neckermann reviews & ervaringen

webwinkel bestaat niet meer
 
3.7 (17)
Neckermann

17 neckermann reviews

9-10 punten
 
(1)
7-9 punten
 
(3)
5-7 punten
 
(0)
3-5 punten
 
(5)
1-3 punten
 
(8)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

55 inch dual defect

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Tv heeft een dode pixel, Neckermann heeft aangeboden om te tv om te komen ruilen binnen een week. Dit is al 3 weken geleden, geen reacties op herhaaldelijke mail en telefoontjes.
Wij ondernemen juridische stappen.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

55 led

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

11 oktober 55 inch tv besteld.....30 oktober geleverd,uitgepakt bobbel/black spot in beeld.

gaat direct terug,snap niet dat dit bedrijf bestaansrecht heeft,koop hier a.u.b niets.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Iris Huis in 't Veld op 05 November 2018

Tv na lang wachten ontvangen maar blijkt dooie pixels te hebben. Na oneindig veel mailcontact heeft Neckermann toegezegd de tv komen ruilen (11 oktober), daarna geen reacties op mijn mail. Telefoon word geregeld door callcenter (tegenwoordig ook niet meer, nu krijg je een bandje dat je moet mailen.) en reactie op mail komt niet.

Vorige week woensdag werd er eenzijdig gemaild dat de volgende dag (1 november) de tv omgeruild zou worden. Hier een verlofdag voor opgenomen, netjes aanwezig, niemand langs geweest. Hier op hebben wij een mail gestuurd waarin wij hun ingebrekestelling
stellen en juridische stappen gaan ondernemen. Vrijdag komt er ineens een mail waarin word gesteld dat zij maandag (5 november) komen, wederom zonder overleg met mij. Ze hadden mazzel dat ik thuis was.

De bezorger is net net geweest (zzp-er en dus geen werknemer van Neckermann) deze beste man kunnen overtuigen om mij te "nieuwe" tv te laten testen en maar goed ook! De "nieuwe tv had nog meer dode pixels! We hebben 2 of 3 tv's uitgepakt en getest tot we een tv zonder defecten vonden.
De bezorger heeft direct een rit gecanceld omdat hij geen kapotte tv wilde leveren. Dus dankzij deze lieve bezorger (en dus niet door Neckermann) heb ik dan eindelijk iets wat functioneerd.

Reageer op deze review

Koop niks bij hun.

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op 30 september diverse producten besteld maar tot op heden nog steeds niks ontvangen.
Zou ook nog een track&trace code ontvangen maar die ook nog steeds niet ontvangen.
Dit was de laatste keer dat ik daar besteld heb.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bestel hier NOOIT!!!!

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wat een TRIESTE service, ik kan het geen eens service noemen.
Ik bestel een fiets, ja mevrouw 5 werkdagen levertijd! Nu 3 weken later geven ze niet thuis!
Dus en geen fiets en geen geld retour! Na dagelijks bellen met de klantenservice ( wat een extern ingehuurd bedrijf is ) nog geen oplossing.... Dat wordt maar even een bezoekje ad winkel......

Tip: BESTEL HIER NIKS!!!!!!!

LV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechte afretsale

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
5.0

Na meer dan 2 weken wachten ontvang ik een verkeerd product.
Een retourformulier zit er niet standaard bij. Retour kan alleen aangevraagd worden per email met bijgevoegde foto's. Daar wordt ook niet gereageerd. Al 3 dagen aan het wachten wachten en nog geen reactie. Bellen helpt ook niet want de klantenservice geeft het alleen door aan de juiste afdeling, en komt niet met een oplossing.
Wat een belachelijk bedrijf!!! Retourneren is dus heel moeilijk en hun eigen fouten herstellen doen ze niet.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Wat een slechte service!

