Laatste tijd gaat de kwaliteit hard achteruit. Bestelde regelmatig en altijd wel een maat groter, maar tegenwoordig na eenmaal wassen volstaat een maat groter al niet eens meer. Kleding krimpt erg veel en naden zijn snel rafelig. Al meerdere t-shirts kunnen weggooien na eenmaal dragen.
Voor een shirt van €30 mag je toch wel iets van kwaliteit verwachten.
4 april 4 shirts en een deurmat besteld en nog niks ontvangen. Een vaag antwoord via de chat ontvangen.
Ergste is dat ik de shirts voor het Metallica concert had besteld. Jaren tevreden klant geweest, maar nu haak ik af. Ga proberen mijn geld terug te krijgen, maar na het lezen van andere reviews vrees ik het ergste.
Ik wilde een nieuwe T-Shirt bestellen voor het concert van Metallica.
Ik heb deze 2 weken voor het concert besteld en helaas werkte de kortingscode niet.
Na 1 week nog niets gehoord en of gezien te hebben ben ik maar gaan bellen met Large, Ik kreeg toen een bandje te horen dat je ze kan bereiken via de mailen en via FB.
Ik heb toen eerst gemaild maar kreeg na 4 dagen nog geen antwoord en heb ze toen via FB een berichten gestuurd, Ze hebben deze wel gelezen maar krijg geen antwoord.
In middels is het concert geweest en zijn we weer een paar dagen verder en Large blijft maar zwijgen.
Large pak je geld maar je krijg niets geleverd, Het is in mijn ogen een grote boeven zooi!
Er staan heel veel dingen op hun website die ze helemaal niet in voorraad hebben. Maar wel de order bevestigen en je geld meteeen van de bankrekening halen. Dat riekt naar oplichterij. De prijzen voor sommige spullen zijn te goed om waar te zijn. Ik ben erin getrapt. Wees slim en bestel ergens anders. Dit zijn bandieten
Large, ze nemen je niet serieus en er is geen sprake van professioneel gedrag. Ik heb meerdere keren besteld bij hun, (ook problemen gehad met laat leveren btw), maar ik zelf ga geen gebruik van hun webshop meer maken. De prijzen zijn mij veel te hoog en voor de service hoef je het ook niet te doen. Ik raad mensen aan om dezelfde (soort) spullen gewoon ergens anders te halen en goedkoper.
Release vooraf bestellen geen goed idee, meer maals konden ze het artikel niet leveren ofwel weken na de release datum. Korting te over maar nooit op media, en dan de klantendienst die is totaal niet bereikbaar. Mails worden nooit beantwoord en telefonisch contact met de klantenservice is echt dramatisch. Hunnen medewerkers helpen hun klanten totaal niet.
In november een trui terug gestuurd omdat de kwaliteit niet goed was, het geld zou terug gestort worden. Nu is het 8 december en het blijft akelig stil vanuit de kant van Large.
Telefonisch niet te bereiken, op mailtjes wordt niet gereageerd.
Ben zeer benieuwd of het verschuldigde bedrag nog op mijn rekening wordt bijgeschreven.
Beste,
Op 23 November 2017 deed ik een bestelling bij jullie, het betreft een set KISS poppen bestelnummer 101400853693. --- 399,99 euro
Twee dagen later krijg ik een enorme doos thuis met de set poppen dacht ik maar bij het openen was dit wel een ontgoocheling want er zat maar 1 van de 4 poppen in de doos samen met nog een tshirt .
Ik heb direct telefonische contact met jullie opgenomen (wel 20 minuten wachttijd) na mijn uitleg te hebben gedaan zei de man aan de lijn dat iets verkeerd was gelopen en dat de poppen waarschijnlijk uit de doos gestolen waren. Na overleg moest ik de doos met complete inhoud terug sturen en gingen jullie dan een volledige set opsturen, en de man aan de lijn zei me dat hij de set persoonlijk opzij gezet had omdat er maar 1 set meer over was. Ik was gelukkig daar mee en heb dan de dag nadien het pakket op de post gedaan.
Er ging meer dan een week voorbij en ik hoorde niets meer van mijn pakket, ik vond dit wel al een beetje verdacht. Ik heb jullie dan op alle mogelijke manieren proberen te bereiken telefonisch (maar na 25 minuten wachten wordt er doodleuk ingehaakt) dan per mail….. tevergeefs, dan heb ik via facebook messenger , daar kreeg ik na enig tijd een antwoord -“Bedankt! Ik heb je retour ingeboekt en de nieuwe set KISS poppen komt zo snel mogelijk naar je toe. Fijne dag verder.”
