Simyo reviews & ervaringen

www.simyo.nl
 
5.9 (64)
Simyo reviews

64 Simyo reviews

 
(17)
 
(14)
 
(8)
 
(10)
 
(17)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
68 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3
Volgorde

Unlimited data scam

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Licensed scammers! Bogus packages. I paid for an e-sim and a so called unlimited data bundle. The data package specified it’s good for lite browsing and email checking. I couldn’t open a single website. I couldn’t even access Simyo website. On top of that they kept charging me from the balance I had topped up. I ended up spending €15 for nothing in one day. Upon complaining and requesting for refund the next day, they didn’t even have the decency to refund my full amount. Had to go back multiple times to remind them. Still no luck.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Sim only

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloos bedrijf. Begin er niet aan, je komt echt in de ellende terecht.

- Al 1,5 maand Geen bereik ,zowel qua internet als telefoon. je betaalt er wel
voor.
- ze doen niks om probleem op te lossen. Verwijzen doodleuk alleen naar KPN
- hele hoge kosten buiten bundel. Ze hebben geen buitenland bundels buiten EU, dus cashen maar.
-klantenservice is een regelrechte ramp. Minimaal 30 min in de wacht. Ze reageren niet op je whatsapp of pas na 5 dagen. Ook dan doen ze niets voor je.

Meest waardeloze organisatie die ik ooit heb meegemaakt.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Goede provider, krijg korting

Beoordeling 
 
8.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
10.0

Super fijne vrijblijvende provider, via deze link krijg je of 5 euro beltegoed, of 10 euro korting bij het afsluiten van een sim only abonnement.
Is zeker de moeite waard!!

https://vriendendeal.simyo.nl/sim-only/cZtlfp

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Simyo Webcare op 28 Februari 2020

Hoi Car,

Bedankt voor je leuke review! Goed dat je ook de tip van de Vriendendeal met iedereen deelt. Zo kunnen bestaande Simyo klanten korting vergaren als ze een andere aansluiting aanmelden. Super handig!

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

Voor "weinig bellers" ongeschikt.

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
3.0

Bel je *af en toe* en wil je toch internet in het *buitenland* (email, maps, info opzoeken, enz.),
dan ben je bij Simyo slecht af.
Ik begrijp dat een bedrijf geld moet verdienen, maar waarom moet alles zo afgestemd zijn op de grote grijze massa?
Een beetje bedrijf heeft een goed oog voor bepaalde doelgroepen of houdt er rekening mee.
(Wat moet je met een -vast-4 ons-kaas-verpakking- wanneer je elke dag één plak kaas neemt. Dit geheel terzijde.)

Wanneer mijn tegoed op is, ga ik op zoek naar een andere provider.
Ik hoor graag van Simyo welke provider Simyo aanbeveelt. (weinig bellen, prepaid, internet ook in het buitenland)
Laat de uitingen van begrip maar zitten, daar heb ik de zolder vol mee ;-) :-)

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Simyo Webcare op 17 Mei 2018

Hoi Bas,

Bedankt voor je review!

Als je af en toe belt en wilt internetten in het buitenland, is het inderdaad handiger om een provider te zoeken die dit wel aanbiedt. Met onze prepaid simkaarten kan je alleen internetten in Nederland. In het buitenland kan je alleen bellen, gebeld worden of sms'en. Internetten is helaas niet mogelijk met de prepaid. Omdat er veel vraag naar is, denken wij wel aan om dit ooit mogelijk te maken. Maar wanneer, weten we niet.

Ik hoop dat je een provider vindt die bij je past.

Fijne dag!

Groetjes,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

Al 4 jaar zeer tevreden klant!

Beoordeling 
 
7.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
9.0

Ik ben zeer tevreden over Simyo.
De bundels zijn gemakkelijk aan te passen.
Ook is de gebruiksdata eenvoudig en duidelijk in te zien.
Wanneer je bijna je datalimiet hebt bereikt krijg ik altijd een melding via sms.

De nadelen vind ik (die overigens niet opwegen tegen de pluspunten);
Ik ben een keer over mijn beldata gegaan, ik besloot toen,om hogere kosten te voorkomen, wat extra minuten te kopen via mijnsimyo. Ik had verwacht dat ik op deze manier mijn "beldata schuld" had opgelost. Maar de kosten van de extra minuten werden erbij opgeteld. Dit was vooraf niet duidelijk aangegeven vind ik. Wellicht een verbeterpuntje!

Als laatste merk ik dat mijn 3G-netwerk het niet doet wanneer ik in het buitenland ben (Duitsland). Terwijl de provider van mijn vriend wel verbinding had. Ik vraag mij af waar dat aan kan liggen.

Nogmaals, buiten de paar aandachtpuntjes is het een top concept en bedrijf!

Groetjes,
Andrea

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

Simyo Webcare op 05 Februari 2018

Hoi Andrea,

Bedankt voor je mooie review! Het is altijd fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Ook zijn we blij met je feedback, bedankt daarvoor! Wat betreft je problemen met internet in Duitsland, dat moeten we kunnen oplossen! Het lijkt er op dat er ergens een instelling nog niet helemaal goed staat. Kun je op Mijn Simyo bij Instellingen > Netwerkinstellingen controleren of de optie 'internet in het buitenland' aan staat? Loop vervolgens je instellingen op je telefoon voor internetten in het buitenland door via onze Toestelhulp op de website. Mocht je er niet helemaal uitkomen, dan kun je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice via een van de vele kanalen.

