij dat mijn toestel op zijn vroegst 10 Augustus verstuurd gaat worden. Dit duurt te lang, Typhone! Even wachten vindt ik niet erg, maar er zijn nu bijna 3 week voorbij, en ik ben bang dat het nog een paar week gaat duren.
Wat is uw ervaring met Typhone? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Typhone hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Typhone reviews lezen.
Telefoonnummer: 040 - 23 53 000