TommyTeleshopping is een van de grootste en meest succesvolle homeshopping aanbieders in Nederland. TommyTeleshopping heeft een zeer uitgebreid assortiment verdeeld in diverse categorieën. TommyTeleshopping is dagelijks op TV.
Wordt aangeprijst voor 49.95 op tv.
Kost bij Otto 29.29 exact hetzelfde product.
Tommy Teleshopping levert niet in het buitenland en is veels te duur. Pure ripp-off
Geen antwoord via chat
Lijkt een prima produckt
Ik sluit mij aan bij bij al de vorige beoordelingen.
RETOURKOSTEN VOOR EIGEN REKENING
WAARDELOOS BEDRIJF
BEDRIEGLIJKE PRAKTIJKEN
ZEER SLECHT BEDRIJF
2x Cooker express gekocht , 1 hiervan bleek na 1 x gebruik deffect. Cooker teruggezonden op mijn kosten, ik wilde gewoon mijn geld terug. Ik betaalde via Afterpay en na heel wat heen en weer gemaild te hebben kreeg ik de boodschap dat ik betalen moest, ook voor de defecte en teruggestuurde cooker, anders zouden er aanmaningskosten in rekening worden gebracht. Ook het toesturen van het verzendbewijs, inclusief het ontvangstbewijs bracht geen oplossing. Sterker nog, de klantenservicemedewerkster bleef bij haar standpunt dat het artikel bij hen niet was ontvangen, ondanks dat ik het tegendeel aan bewijs in handen had. Vandaag, na het zoveelste schofferende en nutteloze mailtje heb ik het restant van mijn nota betaald, ondanks ik geen artikel hiervoor ontvangen heb, en meer omdat ik er vanaf wilde. Mijn advies aan potentiele kopers zou zijn bedenk goed met wie je in zee gaat, waar je je spulletjes koopt. Voor mij geen Tommy Teleshopping meer. Een klacht indienen is overigens ook kansloos, je komt wederom op dezelfde ongeintereseerde en waardeloze klantenservices terecht.
BH's waren te klein, ruilzending voor grotere maat.
Ook een sensor lamp besteld en gekregen.
2e zending bh's ook niet passend.
retourzenden kostte 6,95.
Steeds aanmaningen van pay Pal, die BERICHT van de retourzending steeds niet had ontvangen.
De lamp + verzendkosten betaald, geen ontvangstbewijs.
Vandaag weer een aanmaning voor 4,95, zijnde de kosten voor Pay Pal.
Dus de sensor lamp kost me nu ong. 20 euro.
Ik ga wel voortaan wel naar ACTION, STUK GOEDKOPER.
Ik bestelde de Nicer Dicer Quick (1 + 1 gratis) en na een kleine 2 weken, bleek de ingebruik genomen Nicer Dicer Quick defect. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van Tommy Teleshopping en ik kreeg de volgende instructie: Graag ontvangen wij het defecte product retour in de originele verpakking. Bent u niet meer in bezit van de originele verpakking, dan graag het product verzenden in een andere degelijke verpakking.
Dit heb ik gedaan, ik heb het defecte artikel naar het antwoordnummer gestuurd en zag al snel dat de retourzending bij ze binnen was gekomen. Na vervolgens ruim 2 weken niets van ze gehoord te hebben, ben ik zelf in de mail geklommen om te vragen waar de omruiling van mijn defecte artikel bleef.
De 2e Nicer Dicer Quick heb ik in gebruik genomen thuis en gebruik ik elke dag met veel plezier, maar ik heb voor 2 stuks betaald, dus ik wil ook graag dat ik een vervangend artikel ontvang voor het retourgezonden defecte exemplaar.
Tommy Teleshopping's reactie is, vanaf het moment dat ik ging reclameren, dat ik het 2e exemplaar ook retour moet sturen en dat ik daarna pas een compleet nieuwe set ontvang. Ik hoef geen nieuwe set, ik wil gewoon ontvangen waar ik voor betaald heb en aangezien dit binnen mijn garantie viel, heb ik recht op een omruiling van het ingezonden artikel. Bovendien wil ik niet zonder Nicer Dicer Quick komen te zitten.
Nadat ik gisteren een zeer frustrerend telefoongesprek heb ik gehad, en aangaf dat ik het helemaal gehad had met deze firma, vroeg ik hoe ik dan mijn geld terug kon krijgen. Dat was niet meer mogelijk, want de 30 dagen geld terug termijn was verstreken en dat was alleen mogelijk geweest als ik alles had geretourneerd voor 25 november jl.
Gezien de - in mijn ogen - zeer klantonvriendelijke instelling, het onvermogen correct op ingezonden communicatie te reageren en het 'Nee, daar moet u maar gewoon op vertrouwen', ben ik juist al mijn vertrouwen in Tommy Teleshopping verloren.
Nogmaals, ik wil geen onrealistisch iets. Ik wil gewoon een omruiling voor mijn retourgezonden defecte Nicer Dicer Quick. Zo moeilijk is het niet, maar om mij als klant keer op keer onnodig te frustreren lijkt mij niet wat je moet willen als bedrijf.
stofzuiger betaald met mastercard begin augustus ondertussen zijn we oktober en heb ik al drie aanmaningen gehad om te betalen plus dat ze ultimoo incasso hebben ingeschakeld dat noem ik fraudeleuze praktijken slecht bedrijf een goede raad koop er niet
Als je hier iets besteld en het is niet goed, komt dat je duur te staan. De retourkosten van € 6,95 komen voor eigen tekening. Artikelen lijken op tv geweldig, maar het is een zootje bocht. Totaal geen kwaliteit. Zeker niet bestellen bij dit bedrijf. Oplichterij.