Ik wens je een fijne dag!

Groetjes,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

Ga nooit naar simyo

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Simyo is het slechtste bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. De eerste 3 maanden van je abbonement gaan goed daarna zijn er alleen maar problemen. Zoals het inzien van je verbruik is niet up to date waardoor je extra hoge rekeningen betaald achteraf wat dan je eigen schuld is. Niet mee willen werken als het niet in hun straatje ligt. Als je belt om te betalen worden er hoge administratiekosten voor in rekening gebracht. Als je je abbonement op wil zeggen dan zijn er echt heeel veel problemen zoals meer dan 10 keer miscommunicatie wat in mijn ogen geen toeval meer kan zijn. Bellen en dan zou het geregeld zijn en dan word er beweerd dat je nooit gebeld zpu hebben. Of ze weten niet waar je het over hebt of ze vertellen je allemaal een ander verhaal of prijs. Goed advies blijf erbij weg. Er zijn veel betere providers...

L
Was deze beoordeling nuttig? 4 2

Simyo Webcare op 22 December 2017

Hoi Lisa,

Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent met je ervaringen bij Simyo. Ik snap dat je ontzettend baalt van een hoge rekening, uiteraard wil je dan ook goed geholpen worden met een antwoord.

Op het moment dat er een factuur open komt te staan, sturen we herinneringen per e-mail. Na verloop van tijd kunnen er administratiekosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van hoe lang de factuur open staat. Deze kosten worden niet pas in rekening gebracht op het moment dat je belt met onze klantenservice. Heb je onze e-mails ter herinnering van het betalen van je factuur gelezen?

Ik wil graag met je meekijken naar wat er allemaal is gebeurd. Zo kan ik nagaan wie je heeft geholpen en wat hier is besproken. Kun je per e-mail je gegevens toesturen? Dit mag, met eventuele vragen, naar webcare@simyo.nl.

Groetjes,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

fijne provider

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Zeer fijne en betrouwbare provider . Heb er al 3 jaar een abbo.
Alles is perfect nooit geen klachten gehad. Heb er ook een vriendendealshop en daar kun je 10 euro korting verdienen bij elk afgesloten abbo.

Alle voordelen op een rijtje
- Betrouwbaar KPN Netwerk, je hebt dus overal bereik
- Maandelijks gratis aanpassen, op vakantie minder kosten
- Regel alles zelf via Mijn Simyo, ook via de app
- Snel en stabiel mobiel internet
- Al 4 keer op rij als beste getest!
- Gratis nummerbehoud

Via de onderstaande link kun je de korting 10 euro korting krijgen:
https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#x81DgB

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 2

Simyo Webcare op 17 Maart 2017

Hoi Martine,

Wat een fijne review om te lezen! Ik ben heel blij dat jij zo tevreden bent over Simyo. Wij zijn andersom ook héél blij met jou. Goed dat je ook de tip van de Vriendendeal met iedereen deelt. Zo kunnen bestaande Simyo klanten korting vergaren als ze een andere aansluiting aanmelden. Super handig!

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

Betrouwbaar en Betaalbaar

Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
10.0

Al enkele jaren zeer tevreden over Simyo, Je kan elke maand je bundels omhoog en omlaag bijstellen, prijs/kwaliteit verhouding is zeer gunstig. Je kan daarnaast handig je gebruik volgen op Mijn Simyo of je Mijn Simyo app. Ook heeft Simyo leuke manieren om klanten te belonen door acties zoals vriendendeal: https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#5fg5fo Bestellen via deze link zorgt voor 10 euro euro tegoed bij een sim-only abonnement, en 5 euro voor prepaid. Leuke is dat ook nieuwe klanten mogen meedoen aan deze actie. Hierdoor heb ik al een jaar lang geen maandelijkse abonnementskosten.

https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#5fg5fo

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 4

Simyo op 22 Maart 2016

Hoi Lisa,

Heel goed om te zien dat je zo tevreden bent met Simyo als provider. Ik wil je bedanken voor je complimenten en je positieve review. Ik wens je heel veel succes met jouw VriendenDeals.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Hoi Lisa op 21 Mei 2016

Wij zijn ook blij dat je tebreden bent, jammer dat je ons verlaten hebt.

webcare T mobile

Reageer op deze review

Zeer fijn bedrijf

Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
10.0

Zeer fijne en betrouwbare provider . Heb er al 3 jaar een abbo.
Alles is perfect nooit geen klachten gehad. Heb er ook een vriendendealshop en daar kun je 10 euro korting verdienen bij elk afgesloten abbo.