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Als je het leuk vindt om als debiel behandeld te worden en hier voor wilt betalen, dan is 't echt een topwebshop.
. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en na diverse e-mails blijven ze je aan het lijntje houden. De klantenservice nu al 4 keer aan de telefoon gehad, en elke keer weten ze van niets, doen net of ze achterlijk zijn en daarna loopt de computer vast.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Neckermann leveren

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Dinsdag 19 nov heb ik een bestelling gedaan en is iDeal betaald. Tot opheden heb ik nog steeds niks ontvangen. Kreeg vandaag een mail dat ik een track&trace zou ontvangen, maar ook die heb ik tot heden niet ontvangen. Excus daar heb ik geen boodschap aan. Dit is en was de laatste keer dat ik ooit wat bij jullie besteld heb. Ik heb ook nu reviews gelezen, had ik die voor die tijd maar gelezen dan had ik NOOIT wat besteld bij jullie. Het is te gek voor woorden dat ik nog niks heb ontvangen en dan zeg ik het nog netjes. Ik heb 4 dagen geleden dure laarzen besteld ( gelukkig niet bij jullie) die komen uit SPANJE, die ontvang ik morgen. Zit jullie op de Noordpool dat het zolang moet duren?? ik ga dit ook op fb en andere site zetten en mensen erop wijzen wat voor een flut bedrijf jullie zijn wat betreft leveren. Maar dit mailtje zal jullie een worst zijn, mag!! Internet heeft een groot bereik?
Geen goedwoord over NECKERMANN?
En standaard mailtjes met sorry daar veeg ik me kont mee af

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

800 euro verschil binnen 10 dagen zelfde appartement

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
1.0

Een week na boeking is de reis ineens 50% goedkoper. Ik dacht ik vraag de reden en kijk of er nog aan te doen is. Ik vond het verschil erg groot. Uiteraard weet ik dat er soms 25 tot 30 % afgaat maar 50 ?
Totaal was er met de dame van neckermann niet te praten, het enige wat zei deed was copy past van regels in het chat scherm.
Een lakken pakket was al te veel moeite .
Het ging om een verschil van ruim € 800 ,- op 12 dagen.
nee was gewoon pech melde de neckermann dame.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

kosten retourzending

Zojuist een retourzending opzicht retour gezonden. Ik moest 6,95 € betalen. Bij Wehkamp, UllaPopken en H&M hoeft dat nooit. Hulde aan Wehkamp, UllaPopken en H&M, daar blijven wij i.i.g klant. Het gaat ook heel omslachtig, aanmelden uitprinten e.d een hoop gezeur. De jongen aan de telefoon was verder wel aardig die kan er ook niets aan doen. Bovendien stelllen ze dat je volledig verantwoordelijk bent voor de aankomst van het pakketje. Als het onderweg beschadigt of ze jatten er wat uit dan ben je dus als klant de klos. Ik heb er bij het postkantoor foto'tjes van gemaakt terwijl de medewerkster bezig was. Het pakketje is klokgaaf de deur uit gegaan. Het bewijs heb ik dus. Gatverdamme, dat het zó moet zeg en dan dat je de portokosten ook zelf moet betalen. Het is echt te schandalig voor woorden. Wij bestellen hier in ieder geval nooit meer. Wee een weggelopen klant. Ben benieuwd hoe lang ze de slechte service volhouden zo. Wel jammer voor de medewerkers die hierdoor op gegeven ogenblik op straat komen te staan. Neckermann: beschouw dit als feedback en neem een voorbeeld aan jullie concurrenten genoemd als hier boven dan lopen de klanten niet weg en komen de weggelopen klanten weer vanzelf terug. Succes!

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechte kwaliteit slechte service

Heb in januari een bed besteld en het bed zakte in in jullie nu zijn zij planken gebroken en heb contact opgenomen met neckermann zij wouden fotos dus die stuurde ik nu was het nier goed genoeg voor hun en moest weer fotos sturen zo ging het paar mails verder toen kwamen ze met de oplossing 20 in waardebon en ik moest blijven met een kapotte bed. Nu heb ik zelf geprobeerd het bed in elkaar te zetten hoogzwanger ( bed kon 100 kilo houden woog toen 79) heb ik dat gedaan. Onder tussen mail contact gehad dst het geem stijl is en ik niet met een waardenbon toe geef. Me kleine was geboren 15.08.2015 en was hem eten aan het geven en bed zakte weer in, intresseerde hun niet dat het weer gebeurde en nieuwe planken konden ze niet sturen ze konden wel dit keer 50 waardebon geven gingg vervolgens weer niet accort hiermee en vond het een domme tegoed komen voor een bed die niet goed is heb 2 ,maanden erover gedaan om uiteindelijk me geld terug te krijgen.. het intresseerd hun niet dat ser misschien iets had kunnen gebeuren mett me kind of mij neckermann isschandalig onbetrouwbaar en een van de slechte online shop ooit, adviseer niemand om bij neckermann te bestellen.

