Ulla Popken reviews & ervaringen

www.ullapopken.nl
 
3.0 (40)
Ulla Popken

40 Ulla Popken reviews

 
(3)
 
(2)
 
(3)
 
(8)
 
(28)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
28 resultaten - getoond 1 - 28
Volgorde

Trekkingbroeken

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Na een ruime maand nog geen geld terug van mijn geretourneerde broek, na klacht, schijnt het geld terug te komen.
Gelijk gevraagd waar mijn broek blijft die ze achtergehouden hebben. Blijkt dat die nietmeer te leveren is, hier hebben ze ook geen contact over opgenomen en ook mijn geld niet terug. Hoppa weer een klacht, ook dat geld zeggen ze nu terug te storten .
Ronduit bagger slecht bedrijf

E
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Badpak

Levering 
 
1.0

Op 23 april een badpak besteld, de advertentie was : op voorraad, levertijd 2/3 dagen. Een week later ging ik met vakantie dus dat zou goed uitkomen. Helaas, ik kwam bedrogen uit. Op 8 mei een mailtje gestuurd, indien het niet geleverd kon worden dan wilde ik graag mijn geld terug. Dat ging dus niet en vanwege veel vraag was er vertraging in de levering ontstaan. 30 mei, ik heb nog steeds geen badpak, in mijn laatste mail heb ik een deadline gesteld of geld terug. Nog geen antwoord gekregen.
Conclusie: slecht online bedrijf met een slechte service.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ik heb kleding besteld en middels ideal betaald. Blijkbaar is er in het bestelproces iets fout gegaan. Hierdoor heb ik wel betaald, maar is er door Ulla Popken geen bestelling ontvangen. Ulla Popken is niet in staat om het bedrag dat ik betaald heb per direct terug te storten. Ik moet 8 dagen wachten en als het dan nog niet op mijn rekening staat pas dan gaan ze onderzoeken wat er aan de hand is. Na een paar keer heen en weer bellen wordt mij doodleuk medegedeeld dat het niet 8 kalenderdagen zijn maar 8 tot 10 werkdagen. Ik ben ondertussen 5 werkdagen heen en weer discusieren verder en ik heb nog geen geld retour ontvangen en mijn bestelling zijn ze ook kwijt.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

kleding

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

De kwaliteit van hun kleding is prima, maar de levertijd is te lang en vooral de afhandeling achteraf is rampzalig. een factuur waar iets fout gegaan is met het berekenen van de retours levert al direct de nodige aanmaningskosten. En als je die mail toevallig over het hoofd ziet, komen er nog eens kosten bij.
Voor mij nooit meer Ulla

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Broek

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik plaatste via hun website een bestelling en moest nog niet betalen. Aangezien het de eerste keer was dat ik via hen werkte, stuurde ik een mail ivm afterpay (aagezien ik bij de bestelling nog niet moest betalen maar nergens 'afterpay' of overschrijvingsgegevens vond). Bleek dat site niet goed werkte en ik toch eerst moest betalen. Dat deed ik dan. Na 3 weken nog steeds geen bestelling ontvangen. Ik mail terug... geen bestelling doorgegeven aan magazijn. WTF? Dan kreeg ik een mail dat het niet meer in stock is en komt ... conclusie: geld kwijt, geen bestelling (na 3 maanden), slechte service - hier koop ik nooit meer!