Alle voordelen op een rijtje
- Betrouwbaar KPN Netwerk, je hebt dus overal bereik
- Maandelijks gratis aanpassen, op vakantie minder kosten
- Regel alles zelf via Mijn Simyo, ook via de app
- Snel en stabiel mobiel internet
- Al 4 keer op rij als beste getest!
- Gratis nummerbehoud

Via de onderstaande link kun je de korting pakken.
https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#x81DgB

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 2

Simyo Webcare op 09 Maart 2016

Hoi Malou,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met Simyo als provider. Bedankt voor deze positieve review en heel veel succes met jouw VriendenDeals.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

Onbetrouwbare provider

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ik was tevreden met mijn vorige provider. Echter gebruik ik nu nauwelijks meer mijn mobiel om te bellen of smsen daarom ben ik op advies van fam. overgestapt naar Simyo met alleen bel/sms abo. De eerste maand kreeg ik een rekening met data verbruik terwijl ik alleen bel en sms abo heb. De 2de maand blijkt dat ik naar een Britse nummer heb gesmst terwijl ik van niets wist. Ik gebruik geen whatsapp/twitter/facebook of andere sociale media. Ga ik naar het buitenland blijkt dat er smsen via mijn mobiel is verstuurd wat niet door mijn eigen toedoen is gebeurd. Ik heb geen smslogs voor de betreffende dagen. Als ik dan aan Simyo vraag naar welk nummer ik dan zou hebben verstuurd kunnen ze me niet vertellen, maar ze kunnen mij wel ervoor berekenen. Ik heb tmobile/ben/telfort/kpn gehad en had hier nooit problemen mee. Bij bijvoorbeeld Vodafone worden alle nummers gewoon netjes vermeld in de specificatie, maar Simyo geeft alleen centrale nummer waar je niets aan hebt, zeker niet als je de berichten niet zelf hebt verstuurd. Ik lees op hun forum dat meerdere mensen hier last van hebben. Wat een onbetrouwbare provider. Ik heb spijt dat ik overgestapt ben naar Simyo. Laat je niet verleiden door hun reclame en zogenaamd goede service.

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

Simyo op 12 Februari 2016

Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over Simyo. Ik wil graag kijken of ik wat voor u kan doen. Hiervoor heb ik wel uw gegevens nodig. Het is niet de bedoeling dat u deze openbaar plaatst.

Ik wil u daarom vragen om ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op Klantenservice@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

NIET DOEN!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Simyo werft met fraaie woorden en reclame van de Consumentenbond. Ook lijkt het dat je gewaarschuwd wordt bij overschrijding van je limiet. Maar dat geldt alleen voor je internetlimiet. Voor de bellimiet krijg je geen waarschuwing. Als je over de limiet heen gaat, is het kassa voor Simyo. Trap er niet in!

H
Was deze beoordeling nuttig? 6 4
Reageer op deze review

kan niet beter.

Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Zeer correcte provider . Heb er al 4 jaar een abbo.
Alles is perfect nooit geen klachten gehad. Heb er ook een vriendendealshop en daar kun je 10 euro korting verdienen bij elk afgesloten abbo. De voordelen. 
Alle voordelen op een rijtje

Betrouwbaar KPN Netwerk

Maandelijks gratis aanpassen

Regel alles zelf via Mijn Simyo

Snel en stabiel mobiel internet

Al 4 keer op rij als beste getest

Gratis nummerbehoud

Via de onderstaande link kun je de korting pakken. 

http://www.simyo.nl/vriendendeal/9zo4fq

CH
Was deze beoordeling nuttig? 5 3
Reageer op deze review

Klasse provider

Beoordeling 
 
9.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
9.0

Hallo ik wil dit even kwijt.
Ik heb een abbo bij Simyo,en dat bevalt mij prima.
Ten eerste ze zijn goedkoop.
Gratis nr. behoud/ en maandelijks aanpassen
Kpn netwerk (dus overal bereik)
Prima klantenservice
En ze hebben een viendendealshop waar je korting mee kunt verdienden.
Ik heb er ook een ,en als je er een abbo in afsluit dan verdien je 10€ korting.
Via de onderstaande link.

http://www.simyo.nl/vriendendeal/zg5tdq

C
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

klasse provider.

Beoordeling 
 
8.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
8.0

Hoi ben al drie ben een super provider. Altijd bereik (kpn netwerk ) een zeer goede en vriendelijke klantenservice. Ik raad het iedereen aan. En daarom heb ik een shop geopend bij de vriendendeal van simyo. Ieder die er een abbo in afsluit krijgt 10 euro KORTING en ik ook. Daarom een link naar mijn shop.
http://www.simyo.nl/vriendendeal/q9rjz7

SH
Was deze beoordeling nuttig? 1 4
Reageer op deze review

Geen respons

Service 
 
1.0

Mijn moeder heeft (had) een abonnement bij simyo; alleen bellen en sms'en. Nou betaald ze blijkbaar al maanden voor internetgebruik terwijl dit helemaal niet kan. Hier tweemaal over contact gezocht me simyo via de mail, een reactie zou binnen een werkdag komen.. Nu twee maanden verder nog niets vernomen en inmiddels ook overgestapt naar een andere provider.