2 dagen nadien terug een enorm pakket , ik heb meteen het pakket gefotografeerd omdat ik terug nattigheid voelde omdat de doos super licht aan voelde en om zeker aan te tonen dat de doos zeker geen inbraak pogingen aantoonde. Er zat terug maar 1 pop in het pakket.!!!!! Ik heb dan terug telefonisch contact opgenomen terug 20 minuten wachttijd om dan terug mijn zelfde verhaal te doen.
De mevrouw aan de lijn is gaan checken in het magazijn om nadien dan te melden dat ze geen volledig set meer hadden en dat het probleem was, maar daar heb ik mijn bedenkingen bij want 2 dagen voordien melden ze mij dat ze het set met 4 poppen klaar staan en gaan opsturen om dan een pakket te vullen met 1 pop en wetende dat het een set moet zijn ???? Raar ???
De Mevrouw zei dan dat er niets meer anders opzit dan het pakket terug te sturen om dan mijn geld terug te storten maar daar ging ik niet met akkoord en werd ik een beetje woest (waarvoor mijn excuses) Ik zei ik ben geen koerier dienst die iedere week naar de post rijdt om iets terug te sturen en vond dat jullie eerst mijn geld moest terug sturen en dan zou ik jullie pakket opsturen en dat ik geen tijd heb daarvoor, ik heb ook een zaak met 18 personeel leden en als ik zoveel van die blunders maak dat ik rap failliet zou zijn.
Terug 2 dagen na dit voorval terug een pakket aan mijn deur met een enorm pakket maar wel een zwaarder dus de 4 poppen zaten erin !!!!!!!!! Oef !!!!!!!! Maar dan bij het uit pakken zat er 1 pop in die gebroken is !!!! Terug een domper !!!!!!! Wat een Fiasco !!!!!!! en dit voor een slordige 400 euro, mooie service !!!!!!!!! Vinden jullie ook niet ?????? Er zat zelfs geen tshirt meer bij in het pakket , zelf bij de bestelling op 23 November was er een actie van 20 % korting op alles dus dat heb ik ook nog eens misgelopen. Je zou voor minder kwaad worden hé of niet ??
Ik ga dit pakket nu houden en de kapotte pop plakken en bij mijn collectie plaatsen maar met tegenzin en geen goed gevoel.
Ik ben nu benieuwd of jullie daar nu een gevolg aan gaan geven of dat het voor jullie nu opgelost is ???
Met vriendelijke groeten
De Lobelle Gino
Had een sjaal besteld voor een cadeau, na het bestellen kreeg ik geen bevestiging maar was wel geld van de rekening af gehaald. Heb direct een mail gestuurd naar Large, maar naar nog eens 3 mails 2 keer geprobeerd te bellen en 3 weken wacht geen bericht van Large. Heb toen een klacht in gediend bij thuiswinkel.org waar large bij aangesloten is. Binnen twee dagen reageert Large vraag om een screenshot van mij betaling, ik stuur dat naar hen en vraag of het voor de kerst nog binnen komt. Krijg weer geen reactie beslis om de sjaal ergens ander maar te bestellen, en mail weer richting large dat ik me geld terug wil. Krijg weer geen reactie terug, ga weer via thuiswinkel.org en vraag of ze mij mail willen door sturen naar large want dan reageren ze wel kennelijk. En idd na twee dagen reageren ze weer met de vraag of ik mij rekening willen sturen (ter wel ze dat gewoon hebben). Zo gaat het weken door krijg uiteindelijk het verzoek om niet via hun normale mailadres te vragen maar via een speciaal mailadres waar ze kennelijk wel op reageren.
Heb uiteindelijk na 41 dagen mailen/bellen me geld terug.
Dus ik ga nooit meer iets bestellen bij Large en raad ook iedereen af om dit te doen!!!
Als je wil dat ze reageren op je mail ga dan of via thuiswinkel.org of gebruik hun mail adres: reviews @ large .nl die ze gebruiken als er een klacht binnen komt van thuiswinkel.org.
Ik hoop dat dit helpt.