AM
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Niet bij neck spullen afenemen.

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ondanks de vele negatieve recensies, wilde ik ze het voordeel van de twijfel geven. Had ik dat maar niet gedaan. Geen 24u levering, de bestelling niet compleet ontvangen (wel alles betaald) hier moet je erg opletten en gelijk zelf contact opnemen als er iets niet bij zit, ze passen dit nl. niet zelf aan en hebben zelfs niet door als iets niet geleverd is (als je van één product meerdere aantallen besteld, is dit echt een extra aandachtspunt anders ga je de boot in . Dan is het helaas zo, dat alle kleding afwijkende maten of modellen zijn (Het lijkt wel afgekeurde kleding). Mijn bestelling heb ik geretourneerd, dit ging ook stroef, het aanmelden van de retour.... (uiteindelijk heeft een vriendelijke medewerker, wel voor elkaar gekregen. Nu hopen dat dit wel vlot en correct gaat en dat ik het klop[ende bedrag spoedig terug krijg, maar ik heb hier een hard hoofd in. Niets klopt en alles loopt rommelig. Erg jammer en triest zo'n online shop, te gek voor woorden eigenlijk. En de dan de verzendkosten ontvangen 6,95 retourneren 6,95

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

misleiding & slechte bereikbaarheid

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

In augustus stuntte Neckermann mode (na de doorstart) met 70% korting. Ik heb toen badmode besteld - artikelen waarbij de 70% korting was verwerkt in de vermelde prijs in de webshop. Bij het plaatsen van de producten in de winkelwagen werd de korting niet verwerkt. Ik heb uitgebreid gezocht naar voorwaarden van de actie en kon geen beperkende voorwaarden vinden. Uiteindelijk heb ik de bestelling toch doorgezet en direct contact gezocht met de klantenservice. Per mail, want telefonisch is er alleen een betaald nummer. Daarbij heb ik screen shots van de geadverteerde prijzen toegevoegd. De eerste reactie op mijn email heeft letterlijk maanden op zich laten wachten (oktober). In de tussentijd heb ik meerder herinneringsmails gestuurd. Uit principe bel ik niet naar betaalde service nummers. De reactie was kort en erg teleurstellend, namelijk: 'de prijs in de winkelwagen is correct. De verkeerde info op de website kwam door het op orde brengen van de webwinkel.' Inmiddels was de retourperiode ruimschoots verstreken waardoor ik geen keuze meer had om af te zien van de koop. Ik heb direct gereageerd op deze mail met mijn ernstige bedenkingen over de gang van zaken en gevraagd de beslissing te heroverwegen. Wederom geen reactie. Half november heb ik wederom een reminder gestuurd. De reactie die volgde was wederom erg kort: 'de prijs in de winkelwagen is correct'. Behalve dat ik mij ernstig misleid voel door de promotie op de website (waarbij ik ernstig twijfels heb over de juridische kanten van de misleidende prijzen) is de bereikbaarheid en service sterk onder de maat. Ik bestel in elk geval niet meer bij deze webshop.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Artikelen missen

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

15 kledingstukken besteld, kwaliteit en prijs goed, levering keurig (na 2 dagen). Maar... 3 kledingstukken zaten niet in de doos en stonden wel op de pakbon. Nu maar hopen dat ik daarvoor wel mijn geld terug krijg.

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Neckermann is een waardeloze organisatie en heeft totaal geen services te bieden. Ik heb een oven besteld en betaald, maar ik heb hem nooit ontvangen. Eerst mailtjes gekregen dat de oven later geleverd zou worden, maar zodra ik ging bellen wanneer 'later' was, vertelden zij mij dood leuk dat ik de oven 'maar even' opnieuw moest bestellen, uiteraard dus ook opnieuw betalen. Zij hebben mij dus afgezet, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Laat je dus niet verleiden door hun mooie verkoop praat en aanbiedingen, want de werkelijkheid is anders.

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

Wanneer je bij Neckermann een product bestelt dat netjes op voorraad is dan zal alles waarschijnlijk perfect worden afgehandeld. In mijn geval waren 2 van de 2 producten niet op voorraad. Ik ben een ervaren webshopper, werkzaam bij een Internet bureau en Neckermann.com is werkelijk de slechtste webwinkel ooit.

1) 2 producten besteld, samen 714 euro (er stond bij langer dan 2 weken levertijd, maar dat vond ik geen bezwaar.
2) In de orderbevestiging ontbraken om te beginnen de foto's van de producten. Maar tot mijn verbazing had ik ook een klantnummer gekregen terwijl ik voor gast-afrekenen had gekozen.
3) Een week later kreeg ik een tweede email waarin werd vermeld dat er geen zicht was op de leverdatum. Met een alternatieve producten ter vervanging van mijn bestelde producten. Alleen waren deze producten een totale mismatch Hierop heb ik de klantenservice gebeld.
4) De vriendelijke dame vertelde mij dat het wel 1 tot 6 maanden kon duren totdat de bestelling geleverd kon worden. (beide producten niet op voorraad). Ik heb gevraagd of ik dat ook zelf online kon monitoren/volgen. Dat was helaas niet mogelijk omdat ik met gast-account had afgerekend (alhoewel ik wel een klantnummer had gekregen). De enige optie was af en toe bellen (tegen 30ct p/min)
5) Na een aantal dagen toch besloten om de bestelling te annuleren. Op de vraag wanneer mijn geld teruggestort zou worden kreeg ik als antwoord max. 2 weken. In mijn optiek veel te lang. Ik vroeg om een annuleringsbevestiging per email. Dat kon ze niet sturen, of ik haar op haar woord wilde geloven dat de bestelling is geannuleerd.

Dit is een beknopte opsomming. De medewerkers bedoelen het goed en zijn vriendelijk maar qua klantenservice leek het wel of ik bij zolderwebshop had besteld.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Goede ervaringen met neck.nl. Schoenen besteld en geleverd ruim binnen de aangegeven levertijd. Dus een volgende keer zeker week neck.nl

Gr

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

f van oostrum op 30 Augustus 2014

klopt niet altijd ik heb product betaald en nooit ontvangen

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
7.0

NECKERMANN IS EEN GOEDE WEBSHOP!

ND
Was deze beoordeling nuttig? 0 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
7.0

Hoi,

Net voor de 2e keer wat bij Neckermann besteld. Goede ervaringen de eerste en de tweede keer. Betrouwbare shop!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
8.0

Ik bestel al jaren bij Neckermann. Ze zijn niet altijd de goedkoopste maar de leveringen zijn altijd stipt op tijd en ik vertyrouw een grote webshop nu eenmaal meer.

Ik bestelde overigens vroeger al via de catalogus die zij per post verstuurden. Echt mijn winkel! Betrouwbaar en goede producten!

IL
Was deze beoordeling nuttig? 1 3
Reageer op deze review

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
amazon
 
3.8 (232)
2.
AliExpress
 
5.0 (2)
3.
bol.com ervaringen
 
3.4 (294)
4.
HEMA reviews
 
3.6 (92)
5.
EuroTops
 
4.2 (22)

Wij zijn benieuwd naar jouw neckermann ervaring

neckermann is één van de grootste kleding internetshops van Nederland met een uitgebreid assortiment. Online kleding kopen is erg eenvoudig bij neckermann. Wat neckermann extra aantrekkelijk maakt? De mogelijkheid tot afbetaling in termijnen, de beste acties, 14 dagen bedenktijd en vandaag besteld, betekent vaak morgen al in huis.

neckermann mode, kleding & meer:

  • Bij neckermann mode voor het hele gezin, óók in grote maten.
  • Het elektro-assortiment van neckermann omvat o.a. GSM's, DVD's, TV's, camera's, games en laptops.
  • Huishoudapparatuur, zoals wasmachines, wasdrogers, koelkasten, vriezers en vaatwassers.
  • Slapen: boxsprings, bedden, matrassen, slaapkamerkasten, bedtextiel, etc.
  • Wonen: zitmeubelen, kasten, verlichting, tuinmeubelen en traprenovatie.

Wat is uw ervaring met neckermann ? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij neckermann hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal neckermann reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee