Bijenkorf reviews & ervaringen

www.bijenkorf.nl
 
2.7 (62)
Bijenkorf

62 Bijenkorf reviews

 
(4)
 
(3)
 
(5)
 
(7)
 
(45)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
5 resultaten - getoond 1 - 5
Volgorde

Klantonvriendelijk

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Klantenservice is niet oplossingsgericht bij klachten!
Klantonvriendelijk.
Al 3 keer schoenen besteld
2 maten in doos, 2 verschillende schoenen in doos en nu zelfs 2 linkerschoenen.
Eerste en tweede keer netjes opgelost maar nu zeer klantonvriendelijk

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kado shopper 150 jarig bestaan

Bestellen 
 
5.0

Afgelopen week heeft de Bijenkorf een actie voor haar 150 jarig bestaan. Bij een bestelling boven een bepaald bedrag ontvangt men speciale shopper. Donderdag 12 november bestelling gedaan en de volgende dag netjes bezorgd maar geen shopper erbij. Vanmiddag contact opgenomen maar zijn helaas op!! Ze hadden op zijn minst een kaartje met excuses bij de bestelling kunnen doen. Vandaag staat op hun website nog steeds deze actie vermeldt. Dus een omzettruc!!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Minder dan een maand geleden een paar Alexander McQueens aangeschaft. Na slechts één keer dragen viel een (onopvallende) beschadiging op. Gezien het feit dat de schoenen slechts één keer zijn gedragen is het onmogelijk dat deze beschadiging zich heeft voorgedaan na het eerste gebruik. Daarnaast mag je er wettelijk vanuit gaan dat indien een product binnen 6 maanden gebreken vertoont dit al het geval was op het moment van aankoop. Op het moment dat de leverancier en/of winkel het hier niet mee eens is moeten zij het tegendeel bewijzen.

Dit verhaal heb ik ook aangegeven bij de Bijenkorf in Utrecht. Zij gaven direct aan enkel 10% korting te kunnen geven op de schoenen. Dit in verband met het beleid van Alexander McQueens. De desbetreffende medewerker(s) - in het speciaal de leidinggevende herenafdeling - heb ik gewezen op het hetgeen wat wettelijk is vastgelegd. Tevens heb ik aangegeven dat de aankoop is gedaan bij de Bijenkorf en dat zij in dit geval de gewenste service moeten garanderen. Desalniettemin hield deze leidinggevende vol dat het door mijn eigen gebruik kwam en dat zij het tegendeel niet hoefde te bewijzen.

Op het moment dat een andere klant met de juiste bedoelingen aangaf dat dit niet de eerste keer is wilde deze leidinggevende het gesprek met mij beëindigen. Dit terwijl de inbreng van deze meneer in principe buiten mij ligt en ik niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn inbreng.

Nadat ik heb aangegeven niet akkoord te willen gaan met 10% en reiskosten. Dit, omdat hiermee het probleem niet wordt opgelost. Bij een (dure) schoen als Alexander McQueen moet de Bijenkorf naar mijn idee hoogwaardige kwaliteit én service garanderen. Dit was in deze situatie niet het geval.

Bij deze leidinggevende heb ik dit aangegeven en gevraagd naar alternatieve opties en/of een andere gesprekspartner. Zij heeft aangegeven dat dit mijn enige optie was/is. Ter plekke heb ik dan ook contact opgenomen met de Customer Care. Zij gaven aan dat de winkel leidend is en ik hiervan uit kon gaan. Zij gaven wel aan dat ik nog foto’s kon insturen. De winkel gaf echter aan dat zij hetzelfde zullen oordelen en dat dit een eenmalig aanbod is/was.

In dit geval was er dan ook sprake van kiezen tussen twee kwaden en een onvriendelijke behandeling door de desbetreffende leidinggevende. Op het moment dat ik aangaf even te willen overleggen met mijn partner kwam zij dan ook al met een tas aanzetten. Dit om ons bij wijze van spreken de deur te wijzen.

Al met al, de manier waarop deze kwestie is afgehandeld ben ik zeer ontevreden over. In de winkel ben ik akkoord gegaan met een “schikking” waarover ik zeer ontevreden ben, maar wat weg wordt gezet als de enige oplossing. Anders is volgens hen pech. Een ieder zal ik dan ook afraden om zijn en/of haar schoenen aan te schaffen bij de Bijenkorf (in Utrecht). De service laat absoluut ter wensen over. Dit is erg jammer, want we waren tot vandaag trouwe klant van de Bijenkorf. Dit ondanks de afstand voor ons.

PS. Geen blaam aan de meneer die ons allereerst ter woord heeft gestaan. Hij heeft hier verder niets aan kunnen veranderen. Dit was/is niet aan hem.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Koop er geen breekbare artikelen!

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
6.0

Koop er geen breekbare artikelen!
Ze krijgen het niet voor elkaar om borden, schalen en glazen heel bij de klant te laten bezorgen.
Bij iedere zending die ik er heb gedaan waren er wel één of meerdere artikelen gebroken.
Na meerdere pogingen om het oonieuw te bezorgen, en het weer kapot aankwam, hebben ze maar besloten het geld terug te storten.
Helemaal toppie, nu zit ik dus met een half servies.
Onbegrijpelijk dat ze het niet beter verpakken.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
6.0

Goed overzicht van artikelen. Ik bestel vanuit het buitenland kado's. Vervelend is alleen dat de factuurbon bij die kado's bezorgd wordt. Waarom zou je een kado laten inpakken als je er een prijskaartje aan laat zitten? Het is niet leuk om een presentje te ontvangen en dan op een factuur te zien hoeveel er aan je besteed is!
Je zou de keuze moeten hebben om de factuurbon naar een ander adres of email adres te laten sturen.

Een keer eerder had ik een drank pakket laten bezorgen. De glazen werden nagestuurd! Drank met glazen zouden samen in een pakket bezorgd moeten worden.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
5 resultaten - getoond 1 - 5

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
amazon
 
3.8 (233)
2.
AliExpress
 
5.0 (2)
3.
bol.com ervaringen
 
3.4 (294)
4.
HEMA reviews
 
3.6 (93)
5.
EuroTops
 
4.2 (22)

Wij zijn benieuwd naar jouw Bijenkorf ervaring

BIJENKORF is een van de grootste warenhuizen van Nederland.

Op Debijenkorf.nl kunt u online producten kopen in de webshop. Er wordt een groot aantal categorieën aangeboden. U vindt bij Bijenkorf online; damesmode, herenmode, kindermode, accessoires, woonartikelen, cadeaus en allerlei soorten cosmetica. In het grote assortiment van de bijenkorf online kunt u meer dan 250 topmerken en eigen merken makkelijk online bestellen.

Bijenkorf online webshop acties:

  1. Bijenkorf Drie Dwaze Dagen
  2. Maffe Marathon de Bijenkorf
  3. De Bijenkorf Cadeaucard

Hoe zijn uw ervaringen met het online kopen op Debijenkorf.nl? Deel je review!

Wat is uw ervaring met Bijenkorf? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bijenkorf hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bijenkorf reviews lezen.