Ik heb op 13-07-2017 een bestelling gedaan van enkele Supernatural artikelen. Op 20-08-2017 gebeld waar de producten bleven. Ik zou binnen een week de artikelen ontvangen. Op 20-09-2017 weer gebeld. Nu zou het eind oktober geleverd worden. Op 05-11-2017 gemaild dat ik de order wil annuleren. Op 16-11-2017 kreeg ik een mail terug dat de reactie op mijn mail wat langer kan duren dan normaal. Op 23-11-2017 krijg ik een mail dat mijn pakket wordt afgeleverd. Ik weer bellen. Na lang wachten wordt er gezegd dat ik het pakje kan weigeren aan de deur en dat mijn geld teruggestort wordt. Vervolgens krijg ik een mail dat mijn pakketje niet afgeleverd kon worden, of ik wil aangeven wat er met mijn bestelling moet gebeuren. Op 7-12-2017 weer bellen. weer lang moeten wachten. Er wordt beloofd dat geld gestort wordt. Op 04-01-2018 maar weer gebeld. Dit maal 34! minuten in de wacht gestaan. Er wordt een mail naar een afdeling gestuurd die de terugbetaling doet en tussen nu en 14 dagen zou ik mijn geld terug moeten hebben. Ik verwacht er niks van. Uiteindelijk 45 min aan de telefoon gehangen. Ik ben blij dat ik gratis kan bellen. Ik koop NOOIT meer bij Large. Wat is dit een slecht bedrijf geworden.
Begin december heb ik een jas besteld en betaald, de dag erna kreeg ik een mail dat hij toch niet leverbaar was en of ik mijn bankrekeningnummer door wilde geven voor terugbetaling.
Dit direct gedaan en ze er diverse keren aan herinnerd, helaas worden mails niet gelezen/beantwoord, telefonisch duurt het wachten veel te lang.
De order staat gek genoeg wel op “voltooid”
NIET DUS!!!
Slecht bedrijf, niet kopen!
Telefoon, mail, whatsapp, brief geen gehoor. Retouren worden niet verwerkt, Klarna wordt niet op de hoogte gebracht dat het retour is. Hebben wel tijd om onzin op Facebook te plaatsen maar klanten helpen ho maar, niet reageren, nergens op!
Onbetrouwbare bedrijf en de wet kopen op afstand laten ze aan hun laars!
Je bent gewaarschuwd, NIET KOPEN!
je besteld en je krijgt geen verzending bewijs . Ik las reacties op fb op hun pagina . iedereen heeft verzending problemen , krijgen niks aan. Kunnen hun niet contacteren . Als klant word je compleet genegeerd . KAN NIET.
Aan iedereen die iets heeft besteld of van plan is te gaan bestellen bij Large, er is aangeraden om aangifte doen als
er niets wordt geleverd want waarschijnlijk wordt je opgelicht.
Via hun facebookpagina waren er al honderden klachten gemeld en niet de minste.
Via alle sociale media heeft Large ook de negatieve recensies/reviews van alle klanten verwijderd. Ik heb naar lang aandringen via mail en blijven bellen (bijna 2 weken lang elke dag bellen en dan langer dan een half uur in de wacht te moeten staan) mijn geld gelukkig terug na anderhalve maand geen levering, urenlange zinloze telefoontjes, onbeantwoorde mails en asociaal personeel bij de klantenservice. Dus men raad iedereen aan om aangifte te doen of in ieder geval zo veel mogelijk terecht negatief in de media te brengen.
Bestellen bij Large? Voor mij never en nooit meer.
Mijn zoon heeft een overhemd gekocht waarvan bij 1x dragen het bovenste drukknoopje uit de stof is gekomen. Gemailed naar de klantenservice geen reactie. Gebeld, maar na ruim 20 minuten in de wacht wordt de verbinding verbroken. Toen recensie op Facebook gezet, direct antwoord, tuurlijk kan het overhemd terug stuur even een PB. Dat had ik natuurlijk al gedaan, maar goed opnieuw en weer geen enkele reactie. Aan de buitenkant heel keurig, maar verdere afhandeling echt waardeloos. En eerlijk gezegd als ik alle reacties zo lees weet je bijna zeker dat al stuur je het overhemd retour ze toch het geld niet gaan overmaken.... Dure les voor mijn zoon. Nooit meer kopen bij large!