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

Simyo op 26 Augustus 2015

Beste KD,
Wat vervelend voor uw moeder dat er internet is gebruikt terwijl dat duidelijk niet de bedoeling was.
Het hoort natuurlijk ook niet zo te zijn dat er niet op mails gereageerd wordt. Simyo probeert altijd elke vraag te beantwoorden, al is dat per e-mail binnen drie werkdagen.
Zou u een e-mail willen sturen naar webcare@simyo.nl met daarin het gebruikte e-mailadres en het telefoonnummer waar het om gaat?
We proberen dan als nog na te gaan wat er is misgegaan.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review

Contractbreuk door Simyo en KPN!!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Fatima (Simyo Nederland)
6 mei 15:45

Beste mevrouw Dekkers,

Wij vinden het jammer dat u uw abonnement bij ons wenst op te zeggen.

Het is mogelijk om uw abonnement kosteloos op te zeggen als aangetoond kan worden dat op de postcode waar u verblijft slechte dekking is van het KPN netwerk.

Kunt u ons aangeven op welk postcode u problemen met het netwerk ervaart?

Postcode doorgegeven.
Zowel KPN als simyo geven toe: GEEN DEKKING

Contract beeindigen me hoela.

U heeft toch bereik op uw huisadres!!>??

Daar heb je toch geen mobile tel. voor?


FOEI KPN en Simyo

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 3
Reageer op deze review

Simyo opniew op nummer 1

Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
9.0

Omdat ik erg tevreden ben over Simyo raad ik Simyo aan iedereen aan.
Gratis nummerbehoud, geen verassingen achteraf en bellen op het betrouwbare netwerk van KPN.

je kunt iedere maand je bundel aanpassen, erg flexibel dus.
Maar als je kiest voor een maand abonnement dan kun je als je dat zou willen iedere maand opzeggen en zit je niet zoals bij alle andere providers minimaal een jaar aan je abonnement vast.

En als je bestelt via http://www.mysimyo.nl krijg je ook nog eens €10,- vriendendeal korting op je 1e factuur!

Groeten Marije

M
Was deze beoordeling nuttig? 23 0
Reageer op deze review

Allen niet het geval.

Bij ons is altijd vol bereik wifi.
De kans dat de telefoon overschakeld is er eigenlijk niet.
De verbruikte mb's zijn niet eens haalbaar in die paar minuten,
Ik heb tenslotte bijna nooit een keer 3G.
Mijn telefoon stond zelfs uit.
En daarbij een waarschuwing heb ik niet gehad !

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

De 1e maand zat ik gelijk al een klein beetje over mijn internet bundel.
Mijn internet gebruik is niets veranderd sinds het nieuwe abonnement ???:S:S:S:S
Heel vreemd na jaren een abonnement van maar 500mb te hebben gehad nooit eroverheen geweest en nu heb ik een van 1000mb en dan gaat het mis.... ????
En niet eens bericht dat je er overheen gaat?????????

2e maand goed opgelet niks aan de hand.
3e maand word ik verrast met een rekening van 109 euro..
Door buiten bundel internet?
Ten 1e: Ik gebruik geen Facebook twitter enz.
Ten 2e: Mijn tel updates staan uitgeschakeld zelfs niet uitzichzelf updaten bij wifi.
Heb zelfs gecontroleerd of er flimpjes op de whatsapp zijn gezet die ik op misschien op die dagen heb gekeken ook dat is niet het geval.

Heeeeeeel vreemd.
Ben absoluut niet tevreden over Simyo.
Ze moeten het dus schijnbaar hebben van mensen die eroverheen gaan????
Zie steeds terug dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben.
Als ik nou een intensieve internet gebruiker was kon ik er nog inkomen maar de bedragen worden aangegeven op de meest gekke tijden en dagen dat ik niet eens kan internetten.

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Simyo Webcare op 04 Maart 2015

Beste Niels,

Wij vinden het vervelend voor u dat u zo geschrokken bent van de hoge internetkosten.

Internetverbinding kan op verschillende manieren ontstaan. Ook als u zelf niet bewust aan het internetten bent, kan uw telefoon nog internet verbruiken.

Automatische updates kunnen een reden zijn waardoor er Mb’s worden verbruikt. In uw bericht heeft u al aangegeven dat dit niet de oorzaak is. Ook kan uw telefoon gegevens synchroniseren. Daarbij kan uw telefoon automatisch overschakelen naar het mobiele netwerk wanneer uw Wifi verbinding hapert of zwak is. Als u deze overschakeling wilt voorkomen, dan raden wij u aan de optie ‘Internet op je mobiel’ uit te schakelen op Mijn Simyo.

Op het moment dat u 50 % en 100 % van uw internetbundel heeft verbruikt, dan worden er sms-berichten verstuurd. Als u na de 100 % sms nog internet, dan ontvangt u van ons geen melding.
Ook op de Mijn Simyo pagina en de Mijn Simyo app staat de hoeveelheid Mb’s die u nog overheeft voor de huidige maand. Tevens ziet u door de melding “Internetverbruik bijgewerkt t/m: datum tijdstip” tot wanneer uw verbruiksgegevens zijn verwerkt.