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

twee jassen

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Voor het eerste (na 10 jaar) bestelde ik wat bij Ulla Popken. Ik wist niet welke maat ik moest nemen. Ik wilde een waterdichte winterjas nemen. En dat ik nog een dik wollen vest eronder kan dragen. Franse kleding maten vallen kleiner dan de Duitse maten. Daarom nam ik maat 50. Niet wetende dat het tevens ook voor maat 52 zou zijn !
Eerst moest ik vooruit betalen , als nieuwe klant.
De jassen waren ongelooflijk wijd en te groot. Jassen geretourneerd .
Klantenafdeling gebeld voor advies. Neem maat 46 !
Toen begon de drama : in mailbericht ... u ontvangt maat 50-52. Klantenafdeling subiet gebeld dat dit absoluut fout was en dat ze de zending moeten stopzetten. Dat kon niet. Wis en waarachtig na 10 minuten kwam er wéér een mailbericht , wéér een zending 50-52 . Weer klantenafdeling gebeld. ....niemand wist me uit te leggen hoe dat allemaal zo verloopt.
Ik heb een brief bij de voordeur geplakt met de tekst dat het pakket niet wordt aangenomen en dat het retour moet. Dit briefje hangt al anderhalve week.
Ik heb geen goed contact met de webwinkel. Via de Facebook heb ik een kort contact gehad met Ulla Popken.
Dus heel veel ergernis , en rompslomp en narigheid.
Ik heb een zg fysieke winkel gebeld en daar wist de verkoopster me te vertellen dat het helaas bekend was dat er wel veel fouten werden gemaakt door de webwinkel. --- Het is dat u het weet !

V
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Wat een bedrog!!

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik bestel een blouse van 49,95.
Tot mijn verrassing staat er op het kaartje van de blouse 34,99 euro. Maar wat blijkt ik moet 49,95 betalen voor de blouse. Ik voelde me belazerd en heb de blouse terug gestuurd. Als ik de reviews Lees dan dan maakt een slechte review niet uit voor dit bedrijf! 1e keer besteld en was gelijk de laatste keer!!

MR
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

E.B. op 23 September 2024

Toevallig vandaag hetzelfde meegemaakt
Besteld met code voor 25 procent korting
Zit er nog een uitverkoopprijssticker op van 30 procent
Dus acties zijn pure MISLEIDING

Reageer op deze review

afhandeling leverantie

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
3.0

Op 13 augustus heb ik namens mijn vrouw en bestelling bij jullie geplaatst. Deze bestelling is dezelfde dag betaald (zie mijn bankrekening). Toen ik na vier dagen de bestelling nog niet heb gekregen, ben ik met klantenservice gaan bellen Door een technisch mankement bij jullie was r helaas geen order aan te koppelen. Ik vroeg of ik alsnog de bestelling kon activeren . Dit kon helaas niet, maar mijn geld zou teruggestort worden. Toen ik op 24 augustus nog steeds geen geld heb ontvangen, heb ik wederom contact opgenomen met de klantenservice. Deze melde mij dat er een technische storing was geweest en dat er hard gewerkt werd aan de terugbetaling. Maar door de drukte ging dit allemaal niet snel. Ofschoon het bedrijf wel dagelijks aanbiedingen op mijn mail kon zetten, Dus wat drukte.
Op 2 september kreeg ik een mail dat mijn iban nummer niet klopte. Er stond geen zes in dit nummer mar een acht. Bij de boekhouding is men dus niet in staat om een nummer over te schrijven. want omdat het bedrag wel van mijn bank was afgeschreven. Ik heb vervolgens weer met de klantenservice gebeld, met het verzoek om mij door te verbinden met de administratie. Dit kon helaas niet wan de klanten service zat in Servie. Maar weer werd een terugbetaling beloofd. Nu op 9 september heb ik dan eindelijk mijn geld terug ontvangen. Zonder excuses of een tegemoet enige compensatie. De bestelling van 13 augustus is niet meer in de aanbieding. Mijn vrouw is dus niet van plan om nu de volle pond te gaan betalen. Na jaren als trouwe klant te zijn geweest ,gaan wij ons beraden of wij wel bij jullie klant willen zijn. Deze handel wijze getuigd niet van een goede klantenservice.

J
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Zeer slechte kwaliteit tankini

Prijs 
 
1.0

Ik heb een tankini gekocht in een van de ulla popken winkels rond 20 augustus. Gedurende de week vakantie is de plastic gedeelte waar het bandje vast zit achter, afgebroken. Ik liep een dag rond met een bandje. Zeer slechte kwaliteit. Niets kopen met plastic gedeeltes dames.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

accepteer nooit de nieuwsbrief of catalogus

Service 
 
1.0

vink nooit de mogelijkheid aan om de nieuwsbrief te ontvangen of de catalogus. je komt er nooit meer vanaf. wat je ook doet, bellen mailen het helpt niet, Ze zeggen/schrijven dat ze meteen stop zetten maar helaas pindakaas, ze blijven sturen. Negeer dat bedrijf het heeft schijt aan haar klanten en troggelt alleen maar je geld af

JK
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Bar slechte service Ulla

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op vrijdag besteld, maandag de bevestiging en track & trace code binnen. Inmiddels 18 dagen en 6 boze telefoontjes verder, maar niets ontvangen en mijn geld kwijt.
Je belt met je klachten een callcenter, ingehuurd door Ulla P.
Het enige wat het callcenter kan doen is aantekeningen maken.
Er is digitaal contact met Ulla P. De klacht moet middels dat digitale aantekeningetje van het callcenter bij Ulla P in behandeling genomen worden. De reactietijd zou maximaal een week moeten zijn. 7 dagen dus. Ik ben al 18 dagen verder en totaal geen terugkoppeling of wat dan ook.
Wat is er gebeurd? Bestelling geplaatst zoals gezegd, barcode ontvangen, maar mijn bestelling is nooit in sorteercentrum van Postnl gekomen. Pakket is zoek dus.
En waar wacht Ulla P op? Dat zij de goederen retour ontvangen zodat zij je geld terug storten, maar dat kan in mijn geval niet hé! Ik heb nooit wat van ze ontvangen!!!?

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

steeds aanmaningen terwijl ik betaald heb

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

ik raad iedereen af hier nog iets te kopen…..

na mijn bestelling alles keurig betaald via de bank en daarvan ook een bankafschrift aanwezig .
Nu krijg ik nog regelmatig aanmaningen over deze betaling , dus telefonisch uitgelegd , later een kopie bankafschrift gemaild en nog blijven ze aanmaningen sturen , met telkens een hoger bedrag
nu mijn rechtsbijstand ingeschakeld om van deze rare winkel af te komen .
triest dat het zo gaat ….

W
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

benieuwd

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Een maand geleden een bestelling geplaatst. Het zou drie weken duren, maar er kwam niets. Vervolgens bestelling geannuleerd. Op de een of andere manier krijg ik het idee dat ik mijn geld niet terug krijg, daar ze niet gereageerd hebben op mijn e-mail om mijn telefonisch geannuleerde bestelling te bevestigen. Maar ze hebben nog zeven dagen, dus ik ben benieuwd.

DL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Aanmaningskosten zonder herinnering

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Ik bestel af en toe bij Ulla Popken grote maten kleding voor mijn moeder. Nu moest ik al twee keer 2 euro betalen als aanmaningskosten. Tweede keer heb ik de verzendkosten per ongeluk niet betaald omdat ik dacht dat ik een actie had "gratis verzenden"(anders moet je zelf betalen). Nu dus het bericht gekregen dat ik aanmaningskosten moet betalen over het bedrag van 4.95 euro. Ik vind het belachelijk. De kleding is ok maar ik stuur veel terug omdat als je het aantrekt ziet het er niet uit. Na retour zou ik nog wel een overzicht willen hebben wat ik nu moet betalen,maar dat moet je zelf bijhouden. Deze webshop is niet van deze tijd. Tegenwoordig heb je overal Klarna en Afterpay.

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Vreselijke service door vreselijke verkoopster

Beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb vooraf naar de winkel gebeld over het gebruik van een kortingsbon voor panty's, toen ik in de winkel aan kwam leek de medewerkster hier niks van te begrijpen al zei zij van wel. Ik wilde graag meerdere panty's kopen maar ik wou wel zeker weten dat zij goed zaten, vooral omwille van de prijs (€40,00-€50,00 voor 4 panty's). De medewerkster zei dat ik ze niet kon passen maar zij zou wel even inschatten welke maat ik nodig had.

Ondertussen was er een oudere dame (zeer hoge leeftijd) die om het toilet vroeg aan haar. Met veel gezucht en gesteun heeft zij deze mevrouw geholpen maar zij zei wel 'Nou mevrouw, ik ben eigenlijk deze dame even aan het helpen...'. Toen zij terug kwam van het toilet aanwijzen voor deze mevrouw, vertelde zij aan mij hoe storend het gedrag van oude mensen kan zijn en dat het haar moeite kost om te blijven glimlachen bij zo iemand... Heel apart.

Na 5 seconden in het pashokje te staan vroeg de verkoopster die mij kennelijk gevolgd was al of het goed zat (hoezo opdringerige verkoopster?!?). Toen ik de panty aan had bleek ik toch een maat groter nodig te hebben, ik paste deze echt niet. Ik heb de panty ontzettend netjes opgevouwen en er was verder geen schade oid van het passen ontstaan. Uiteindelijk hadden we vier anderen in de juiste maat uitgezocht. Bij het betalen gaf ik aan deze vier panty's te willen kopen. De verkoopster zei echter dat ik diegene die zij mij had aangeraden maar die niet juist zat, ook moest kopen. Toen ik zei dat ik dit niet wou omdat hij niet paste werd zij onvriendelijk. Na hier even over gediscussieerd te hebben zei zij op een zeer onvriendelijke toon 'Nou, over welke kortingsbon had je het?' waarna ik deze tevoorschijn toverde. Ik heb uiteindelijk de panty niet hoeven kopen (gelukkig) maar ik vind alsnog de manier waarop zij omging met mij als haar klant buitengewoon vervelend. Je gaat daar weg met een gevoel alsof je iets heel vervelends hebt gedaan, wat mijn inziens, niet het geval was.

Ik zou niet snel meer naar Ulla Popken gaan.

F
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Vreselijke winkel en slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Aantal artikelen besteld waarvan ik 1 artikel niet had ontvangen. Deze zou later geleverd worden. Na 1 week nog niets gehoord en toch maar contact opgenomen met de klantenservice. Onvriendelijke medewerker vertelde mij dat ik gewoon nog geduld moest hebben.... 2 weken hierna kreeg ik het laatste artikel wat vervolgens toch ook retour moest. Het verwerken van een retour duurt eeuwen bij hun, maar hierdoor klopte het bedrag wat ik moest betalen nog niet. Natuurlijk krijg ik doodleuk een aanmaning (al gelijk met kosten en geen herinnering) dat ik moest betalen. Maar het geretourneerde artikel stond er nog bij. Ik heb hierdoor ALWEER contact moeten opnemen met de klantenservice om vervolgens weer een onvriendelijke medewerker aan de lijn te krijgen (wiens Nederlands heel slecht te begrijpen/te verstaan was). Ik moest maar gewoon het bedrag betalen. Op de vraag wanneer ik dan het geretourneerde geld weer terug zou ontvangen deed Meneer zeer onvriendelijk. Ik heb daarom dus maar alleen betaald voor het behouden artikel plus de aanmaningskosten. Nu maar hopen dat het goed gaat....

Maar dit is zeker een winkel waar ik NOOIT en te nimmer meer iets ga bestellen. Wat een vreselijke webshop met zeer onvriendelijke en onprofessionele medewerkers. Bestel AUB je kleding elders om dit soort scenario's te voorkomen!!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Belazerd

Service 
 
1.0

Bij Ulla Popken stond op 1 maart een Mony broek voor € 49,99 op de website. Tevens werd hierop een winterkorting aangeboden van 30%. Toen ik de broek wilde bestellen, werd de prijs € 69,- in alle maten. Na een emailwisseling kreeg is als antwoord: "u kunt de mony voor € 49,99 bestellen".
Ik mailde terug: "De korting van 30% was alleen gisteren geldig, dat maakte de prijs interessant".
Ulla Popken: "ja daar heeft u gelijk in. Als u de bestelling bij mij plaatst via de mail kan ik u die prijs nog geven".
Vervolgens ontving ik de broek maar moest wel € 49,99 betalen en niet de beloofde € 49,99 - 30%. Na dit gemaild te hebben, bleven ze vasthouden aan de prijs van € 49,99. Kortom, ze belazeren de boel.
Even helemaal de buik vol van Ulla Popken. Bij hun is de klant geen Koning.

J
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Slechte service en bestelling niet leverbaar

(`Bijgewerkt: Augustus 21, 2017)
Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

In eerste instantie kon ik de jurk uit het blad van Ulla Popken niet vinden, contact opgenomen met de klantenservice, korte onvriendelijke reactie: hij is alleen nog leverbaar in zwart en wit met artikelnummer. Dit hadden echter een ander model. Zelf verder gezocht op de site en heb de jurk toch nog gevonden, en leverbaar. Op 14 juni de jurk besteld en vandaag, 22 juni, bericht gekregen dat de jurk op dit moment niet leverbaar is en misschien wel nooit. Daarop heb ik mijn bestelling geannuleerd (het is niet de eerste keer dat een bestelling op deze wijze verloopt) en gevraagd mijn gegevens uit het bestand te halen. Opnieuw een zakelijke reactie dat dit gebeurd is. Klantbehoud staat niet erg hoog in het vaandel bij Ulla Popken. Jammer. De kleding werd nu net wat moderner en minder oubollig als voorheen. Het lijkt er echter op dat men geen of slechts een kleine voorraad heeft en zelf pas gaat bestellen als er belangstelling voor een kledingstuk is.

ED
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Eigenlijk hetzelfde als zovelen hier.

Heb twee panty's besteld die uiteindelijk uitverkocht waren. Zelf geven ze niet automatisch het vooruitbetaalde geld terug (???) . Inmiddels vier e-mails naar de klantenservice waar ik geen reactie op krijg. En twee telefoontjes waarop gezegd wordt dat er een "notitie naar de directie" zal worden gemaakt. Allemaal een wassen neus natuurlijk. Ik voel het nu wel aan mijn water: naar mijn geld kan ik fluiten.

Echt zo teleurstellend...

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Call center ulla popken

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik ben deze week 10+ keer gebeld door het call center met een ge-wel-dige aanbieding!! Ik heb meerdere malen aangegeven het niet op prijs te stellen, echter ze blijven bellen! Steeds de belofte dat ze een "aantekening" zullen maken. Heel onprofessioneel!! Meldt de dame van het call center dat ze pas zullen stoppen met bellen als ik eerst een lijst gegevens samen met haar wil doornemen (?!?!).

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

#ulla-Popken boeven.

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Ik heb wat dingen besteld o.a 2 dezelfde jurken.
Om te kijken welke precies pas zit.
Deze zijn 27,99 per stuk.
En een heb ik er terug gezonden.
En ik krijg een factuur creditatie 27,99
En ze storten maar 17,99.
En de telefonistes vinden het maar normaal.
Ook heb ik een badpak besteld.
En dan zeuren ze over de korting die je krijg bij hun nieuws brief die je kado krijg.
En die pakken ze dan terug.
Na vriendelijke service ,MAAR niet heus.
En tegelijkertijd doen ze super aan klantenbinding.
Zeker deze tijd ,ze willen schijnbaar de v&D achterna.
Naja ik bestel er nooit meer wat bij die boeven.
Ook zijn die telefonistes zwaar arrogant.
Hoop dat hoe ze de klanten als shit behandelen ,ze het zelfde ook een keer krijgen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
reclame

Niet online bestellen

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Ik heb een maand geleden een online bestelling gedaan, maar kreeg geen bevestiging van de bestelling. Toen ik na een week mailde of het wel goed kwam, kreeg ik te horen dat het artikel niet op voorraad was en dat ook niet bekend was wanneer dit wel het geval was. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik de bestelling annuleerde en mijn betaling retour wilde ontvangen. De betaling kwam niet retour. Na contact met de klantenservice kreeg ik te horen dat mijn geld retour was gestort, omdat ik niks had ontvang nogmaals contact, toen kreeg ik te horen dat de boekhouding in Duitsland was gevestigd en dat ik maar een paar dagen geduld moest hebben. Vandaag nogmaals contact en tot mijn verbazing antwoorde de klantenservice dat ze het artikel niet retour hadden gekregen en daarom mijn geld niet terug betaalden. Hoezo niet retour gekregen? Ik heb nooit iets ontvangen maar de bestelling geannuleerd omdat Ulla Popken niet kon leveren. Mijn advies bestel nooit iets online en betaal al helemaal niet vooruit

I
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Ineke vervolg op niet online bestellen op 04 Februari 2016

Nog steeds mijn geld niet retour gekregen ondanks excuus van de klantenservice en de beloofde om het over te maken.

Minie op 05 Januari 2017

Heb je ooit je geld terug gekregen Ineke?

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

eerste krijg ik een aanmaning dat ik moet betalen.......ik kan niks zien op mijn overzicht want dat is er gewoon niet....niets wat er geleverd wordt, niets wat retour komt....maar wel een aanmaning....ik kan niets zien wat ik over moet maken behalve aanmaning...staat zeer odduidelijk eeschreven waar het om gaat....ik maak voor alle zekerheid maar 60.05 over....2 dagen erna 20/7 krijg ik een mail dat er retourmelding binnen is van 69.95 ne 14.95 en 47.95 Staat op dat het verrekend wordt op eerstvolgende bestelling of op rekening. 27/7 ik bel maar eens op......Ja,dat kunnen we niet zien.....wanneer krijg ik dat geld dan terug...dat gaat handmatig als ik bel, anders niet ....mag ik uw rekeningnummer? huh, dat moet u toch weten , heb pas geld overgemaakt...Nee, dat was niet bekend... Dus pas als ik ZELF bel wordt t geld overgemaakt. Ik kan niks van hun administratie zien......NOOIT MEER NAAR ULLA POPKEN VAARWEL

WB
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Bijzonder slecht

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Mijn pakket is retour gestruud zonder dat ik iets van wist. Wiens schuld is- Ullapopken of post.nl - blijft onduidelijk- Ulla popken geeft de schuld aan post.nl en post.nl geeft de schuld aan ullapoken en jij, als klant blijft ongelukkig ertussen staan.. met lege handen..met verpeste ochtend en met de beslissing geen klant van Ulla popken te zijn.

CM
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Niet bestellen hier

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

In de eerste plaats zeer slechte website met onvoldoende informatie over de voortgang van de bestelling.
12 juni besteld, bestelling geconfirmeerd en de levertijd bedroeg 3-5 dagen. Na 10 dagen contact gezocht, eerst per mail, toen per telefoon (lang gesprek). Mijn bestelling was 'blijven hangen' in het systeem. En het bleek uitverkocht. Daarna omgezet naar een andere. Op zich werd toen de verzendkosten kwijtgescholden. Daarna weer moeten contact zoeken omdat de bestellingsbetaalwijze was veranderd wat niet klopte. Weer 3 dagen vertraging. De bevestigingsemail bevatte een ander bedrag zonder de kortingskode. Op gereageerd. De reactie die terugkwam was op een veel eerdere mail.
Dit was eens maar nooooit meer. De service mensen kunnen er op zich niets aan doen maar de invoering van een nieuw systeem en te weinig personeel is een slechte combinatie.

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Levertijd klopt niks van, achteraf blijkt dat de artikelen "opeens" niet meer op voorraad zijn, 10 dagen gewacht en niks gehoord . Moest zelf contact zoeken. Niet bestellen hier dus!