Afgelopen zondag een CD bij Large besteld die op de website op voorraad stond met leverdatum 8/9 december 2017. Afgelopen woensdag kreeg ik een mail dat de CD niet op voorraad was en geleverd word op het moment dat deze weer op voorraad is. Zeer slechte service dus. Ik heb gelijk een mail naar Large gestuurd dat ze zich aan de leverdatum zoals die aangegeven stond op hun website moesten houden en ik anders van de koop afzie en het geld snel terug eis. Tot vandaag geen reactie op mijn mail ontvangen.
Telefonisch probeer ik ze nu te pakken te krijgen. Ik heb net een half uur in de wacht gehangen en toen werd de verbinding verbroken. Nu hang ik wederom in de wacht...
Ik bestel niks meer bij deze amateurs. Klantenservice is een aanfluiting. Wel opvallend dat er door Large veel tijd in het reageren op slechte recensies word gestoken!
Janie op 16 December 2017
Nog steeds geen bestelling ontvangen. Ook nog steeds geen reactie op mail en telefonisch onbereikbaar. Daarom hebben wij besloten om aangifte te gaan doen. We zijn bestolen.
linda bakker op 21 December 2017
Graag uw klacht bij Thuiswinkel Waarborg melden, dit oplichters bedrijf gebruik nog het logo, dit moet gewoon niet kunnen. TW is inmiddels op de hoogte van de praktijken van dit bedrijf.
Half november heb ik een winterjas voor mijn zoon besteld. Volgens de maattabel van de fabrikant maat L. Er kwam een veel te grote jas uit de doos dus meteen teruggestuurd met het verzoek om een kleinere. Daarna doodse stilte! Geen bevestiging van de ontvangst van de grote jas van Large, geen nieuwe jas. Dus gebeld met Large. Ik heb 3 pogingen gedaan, in de wacht mziekje met heavy metal kunnen doorstaan maar niemand aan de lijn gekregen. Tig e-mails gestuurd maar geen enkel resultaat. Na 3 weken nog steeds geen nieuwe winterjas voor de zoon. Large, je wordt bedankt! Dat was de laatste keer winkelen bij Large dus.
Mensen opgepast! Alle signalen zijn er het over en uit is met dit bedrijf; bestelling kwijt, producten achteraf toch niet meer leverbaar, geen reactie op mail, Twitter al 9 maanden inactief en telefoonnummer al een week buiten gebruik!!
Wat een bijzonder en zeer twijfelactige webshop. Helaas toch een bestelling gedaan, maar tijdens de betaling met E-deal kregen we melding dat er iets fout is gegaan. Helaas besteling is niet gedaan, WEL bedrag afgeschreven, maar niets geleverd.
Meerdere malen via mail contact gezocht en kreegals antwoord, dat dit klopte en dat het betaalde bedrag als reservering gezien kon worden??? (nooit van gehoord) Dus opnieuw bestellen en nogmaals betalen, waarna het eerste bedrag zal worden terug gestort. NO WAY!
Telefonisch contact gezocht, maar alleen maar ingesprek. Dus ik ben nog in afwachting van maar ....................??
We zullen het zien.
2 weken geleden bestelling gedaan voor groot bedrag. Maar bestelling staat nog steeds op wordt verwerkt.
Geen enkel vertragingsbericht ontvangen. Ook geen reactie reactie op mijn mail. Al 4 dagen lang probeer ik ze te bellen, maar er wordt niet opgenomen. Ik kreeg na 1 minuut en een keer na 7 minuten en een keer na 15 minuten opeens een ander bandje dat ze het druk hebben en word er dan uit gegooid. Steeds op een ander moment... dat gebeurt dus bewust, handmatig. Belachelijk.
Heb in het verleden al aardig wat bestellingen gedaan, maar het maakt Large kennelijk ook niks uit of je een regelmatig terugkerende klant bent. Dom. Voorheen geen problemen gehad, maar dit is wel schokkend slecht. Mijn vertrouwen in Large is flink geschaad.
Large levert niet zoals beloofd en zijn vervolgens niet beteikbaar. Wordt niet op mails geteageerd en telefonisch zit he alleen in de wacht. Na 3 pogingen kreeg ik eindelijk medewerker aan de lijn die mij verschrikkelijk behandelde.
Ik bestelde vaak bij Large en had zelfs bacjstage-pas, maar nooit meer.