Pannen gekocht. Werden meer dan een week later geleverd hoewel ik dacht dat het sneller zou zijn. Er miste een schroef om de steel te bevestigen en een deel van de spullen waren gebruikt (zaten verkleuringen op van etensresten). Ik kon het retour sturen en kreeg na een week weer een nieuwe set. Wederom niet goed. Een pan met een dikke beschadiging. Direct weer contact opgenomen. Er zou een nieuwe pan opgestuurd worden binnen een week. Dit was niet het geval. Duurde 1,5 week dus maar week contact opgenomen. De collega die mij een nieuwe pan had beloofd had dit niet mogen doen. Ik moest weer alles terug sturen en dan zou ik weer nieuwe krijgen. Dit zou dus betekenen dat ik voor de tweede keer meer dan een week zonder pannen zou zitten (uiteraard de vorige al weg gegooid). Dit wilde ik absoluut niet, dus heb gezegd dat ik het niet wilde en dat ik nooit meer wat bij ze zou kopen en een review zou schrijven met de waarheid.
Wij raden niemand aan om bij dit bedrijf iets te bestellen de reden is namelijk het volgende.
Wanneer de goederen die men besteld heeft niet leverbaar zijn krijg je geen.
men geen bericht je moet maar wachten wanneer het afgeleverd wordt
Waneer de goederen eindelijk wordt afgeleverd en per omgaande per DHL koerierdienst
weer wordt meegenomen betaal men je moeilijk terug, zelfs niet wanneer je hun een paar mails hebt gestuurd, je krijgt wel direct een mail van hun terug uw mail is ontvangen, bewijs aantoonbaar.
Let op wanneer de koerierdienst van DHL het pakket weer retour terug neemt krijg je geen bonnetje.
Hoe moet ik dit zien is dit een soort oplichterij of zoiets?
Betaling gebeurd volgens mij in 3 termijnen, vandaag niet - morgen niet en nooit niet daar begint het zo langzamerhand er wel op te lijken.
Ik heb direct een mail naar hun gestuurd en kreeg direct een mail terig dat mijn mail is ontvangen.
Wanneer je het pakket, direct per omgaande terug heb laten nemen kan men het geld toch weer binnen 14 dagen terug storten.
Ik raad niemand aan om bij dit bedrijf iets te bestellen je kan in het algemeen liever bij een gewone winkel waar deze goederen ook gekocht kan worden,kopen.
Een gewone winkel is het namelijk wel zo DIRECT het geld terug daar doet men nooit moeilijk, mits de goederen niet beschadigd zijn.
Maar daar over doen ze in een gewone winkel in het algemeen ook niet zo moeilijk over het kan ook wel toevallig een defecte apparaat zijn
IK BESTEL NOOIT MEER WAT OP TOMMYTELESHOPPING!
Retourkosten zijn voor uw rekening +
als u het pakje in zijn geheel retourneert eisen ze nog €2,95 administratiekosten.
En dat terwijl op hun website het volgende staat:
Bestelt u via internet dan kunt u (zonder extra betaalkosten) afrekenen met iDEAL, automatische incasso, digitale acceptgiro of met creditcard.
Met andere woorden. Ik ben dus €10,- kwijt voor noppes. En als toetje mag u ook nog een duur 0900 nummer bellen.
Je reinste oplichterij!
tommy Teleshopping vandaag gebeld. Volgens de webwinkel zijn er geen verzendkosten alleen € 2,95 administratiekosten.
Als je echter na aanleiding van een reclame uitzending op tv een bestelling plaatst dan komt er zo € 10,00 extra bij.
Ik kreeg als uitleg dit betreft een bestelling die geleverd wordt uit het buitenland daarom de extra kosten.
DIT IS BEDROG.,REDEN;
Vandaag kreeg in namelijk te horen dat bij telefonische bestellingen altijd extra inrekening wordt gebracht. De reden is de medewerker aan de telefoon moet ook worden betaald.
Dus mensen kijk goed uit wat je doet mij Tommy Teleshopping voor dat je het weet ben je onnodig veel geld kwijt.
de KLANTENSERVICE VERMELDT DAT ALS JE ZE BELT DAT DE KOSTEN 0,15 CT P/M ZIJN.
DIT KLOPT NIET. ALS JE 09000400032 BELT KRIJG JE ALS EERSTE TE HOREN DAT DE KOSTEN 1 EURO P/M ZIJN.
WIJSMAN
Een nicer dicer besteld en die bevalt uitstekend. Een aanrader wat mij betreft.
Bekend van televisie. Paar keer wat besteld en dat ging ok. Geen rare zaken, netjes geleverd en goed verpakt. Tommyteleshopping adverteert wel erg agressief vindt ik.
TommyTeleshopping is een van de grootste en meest succesvolle homeshopping aanbieders in Nederland. TommyTeleshopping heeft een zeer uitgebreid assortiment verdeeld in diverse categorieën. TommyTeleshopping is dagelijks op TV.
Wat is uw ervaring met TommyTeleshopping? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij TommyTeleshopping hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal TommyTeleshopping reviews lezen.