In sommige telefoons heeft u de mogelijkheid uw datagebruik bijhouden van verschillende apps. Wanneer u meer wilt weten over deze instellingen dan raden wij u aan onze blog “Krijg inzicht in het datagebruik van je apps” https://www.simyo.nl/blog/krijg-inzicht-het-datagebruik-van-je-apps/?_ga=1.266311951.1870463137.1423828012 en “Nooit meer over je mobiele datalimiet heen” https://www.simyo.nl/blog/nooit-meer-over-je-mobiele-datalimiet-heen/ door te nemen.
Ook zijn er verschillende apps zoals Onavo Count en My Data Manager die voor meer inzicht in uw internetverbruik kunnen zorgen.

Wij hopen dat de bovenstaande uitleg voor verheldering heeft gezorgd. Mocht u hierover nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u. U kunt ons een e-mail sturen via webcare@simyo.nl.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review

Al jaren tevreden klant

Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
10.0

Ik ben al bijna 3 jaar trouwe klant bij Simyo. Ik ben hier beland omdat in vergelijking tot andere sites mijn maandelijkse kosten vele malen lager zouden zijn. En inderdaad, maandelijkse kosten waren veel lager. Vroeger was het een soort van hobby om hoge telefoonrekeningen te sparen, maar sinds simyo vallen die reuze mee. Natuurlijk heb ik hier en daar nog wel eens een uitschieter maar wanner je merkt dat dit vaker voorkomt kan je makkelijk je bundel aanpassen..Ook andersom trouwens, dus als je altijd teveel betaald. Daarnaast zijn de leveringskosten echt oprecht geweldig. Ik heb voor studie enkele maanden in china stage gelopen en daar is helaas mijn telefoon gestolen. Door in te loggen op mijn simyou heb ik eenvoudig zonder hoge telefoonkosten te moeten maken een nieuwe simkaart kunnen aanvragen en deze laten opsturen naar China. Zo ver van huis met je telefoon als vrijwel enige contact middel is zo'n snelle service echt heel erg gewaardeerd.
Goede punten Sim Only:
korte abonnementen mogeliljk
lage tarieven
Aanpasbaar per maand -> zowel + als -
leuke aanbiedingen

voor leuke sim-only deals van simyo kan je kijken op deze link:
http://www.simyo.nl/vriendendeal/5fg5fo

Slechte punten Sim Only:
Buiten je bundel bellen of internetten is echt direct merkbaar in je factuur. verhogen van je aantal mb's of bel min. kost slecht n enkele euro meer.... dit is niet eens te vergelijken met de buitenbundelkosten. wanneer je dus ziet dat je regelmatig erover zit verhoog, maar ook andersom want het is zonde om te betalen voor de katse viool..

LV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Simyp prepaid

Beoordeling 
 
7.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
9.0

Ik was eerst abonnee bij tele2. Alleen ze konden het zelfde abbonement niet meer aabieden. Toen las ik over goede ervaringen van Simyo. Zou mijn oude nummer meenemen maar omdat dat lang duurde en ik eigenlijk ook wel nieuw nummer wou hebben belde ik naar klantenservice van Simyo waarop medewerker zei u kunt nu u simkaart via internet ook wel activeren dan kan u gelijk bellen. Want ik had het Simyo pakketje al in huis. Zo gezegt zo gedaan zag dat simkaart geactiveerd was en de mobiel die werkte. Echter dit was paar dagen voor weekend en toevallig keek ik op Simyo en zag tot mijn verbazing dat er een bedrag van 30 euro op rekening stond van smsen omdat dat buiten de bundel viel. En dat terwijl ik sms onbeperkt heb. En medewerker daar niks over had verteld en dat ik gewoon gebruik kon maken van de gsm. Had klacht via internet ingedient maar daar hoorde ik echter niks van. Alleen kreeg ik een bericht om de klantenservice te beoordelen. Heel vreemd heb gebeld met klantenservice mijn probleem uitgelegd. Man zei sorry kunnen we niks aan veranderen u moet gewoon betalen dat bedrag

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

Simyo Webcare op 02 Januari 2015

Beste,

Bij Simyo begint uw abonnement pas als uw nummer is overgezet. Wanneer u afziet van nummerbehoud, of uw nummerbehoud wordt afgewezen, vragen we u contact op te nemen met de klantenservice om door te geven of u wilt dat we de bundels en daarmee het abonnement starten. Dit om te voorkomen dat u op twee plaatsen tegelijk abonnementsgeld betaalt.
Graag kijken wij nog eens naar uw situatie, omdat u aangeeft een medewerker te hebben gesproken. Deze had u er inderdaad op moeten wijzen dat uw abonnement nog niet van start was gegaan, en dat er dus buiten bundel kosten in rekening zouden worden gebracht bij het gebruik van de simkaart. Dat gaan we dus graag na.

Wilt u ons daarvoor een email sturen met uw 06nummer, postcode en huisnummer? Die email mag u sturen naar Webcare@simyo.nl

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

simyo.nl/forum

Reageer op deze review
reclame

Simyo, mijn nummer 1

Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

Simyo is voor mij de nummer 1 SimOnly aanbieder die er is!
Dit omdat je altijd precies weet waar je aan toe bent en waarbij je zelf alles makkelijk kan regelen via de Simyo website.
En als je bestelt via http://www.mysimyo.nl krijg je ook nog eens €10,- vriendendeal korting op je 1e factuur!

S
Was deze beoordeling nuttig? 7 2

Christien op 20 Oktober 2014

Hey, waarom vind ik op deze website precies hetzelfde comment..?

http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-simyo/


mavazi zegt:
16 Juni 2014 om 22:09
Prijs 55555 Levering 55555 Ondersteuning 55555 Totaal oordeel 55555
Simyo is voor mij de nummer 1 Simonly aanbieder die er is!
Dit omdat je altijd precies weet waar je aan toe bent en waarbij je zelf alles makkelijk kan regelen via de Simyo website.
En als je bestelt via www.mysimyo.nl krijg je ook nog eens €10,- vriendendeal korting op je 1e factuur!

Suzan op 20 Oktober 2014

Goedemorgen Christien,
Voorheen was mijn nickname Mavazi en nu gewoon mijn eigen naam.

Simyo is naar mijn inziens en trouwens ook van de consumentenbond de nr 1 telecom provider van Nederland.

Fijne dag.

Gr,
Suzan

Reageer op deze review

Opgelicht

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Helaas is mijn vrouw ruim een jaar gelden opgelicht door Simyo, een rekening van 600 euries voor 2 maanden was het gevolg. Ze zouden wel even het abonnement omzetten van de vorige provider, dat ging mis, maar ze kon wel gaan bellen met het nieuwe nummer. Voordat ze daar gebruik van had moeten maken, had ze een link aan moeten klikken die een half jaar daarvoor door Simyo gestuurd was, helaas vergeten, buiten de bundel geïnternet, niemand die ons waarschuwt van Simyo, we kregen nog wel 100 euro terug uit coulance, nou, nou, wat geweldig van deze oplichters bende, NOOIT GEEN SIMYO MEER>

F
Was deze beoordeling nuttig? 6 2

Simyo Webcare op 17 Oktober 2014

Beste ferry,

Wij begrijpen dat het erg vervelend is geconfronteerd te worden met hoge facturen.

Bij aanvang van het abonnement communiceert Simyo dat wanneer een aanvraag nummerbehoud wordt afgewezen, er contact dient te worden opgenomen met onze Klantenservice om de abonnementsbundels te activeren. De bundels worden namelijk niet automatisch geactiveerd wanneer u besluit om af te zien van nummerbehoud of wanneer overzetting van het nummer niet (meer) mogelijk is. Dit om te voorkomen dat u bij twee providers abonnementskosten betaalt.

Ook in de welkomstmail en de e-mail die u ontvangt na activatie van de simkaart maken wij hiervan een melding.
Wanneer een klant ondanks deze meldingen toch gebruikmaakt van de aansluiting, zonder aan te geven dat de bundels geactiveerd dienen te worden, worden er buitenbundelkosten in rekening gebracht.
Wij betreuren het dat deze informatie bij u toch niet bekend was, en zullen blijven kijken hoe wij hier nog beter over kunnen informeren.

Om de kwestie voor u te kunnen nagaan verzoeken wij u een e-mail te sturen naar webare@simyo.nl onder vermelding van het mobiele nummer waar het over gaat en ‘Reviewspot’. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen.

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review

Simyo is de beste prepaid aanbieder van Nederland

Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Wij van de website Prepaidsimkaart.net hebben afgelopen jaar een onderzoek gedaan onder alle prepaid aanbieders binnen Nederland. Wij onderzochten o.a. de service, de tarieven, de kwaliteit van het netwerk, de beoordeling van de consument en het zelfservice systeem.

Op basis van al deze informatie hebben wij alle providers gerangschikt en kwam simyo als beste prepaid van Nederland uit de bus! Lees het artikel hier
Simyo is dus de beste prepaid provider in Nederland geworden in 2013. Tot nu toe lijkt het er weer op dat Simyo ook in 2014 de beste gaat worden, wij zullen de resultaten van 2014 naar verwachting in Q1 van 2015 publiceren en zullen deze uiteraard dan met de consument delen.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Slechte aanbieder

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

geen service
geen bereik
hoge kosten
wachttijden van hier tot tokio

Geen goed woord voor.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Simyo op 30 September 2014

Beste Ana,

Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze diensten. We willen graag weten waarom je deze beoordeling hebt gegeven.
Wil je daarom je 06 nummer en je adresgegevens, samen met een omschrijving van je probleem/vraagstuk willen sturen naar webcare@simyo.nl?

Met vriendelijke groet,

Simyo webcare

Reageer op deze review

So-so

Beoordeling 
 
8.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
5.0

Zoals bij eigenlijk alle aanbieders is het makkelijk om te bestellen en is de levering ook snel, vooral natuurlijk bij sim only. Het blijft echter oppassen, want blijkbaar is er 1 ding wat telecom aanbieders niet af kunnen leren en dat is mensen een beetje voor te gek te houden, of een beetje te misleiden. Niet echt natuurlijk, want dat mag niet, maar het is veel te makkelijk om zonder dat je het door hebt weer een extra jaar (!) aan een abonnement vast te komen zitten, door je bundel te gaan, etc.

Als simyo (onderdeel van KPN geloof ik) gewoon eens eerlijk, open en transparant zo zijn, een goed product zou leveren en de mensen met meer respect behandeld (in plaats van als ongeschreven doel *lijken* te hebben om mensen een poot uit te draaien zodra er ook maar ergens een legale kans voor is) - dan zouden ze de allereerste telecomaanbieder ooit zijn die dat doet.

Dus:
- geen hoger tarief als je buiten je bundel gaat, *behalve* als je daarvoor op dat moment *voor dat gesprek specifiek* kiest (als je bijvoorbeeld perse moet bellen en je bundel op is). Bijvoorbeeld met een stem die zegt 'uw bundel is op, druk op 1 om toch te kunnen bellen tegen hoger tarief van X euro per minuut'). Default: bundel op = niet kunnen bellen.

- geen rare streken zoals (naar boven) afronden op de minuut. Gewoon eerlijk zijn en per seconde in rekening brengen.

- gewoon je bundel mee kunnen nemen onbeperkt lang, mensen hebben daarvoor betaald dus het is matig om dat elke maand af te pakken als je het toevallig niet helemaal opgebruikt hebt.

- gewoon op kunnen zeggen wanneer je dat wilt, zonder voorwaarden hoe dan ook.

Alle bovenstaande punten heb je bij simyo NIET. Wat je wel hebt is een handige website, je kunt hier je bundel kostenloos aanpassen en de prijs is scherp.











P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Simyo Webcare op 30 September 2014

Beste Peter,

We vinden het jammer om te lezen dat je van mening bent dat wij onze klanten een beetje voor de gek houden of een beetje misleiden.
Wij doen namelijk juist onze best om onze klanten zo duidelijk mogelijk te informeren en daarnaast zoveel mogelijk zelf de controle te geven over hun abonnement en verbruik.

Allereerst geven we je de controle doordat je zowel via Mijn Simyo als via de Mijn Simyo app zelf het verbruik van je bundels te allen tijde in de gaten houden om te voorkomen dat je buiten je bundel verbruik hebt en er hierdoor extra kosten ontstaan.
Kom je erachter dat je wat te veel of juist te weinig minuten, sms’jes of MB’s hebt, dan kan je dit voor de volgende maand wijzigen. Bij Simyo heb je namelijk de mogelijkheid om elke maand je bundels zowel naar boven als naar beneden te wijzigen.

Daarnaast informeren we op onze website onze (potentiële) klanten dat wij gesprekken naar boven afronden. We begrijpen uit je bericht dat je dit graag anders zou zien, maar hierin zijn we geen uitzondering op andere providers. Een SecondeBellen propositie wordt maar door enkele providers aangeboden.
Ook geven we op onze website aan dat onze bundels een geldigheid hebben van een maand. Onder andere op deze manier kunnen we onze prijzen zo scherp houden.

Tot slot heb je bij Simyo de mogelijkheid om te kiezen voor een maandelijks abonnement of een abonnement met een looptijd van een jaar. Wanneer je kiest voor een maandelijks abonnement, dan kan je elke maand je abonnement beëindigen.
Wanneer je hebt gekozen voor een jaarcontract en de contractstermijn van een jaar is verlopen, verlengen wij het abonnement niet automatisch met een jaar, maar wordt het een maandelijks opzegbaar abonnement. Behalve natuurlijk wanneer onze klanten zelf hebben aangegeven om hun abonnement te willen verlengen met een jaar.

We hopen dat we aan de hand van deze uitleg je ongenoegen wat weg hebben kunnen nemen.

Vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Cedric op 30 September 2014

Dag,

Ik denk dat je het juist hebt verwoord. Ik heb voor mijzelf ook al besloten om de volgende keer wanneer ik voor mijn dochter een abonnement afsluit extra te letten of maandelijks ongebruikt tegoed niet verdwijnt (is dat geen pikken?) en of er geen melding komt wanneer je over je tegoed heen bent en of er niet asociaal wordt afgerond in het voordeel van de provider ( is dat ook geen pikken en zijn daar wettelijk geen afspraken over vastgelegd)
1 ding is duidelijk wanneer je deze afwegingen meeneemt in het maken welke provider voordelig is dan zal Simyo er zeker niet als voordelig uitspringen!

Reageer op deze review

€6,- per minuut

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Mijn dochter had omdat ze steeds bij het bellen in iemands voicemail kwam veel gesprekken van 2 of 3 seconden. Omdat deze per keer naar 1 minuut worden afgerond ging ze extra hard door haar bundel heen. Waardoor het hogere tarief in rekening werd gebracht. Dus 2 seconden =€0,31
Als reactie op mijn gesprek over buiten bundel bellen kreeg ik een mail als antwoord dat het kwam door de vele keren dat er een korte verbinding was geweest.. Maar dat ze het jammer vinden dat ik de factuur niet begrijp. Hoe moet ik begrijpen dat er voor 1 minuut ongerekend €6,- in rekening wordt gebracht!!!,! Voor een bundel van €12, werd ongeveer €36 in rekening gebracht

C
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Simyo Webcare op 03 Oktober 2014

Beste Cedric,

Wij hebben bij het bericht hieronder een reactie geplaatst.

Vriendelijke groet,

Simyo webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review

Belazerij

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Voor mijn dochter dacht ik goedkoper uit te zijn met een simyo sim only ipv prepaid. Helaas ze gaat er door heen en door absurde bedragen voor buiten bundel bellen is de rekening 3x het normale bedrag. Dit zou komen door dat alle gesprekken naar bovenaf worden afgerond in tijd op hele minuten en dat buiten bundel bellen €0,31 per minuut is. Ik wilde daarom alvast mijn contract wat tot halverwege 2015 loopt alvast willen opzeggen vanwege technische redenen kan dit pas 3 maanden voor de opzegdatum kunnen. Volgens mij wordt ik enorm belazerd.

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

cedric op 23 September 2014

Het wordt nog gekker, mijn dochter bleek zeer veel gesprekken van 2 a 3 sec. Te hebben gehad omdat ze steeds contact kreeg met een voicemail die ze vervolgens direct afbrak. Maar omdat alles wordt afgerond naar 1 minuut ging ze extra door haar bundel heen. Gevolg dat 2 seconden als €0,31 wordt afgerekend! Deze uitleg wordt door Simyo bevestigd met de mededeling dat ze het jammer vinden dat ik de factuur niet begrijp. Hoe kan je begrijpen dat 2 of 3 seconden €0,31 kost. Omgerekend is dat €6, per minuut leg uit!

Simyo Webcare op 03 Oktober 2014

Beste Cedric,

Wij vinden het erg vervelend dat u niet op de hoogte was van onze tarieven en de afronding van de minuten. Veel korte verbindingen met de voicemail kunnen er dan inderdaad voor zorgen dat de bundel snel op gaat.
Het verloop van de bundel kunt u via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app te allen tijde inzien, zodat u niet verrast wordt door een hoge factuur.
Wij hebben inmiddels contact met u via onze eigen kanalen over het beëindigen van uw contract.
Wij zullen daar dus via email verder over communiceren.

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

Reageer op deze review

Contact waardeloos, slechte service.

Beoordeling 
 
7.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

Nog niet zo lang geleden heb ik Simyo overal een 10 voor gegeven daar kom ik nu op terug want na verschillende e-mailtjes gestuurd te hebben met een vraag over mijn belminuten heb ik tot op heden nog geen reactie ontvangen. Dit is erg onbeschoft en zeker niet klantvriendelijk! Waardeloos Simyo, toen ik pas klant was werd er zelfs de moeite genomen om mij terug te bellen. Zo zie je maar dat als een bedrijf groter wordt de klant niet meer op nummer 1 staat of het zal wel dat er aan mij niet veel verdient wordt. Nee valt mij achteraf goed tegen, dus een 10 voor service had ik niet moeten geven, gelukkig kan ik dit via deze site nog laten weten.

CM
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Simyo Webcare op 19 September 2014

Beste Christina Maria,

We vinden het erg jammer om deze ervaring hier te lezen. Wanneer u ons een email stuurt, is het nog steeds de bedoeling om u binnen 3 werkdagen van een antwoord te voorzien. Vaak zijn wij al veel sneller zelfs. Regelmatig wordt daarbij inderdaad even de telefoon gepakt om zeker te zijn dat de uitleg goed begrepen wordt.
Ik kan u verzekeren dat de klant voor Simyo nog steeds op 1 staat. Ik vrees daarom dat uw email niet bij ons is aangekomen. Ik wil u daarom vragen om uw vraag nogmaals te sturen via Webcare@simyo.nl onder vermelding van uw mobiele nummer en "Reviewspot". Dan zullen wij die zo snel mogelijk oppakken.
Wij hopen daarmee weer op het niveau van uw eerdere beoordeling te komen.

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review

Goed

Beoordeling 
 
6.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
6.0
Prijs 
 
6.0

Goed website

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
68 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
mobiel.nl
 
9.2 (634)
2.
youfone reviews
 
7.4 (136)
3.
belsimpel
 
8.8 (484)
4.
Simyo reviews
 
5.9 (64)
5.
simpel.nl
 
5.6 (31)

Wij zijn benieuwd naar jouw Simyo ervaring

SIMYO heeft altijd goede aanbiedingen. Simyo is aanbieder van sim only abonnementen, prepaid abonnementen en prepaid internet. De organisatie wil zich onderscheiden door eenvoud, service en lage tarieven. Met Mijn Simyo kun je online je eigen abonnement zelf eenvoudig beheren. Via de website kun je in je eigen account je bundel samenstellen zodat je altijd zo goedkoop mogelijk kunt bellen.

De voordelen van Simyo:

SIMYO maakt gebruik van het betrouwbare KPN netwerk. Je kunt er dus vanuit gaan een goede ontvangst te hebben. KPN heeft net als Vodafone overal een goede dekking. Grote concurrenten zijn Youfone en Simpel. De contracten van zijn maandelijks opzegbaar. Via de functie op de website kunt u alles zelf online regelen op Simyo.nl. Een geheel gratis klantenservice en geen dure winkels. Geen overbodige diensten en tarieven. Gewoon simpele en lage tarieven bij Simyo.

Wat is uw ervaring met Simyo? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Simyo hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Simyo reviews lezen.

Telefoonnummer: 0800 - 8007
Meer info over Simyo op Wikipedia

Algemene informatie

Productgroepen
  • sim only abonnement
  • sim only
Merken
KPN
Afhalen mogelijk
nee