Slecht slecht slecht. Trui besteld en de iDEAL betaling was gelukt maar in de webwinkel was de melding oops er ging iets mis. Dus gebeld sta je eindeloos in de wacht met een verschrikkelijk wachtmuziekje. Uiteindelijk kreeg ik iemand ter pakken en die zei dat als nog op tijd kwam voor de verjaardag. De volgende dag kreeg ik een mail dat ze mijn huisnummer kwijt waren. Dus nummer doorgegeven en gevraagd of als nog op tijd kwam. Geen reactie meer. De verjaardag kwam en.... Geen levering. De dag erna gebeld en ik heb gebeld om het geld terug te storten. Zou binnen een paar dagen geregeld zijn. Krijg ik dezelfde dag nog en mail dat het product niet leverbaar is een dat het geld binnen 4 WEKEN terug gestort word. Wat een irritant gedoe. Het geld was er toch ook binnen een seconde af. Nooit weer Large.
Webcare Team Large op 17 November 2017
Geachte heer Schuil. Natuurlijk is het erg vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad met Large, dat is nooit de bedoeling geweest. Er heeft ondertussen een uitbetaling plaatsgevonden binnen de gestelde termijn van 14 dagen op uw bankrekening. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Wat een bagger bedrijf. Ik heb vaker wat besteld bij de large en de levertijd klopt nooit.
Afgelopen 2 keer heb ik niet eens mijn bestelling gekregen terwijl ze wel het geld afschrijven. Op email reageren ze niet op Facebook gaan ze er niet op in.
Ze zeggen niet waarom je bestelling is vertraagt ze houden je niet op de hoogte, je moet zelf checken of alles wel goed gaat. Je moet echt HEEL veel moeite doen om je geld terug te krijgen. Ze hebben al lang geen monopolie meer op dit soort merchandise bestel lekker ergens anders. Wat een scheit bedrijf!
Geen juiste indicatie levertijd, klantenservice alleen Engelstalig...
In de webshop stonden de 2 broeken op voorraad en volgens Large zouden deze ook binnen 48 verstuurd worden.
Ik denk; Da's mooi, dan zijn ze op tijd voor ik op vakantie ga!
Na 2 dagen nog geen verzendbevestiging gehad te hebben, ga ik toch maar even bellen.
Moet ik Engels praten!!! Dit is verder geen probleem, ik bedoel wie spreekt er geen Engels. Maar wat nou als je dat niet doet...
Mevrouw die bij de telefoon zat kon mij alleen vertellen dat het op de pallet lag en misschien (misschien...) morgen wordt verstuurd.
Buiten dat had ze een vrij gesloten en gehaaste houding waardoor het net lijkt alsof ze er geen zin in had.
Ook nog was ze erg slecht te verstaan, als of dat microfoontje achter in haar neus zat, daar had ik uiteraard wat van kunnen zeggen...
Maar om eerlijk te zijn, het is verdorie 2017; pakketjes worden binnen een dag geleverd soms nog op dezelfde dag, Service van 0,niks, geen passende oplossing, mag het pakketje ook niet op komen halen...
Order is ook niet te annuleren, want ze willen geen medewerker laten zoeken in de grote stapel...
Laatste keer. Large.. kutzooi.
Aantal artikelen besteld, meeste daarvan waren volgens de bevestiging leverbaar. Ondanks de feestdagen heeft het bijna een maand geduurd met als resultaat dat uiteindelijk 1 item geleverd kon worden, de rest later of helemaal niet. Klantenservice was ronduit laconiek in hun antwoorden en men had ook geen moeite gedaan om een mail te beantwoorden die ik hierover had ingestuurd.
Ik heb vervolgens alles afbesteld! Het bedrijf komt totaal niet na van we ze beloven. Doe geen zaken met dit bedrijf!!
I ordered few t-shirts as a birthday present. 3 days later my order is still not sent out from the warehouse in germany! I e-mailed and called with the client service and they are telling "we don't know when you will receive the delivery. we never promise 24 hours delivery." "but it has been 3 days now and the sending didn't even leave your warehouses!" then she keeps repeating "we don't promise delivery within 24 hours. we don't promise delivery within 24 hours. " she was getting mad that I want to receive my order in 3 days! come on we live in 2015! their service and delivery times are horrible.
Wat is uw ervaring met Large Online? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Large Online hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Large Online reviews lezen.
Thuiswinkel Waarborg