U
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik kreeg altijd de catalogus van Ulla maar ik heb me afgemeld. Zoals al eerder te lezen valt hebben de modellen tegenwoordig maatje 40 (als het geen 36 is).
Hoe kun je je als bedrijf in een maatje meer zoiets bedenken alsof mensen met een maatje meer zo dom zijn dat ze dat niet zien.
De kleding is de laatste jaren ook niet meer wat het geweest is. Of het is oma kleding of kleuter kleding. Heel jammer dat iets wat ooit zo goed was nu zo naar de kl... geholpen wordt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Fique de Wilde op 30 Juni 2015

Alleen de kleuren al, grijs,zwart,beige,mosterd , groen .! Misschien leuk voor de behoudende Duitse markt ?
Zijn er geen vrolijke kleuren of leuke blouses met stras of leuke kragen met steentjes .
De modellen zijn ook leuk,maar nooit mijn maat ,
Ik zie de laatste jaren, veel hetzelfde ! Jammer ...

amazone131 op 27 Februari 2016

Tja enige die ze belazeren zijn zichzelf.
Alsof iedereen hier een maatje 34 of 36 heb.
En ja latten of een echte vrouw,ze kiezen waarschijnlijk voor de lat in hun catalogus.
Terwijl ze zogenaamd mode hebben voor de maatje meer.
Naja schijnbaar willen ze de zogenaamde indruk geven dat je in hun kleding super slank lijkt.
Terwijl het ze zou sieren vollere modellen te gebruiken.

prive prive op 05 November 2016

In 2014, 2015 en in 2016 heb ik een aantal leuke afgeprijsde kledingstukken kunnen kopen bij Ulla Popken online. Maar als je dit jaar de collectie ziet, alles is in donkere matte kleuren, zeker niet hip of modern, uiterst stijf en degelijke uitstraling. Hoogste tijd dat daar de inkopers vervangen worden en dat ze meer naar klant wensen gaan luisteren.
Bovendien veel dingen veel te duur als het niet afgeprijsd is. Shirts met 3/4 of hele mouw, voor € 79,95 vind ik absurd.
Een mouwloze top met siersteentjes/stud voor € 39,95 ook teveel.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Arrogante klantenservice, veel artikelen blijken na bestelling toch niet leverbaar. Modellen hebben tegenwoordig maat 40 of kleiner - echt belachelijk.

K
Was deze beoordeling nuttig? 8 0

amazone131 op 26 Februari 2016

Schijnbaar willen ze de V&D achterna en failliet gaan.
I.P.V klanten tevreden hebben.
Maja moeten ze zelf weten.
Arrogante tantes zijn het zeker bij de klantenservice.

Reageer op deze review
28 resultaten - getoond 1 - 28

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Bonprix reviews logo
 
3.2 (231)
2.
Spartoo
 
4.6 (38)
3.
OTTO
 
2.6 (95)
4.
Mango shop
 
3.5 (81)
5.
Zavvi.nl
 
2.7 (18)

Wij zijn benieuwd naar jouw Ulla Popken ervaring

Ulla Popken is de online webshop voor mode in grote maten. Heeft u een maatje meer? Ulla Popken kleding is de grote maten mode webshop. Ulla Popken biedt u de beste kwaliteit met een comfortabele pasvorm in de grote maten kleding. Van sportieve kleding tot elegant, van comfortabele tot bijzonder vrouwelijke mode wordt alles scherp geprijst aangeboden in de onlinne webshop van UllaPopken. Kleding en Mode vanaf maat 42 groeit nog steeds en het assortiment kleding maat 42 en groter van Ulla Popken wordt dan ook steeds verder uitgebreid. Ulla Popken daar slaagt u altijd!

Wat is uw ervaring met Ulla Popken? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Ulla Popken hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Ulla Popken reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
kleding
Merken
Ulla Popken
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal