Ontzettend slechte ervaring met Blokker en hub partber Baby en tiener megastore. Ze bieden op hun site de Bugaboo Donkey 5 duo aan voor een bepaald bedrag. Na de bestelling een andere kinderwagen geleverd. De Blokker moet er voor zorgen dat het product wat ze op hun website verkopen netjes leveren. In plaats van meedenken en oplossen wordt er NIKS gedaan. Waardeloos, niet aan te bevelen! Gaan ze nog het juiste product leveren?????? Jullie hebben een fout gemaakt en wij zijn hier de dupe van? Zelfs na de hele dag aan de telefoon te hebben gehangen staat de kinderwagen er nog steeds op voor dezelfde prijs! Ongelofelijk
Heel erg rotte ervaring. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ze sturen mij een verkeerde pakketje, en nog beschadigd ook. Zelfs moet ik er een overdoos om doen, anders vertrouwen ze me niet. Normaal staat er 3 dagen voor, voordat je geld retour krijg. Nu wacht ik al drie weken op mijn geld van strex. Mailen, bellen daar wordt niet op geantwoord, erg asociaal vind ik dat. En nog liegen dat het pakketje niet is aan gekomen , terwijl wij een screenshot naar hun hebben op gestuurd van aankomst pakketje. Strex, ik vindt dat diefstal. Ik denk dat ik nooit meer iets koop bij Blokker.
Opgelicht door Cookinglife
Opgelicht door Cookinglife. Al jaren klant van blokker, maar na dit, kom ik niet meer naar de winkel toe.De klantenservice van blokker neemt het niet meer serieus. Sinds Juli bezig om mijn nalevering te krijgen, die telkens word beloofd door Cookinglife.nl Na meer dan 10 mail uitwisselingen met blokker. Nog steeds mijn Nalevering niet binnen, Cookinglife maakt een verzendlabel aan, en het pakketje word niet overgedragen. Blokker reageert niet meer na 2 maanden verder. Wilde aangifte doen bij de politie, maar moest eerst kijken of de betaalprovider wat kan betekenen voor mij. Blokker klantenservice reageert niet meer. Ik ben altijd netjes gebleven. Ook heb ik bijlage met informatie waarin Cookinglife toegeeft dat er iets fouts gaat, maar er word niets opgelost. Is er iemand van blokker die dit wel wilt oplossen?
Defecte heteluchtfriteuse van huismerk. Binnen garantie. Klantenservice gemaild. Doorverwijzing naar filiaal. In filiaal hoop gedoe met retour nemen met argument dat met PayPall betaald was. Vreemde reden. Discussie. Retourinname uiteindelijk gelukt. Geen gelijkwaardig artikel in winkel of te bestellen. Ik kon een cadeaubon krijgen. Wat ik niet wilde want ik wil een vergelijkbare heteluchtfriteuse. Er was een heteluchtfriteuse op voorraad die € 10,- duurder was dan die ik kocht. Geen coulance, ik moest € 10,- bijbetalen voor de op voorraad zijnde, nieuwe heteluchtfriteuse.
Dus, geen geld terug en verplicht bijbetalen voor een nieuw artikel omdat het defecte artikel of een gelijkwaardig niet op voorraad of bestelbaar is.
Waardeloos, onredelijk beleid. Ik kom niet meer bij Blokker. Terwijl ik sinds mensenheugenis vaste klant was.
Dames in winkel waren op zich redelijk aardig.
Helaas koffie kannetje van blokker eigen merk gaat steeds maar ongeveer 2 weken mee. Is algemeen bekend. Helaas zijn alle reviews (Google) weg bij Blokker. Het is bekend het een onveilig (te dun) koffie kannetje is. De koffie verder is goed en compact. Zo ook de prijs. Als ik dan contact opneem via Blokker om deze klacht te verhelpen merk ik dat alleen bellen een zinvolle oplossing is. Ik heb niet steeds tijd en zin om te bellen om het zelfde te herhalen. Toen ben ik via messneger, email contact gaan opnemen en helaas blijven zij vragen stellen ipv alles goed door te lezen. Zij houden mij de klacht te lang in het proces (onnodig). Waardoor het kannetje en de service nu een klacht waardig is. Ik koop hier na jaren vaste klant te zijn echt niks meer. (Heb het al afgegeven in winkel, heb al de bon door gestuurd etc). Al zo'n 5 keer zelf contact gezocht. Open ik net mijn email vraagt ze 'welk filiaal'... Ze lijkt het niet te lezen Ik heb nu mijn email geblokkeerd, €20,- is mij geen negativiteit waard of tijd. Maar zoals gezegd ze zijn een klant kwijt die bijna alles daar kocht. Lekker naar bol.com voortaan. Daar weten ze wat service is. Mvg
Koelkast op woensdag besteld. Om onduidelijke redenen niet afgeleverd. Donderdag opnieuw koelkast besteld. Zaterdag nog steeds niets ontvangen! Meermaals contact met Blokker alsook DHL leverde totaal niets op! Was voor ons echt de laatste keer Blokker!
Heb online artikel gezien wat ik wilde bestellen. Op de Blokker site stond van 99,95 voor 69,95. Product in winkelwagen gezet. Bij betalen bleek er een bedrag van 99.95 te moeten worden betaald. Helpdesk aangeschreven met foto’s van betreffende verschil. “We zien dat het fout gaat, excuses, maar de prijs bij betalen geldt” Dit noemen ze misleiding/oplichting. Pas op als je bij Blokker iets gaat bestellen, beter andere wel betrouwbare. aanbieder zoeken.
Niet tevreden met de servise
Rapporteren
Eind vorig jaar heb ik pannen set gekocht van Herman den Blijker naar 3 maanden begon de handvaten af te bladeren en te roesten. Kon ze toen omruilen en er werd gezegd dat er kwaliteit nu verbeterd is dus zou er geen last meer van hebben.
Niet dus naar een paar weken begon weer een pan af te bladeren deze weer terug bracht kreeg weer nieuwe mee. Weer naar een paar weken begon de ellende weer ik weer terug. Wilde alle pannen ruilen en mijn geld terug maar dat kon niet omdat ze alleen de beschadigde pan terug konden nemen krijg mijn geld ook niet terug kan een kadobon krijgen of wat anders uitzoeken. Niet blij
Tijdens opzetten stellingkast blijkt een onderdeel niet te deugen (gaatjes ontbreken in ijzeren frame (staafje) waardoor tussensteun niet geplaatst kan worden). Hele kast staat verder... Blokker geeft aan dat ik enkel of €6 kan terugkrijgen, of de hele kast retour kan sturen.... Dat betekent dat ik én de kast uit elkaar moet halen, én een verpakking moet hebben die inmiddels kapot is én ik het hele pakket naar een PostNL punt moet brengen. Na een mail van mij met de vraag om een andere oplossing die minder buitenproportioneel is (bijvoorbeeld het ijzeren staafje terugsturen en dus ruilen voor een ander ijzeren staafje en dan het pakket waaruit het goede staafje komt als ondeugdelijk beschouwen) of een andere oplossing die voor beide partijen tevredenstellend is, meldt men mij opnieuw dat ik de kast of kan terugsturen of dat ik €6 terug kan krijgen. Geen enkele flexibiliteit dus. Erg jammer, want als ik deze hele kast terugstuur en een andere bestel dan heeft dat precies hetzelfde effect...... de klant dus buitenproportioneel belasten zodat deze het ondeugdelijke product niet terugstuurt. Eens maar nooit meer
Via hun site heb ik (via het account van mijn zoon) een weegschaal en twee pepermolens besteld en betaald. Helaas was in het filiaal in Eersel (het filiaal van mijn keuze) alleen 1 pepermolen beschikbaar. De rest van de bestelling werd door Blokker geannuleerd. Ik heb toen meteen via mijn eigen mail gereageerd dat ik aan die ene molen niets had en daarom de volledige bestelling wilde annuleren. Zelf nooit een reactie ontvangen, maar tot irritatie blijven ze via de mail en telefoon van mijn zoon reageren. Vandaag (21-2) dus maar eens gebeld. Ze vertelden me opnieuw dat ik naar het filiaal in Eersel moet om die ene pepermolen af te halen en daar meteen te retourneren. Alleen dan krijg ik mijn geld terug! Ga ik dus echt niet doen. Maar krijg van Blokker dan pas het geld terug. Blijkbaar is dat de enige manier waarop ze me kunnen helpen.
Mijn irritatie is dus tweeledig: enerzijds kan blokker blijkbaar alleen reageren via mijn zoon (want zijn gegevens stonden bij de originele bestelling) en anderzijds houdt men vast aan de eigen procedures voordat ik mijn geld terug krijg.
S op 26 Februari 2022
Hoi Johan,
Klopt, dit is helaas momenteel de enige manier voor het personeel om u van dienst te zijn. Als een afhaal order al klaar ligt in de winkel kan deze niet meer online geannuleerd worden. Als medewerker ondervinden wij hier zelf ook problemen mee. Ik heb afgelopen week echter contact gehad met de afdeling die hier over gaat en ze zijn bezig met een nieuw systeem.
Ik hoop dat het in de toekomst makkelijker gaat, maar voor nu raad ik u toch aan naar de winkel te gaan en het daar te retourneren.
Waterkoker stuk ontvangen retour bon zit er niet bij gebeld met klantenservice willen die mij door verbinden met Duitse leverancier ,story maar gekocht bij blokker zwaar shot klote bedrijf
s op 26 Februari 2022
Hoi C. van Peer,
Het kan zijn dat als u een product online besteld dat het via een externe verkoper is. In dit geval, zo staat dit naar mijn kennis ook in de orderbevestiging, heeft Blokker geen invloed op het bestel en retour proces.
Daarbij is het gene dat nodig is voor de aanvraag van een retour enkel uw ordernummer. deze staat in de bevestigingsmail. U kunt via de site een retourformulier downloaden en het via een PostNL punt retour brengen, maar dit geld enkel als Blokker de leverancier is geweest en dus niet een externe verkooppartner. Dit staat overigens op de site bij het aangeschafte artikel bij wie u het koopt.
Ik hoop u hierbij wat meer duidelijkheid te hebben gegeven.
Mvg S, verkoopmedewerker bij Blokker
Ik wilde zojuist een airfryer op Blokker.nl bestellen en gedeeltelijk betalen met 3 VVV cadeaukaarten van elk € 25,-. Bij de het invoeren van de 3e kaart, kreeg ik een foutmelding. Blijkt dat je maximaal € 50,-- met VVV kaarten kan besteden op Blokker.nl. Jammer, maar helaas. Dus opnieuw naar het afrekenen van mijn bestelling, maar nu met slechts 2 VVV kaarten. Blijken deze kaarten ineens geen saldo meer te hebben!
Dus de bestelling is niet gelukt, maar het innen van de cadeaukaarten wel. Na een dik kwartier in de wacht te hebben gestaan bij het bellen naar de klantenservice kreeg ik een dame aan de lijn met een ietwat moeilijk verstaanbaar accent. Daarbij was de lijn zo slecht, dat ik haar maar voor de helft kon verstaan. Wat ik eruit kon begrijpen, kon ze zien dat de 2 VVV kaarten inderdaad door Blokker geïncasseerd waren. Binnen maar liefst 48 uur zou ik een mail krijgen met nieuwe codes.
Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Ik wil gewoon nu deze airfryer bestellen en niet pas over een paar dagen, en wel graag met besteding van de VVV kaarten. Ongelooflijk dit! Wat een enorme slechte en onvriendelijke klantenservice.
S’ochtends gekocht in de winkel, thuis doet ie precies niks! Weer terug naar de winkel, en dan een bijdehante tante die al begint met dat mensen de blender verkeerd gebruiken.. hoe moeilijk kan een stekker in het stopcontact steken en een knop omdraaien zijn.. maar goed, mevrouw wist heel bijdehand te vertellen dat de deksel er op de juiste manier op moet (wat ik trouwens in het boekje al had gelezen) en doet deze dan zelf verkeerd erop..
koop deze dus nooit mensen, hoop frustratie en nog geen blender!
Blokker Haarlem Schalkwijk.
Belachelijke service!!! Leifheit dweilsysteem ter waarde van €69,99 gekocht. De pers doet het niet. Klantenservice gebeld, die sturen naar de winkel. In de winkel aangekomen (leyweg, den haag) gaat de medewerker zonder enig test beoordelen dat het zo hoort. SERVICE IS ECHT VER TE ZOEKEN. Wordt niet eens serieus genomen. Nooit meer winkelen hier. Pas op mensen!!!!
Gisteren een friteuse besteld, zou vandaag geleverd worden. Maar helaas, toch niet. Bij navraag bij klantenservice een standaard riedeltje over storing .... Maar annuleren om vervolgens er gewoon een te kopen in een winkel (is tenslotte geen exclusief artikel) gaat niet. Moet de levering weigeren en dan, nadat alles verwerkt is dus ooit ...., krijg je je geld terug. Niet klantvriendelijk en m.i. onrechtmatig. Want ze plegen contractbreuk, we hebben een overeenkomst die ze 1zijdig niet nakomen!
Bestelling niet goed doorgekomen, ondanks bevestiging in mail. Na 2 telefoontjes blijkt bestelling helemaal niet geplaatst. Externe leverancier geeft aan dat het aan Blokker ligt. Na weer een telefoontje wordt terugstorten binnen 10 dagen belooft. Na 13 dagen nog helemaal niets gebeurd. Kan ws gewoon fluiten naar mijn geld. Ben nu mijn ervaring op alle sociale en nieuwsbronnen aan het delen. Vind het schandalig hoe er met mij als klant wordt omgegaan. Koop nooit meer iets bij Blokker.
DOE HET NIET!!! 5 mei bij Blokker een oven besteld. Kwam kapot aan. Geleverd via optimerce. Na contact met optimerce klantenservice kon ik de oven terug sturen en een nieuwe krijgen. Wel alleen via DHL, dus met dat zware ding achterop de fiets half uur lopen naar DHL punt. Volgende oven kwam redelijk snel binnen, maar deze was ook kapot. Wederom contact met optimerce klantenservice. Ik mocht de oven terug sturen en zou m’n geld terug ontvangen. Weer met een zware oven naar het DHL punt lopen. Dit was op 25 mei. Nu al 20 dagen zonder oven in mijn keuken. Ik zou binnen 10 dagen geld terug krijgen staat bij de voorwaarden op de site. Dit was niet het geval. Wederom klantenservice gebeld. 4 juni hebben ze de oven ontvangen en aan de telefoon zeggen ze ineens dat het 14 dagen gaat duren voordat ik m’n geld zou ontvangen. Vervolgens, na weer geen geld te hebben ontvangen, nogmaals gebeld. Blijkt dat de terugbetaling via Blokker loopt. Optimerce maakt de belofte om Blokker meteen een terugbetalingsverzoek te sturen en erbij te vermelden dat het spoed is. Ondertussen, vandaag 5 juli, 13 dagen na de belofte van spoed, contact gehad met de Blokker klantenservice. Het verzoek is een paar dagen geleden pas verwerkt en het duurt nog 5 tot 10 dagen totdat het geld op m’n rekening zal staan. Al met al ben ik van 5 mei tot 5 juli, twee maanden bezig met de Blokker! Het gaat ook niet om een klein bedrag en om een essentieel onderdeel van mijn keuken, waar ik met mijn kleine inkomen geld voor opzij moet zetten. Blokker is in mijn optiek echt niet meer wat het ooit geweest is. van betrouwbare winkel met goede huishoudelijke producten naar rommel ,slechte kwaliteit en slechte service! Nooit meer.
Via de website heb ik een product besteld wat op voorraad is. Een dag later krijg ik een mail dat het geld retour gestort wordt omdat het niet leverbaar is.
Volgens de website heeft blokker Rhenen het product wel op voorraad. Ik heb hen gebeld om te reserveren maar zij blijken het product kwijt te zijn.
Inmiddels de klantenservice service gebeld waar ik een dame aan de telefoon kreeg, vermoedelijk uit azie, die zo'n vreselijk accent heeft dat het nauwelijks verstaanbaar is. Zij geeft aan dat de website niet altijd klopt.
We zijn nu dagen verder maar er veranderd niks op de website en het product blijft online bestelbaar en te koop in Rhenen.
De dame bij de klantenservice doet verder geen moeite om het oroduct toch nog te leveren. Ik moet zelf naar een andere blokker 10tallen kilometers verderop.
Ik vind dit erg vreemd en haak zelf nu ook af bij blokker. Ik probeerde juist meer bij blokker te kopen om gen te steunen.
Op de camping in Zeeland koelkast besteld. Bedoeling was ‘m op de camping te laten afleveren. Edoch nergens tijdens de bestelprocedure werd iets gevraagd over afleveringsadres. Ik ging er vanuit dat deze vraag nog wel gesteld zou worden, en betaalde. Nu blijkt ie thuis in Rotterdam te worden bezorgd. Ik kan hieraan niets veranderen. Ondanks vele malen contact met klantenservice. Nu zit ik op de camping zonder koelkast, en moet straks een auto huren om de koelkast van R’dam naar Zeeland te vervoeren. Echt ongelooflijk knullig.
Nb. En dan krijg je ook nog een e-mail van Blokker met de mededeling dat je wijzigingen over aflevering bij PostNL kunt aangeven, en vervolgens een e-mail van PostNL dat dat absoluut niet mogelijk is.
Nog geen één ster waard !!!
Eind februari 6 stoelen gekocht waar maar voor twee stoelen bevestigingsmateriaal bij zat.
Contact gehad of ze dat wilde nasturen... Dit kon niet , ik moest de stoelen terugsturen ( dit was al een belachelijk antwoord)
Stoelen opnieuw ingepakt en naar post nl gebracht,het is ni 1 mei en na vele loze beloftes dat ik mijn geld zou krijgen nog steeds niks !!!!
Ik ben echt zo kwaad, koop nooit iets via Blokker online !!!!
Maandag ga ik er iemand opzetten dit kan echt niet, wat een waardeloos bedrijf.
Trendybed bij retourneren niet thuis
Een product helaas per ongeluk foutief besteld bij Blokker, direct geprobeerd te annuleren maar dat was gelijk al niet meer mogelijk. Dus toch ontvangen en ik wil het retourneren.
Meer dan een maand lang en tientallen mails verder ben ik al bezig om een retourformulier/-zegel te verkrijgen.
Het is onmogelijk. Of je krijgt geen antwoord, of een standaardantwoord waarbij je een code moet invullen die je nooit ontvangen hebt, waarna gevraagd wordt om aanvullende gegevens en na ook die al vele malen opgestuurd te hebben; geen antwoord meer van Trendybed.... Wat een dramatisch slechte service; van zowel Blokker als Trendybed!!!!
Via internet een leifheid clean twist systeem besteld die vlot geleverd werd. Thuis kwam ik erachter dat mijn bestelde geen wielen bezat. Toen ik de klantenservice belde bleek dat de trolly niet los te bestellen was. Ze verbonden mij door naar de dichtstbijzijnde winkel en aan de lijn kon ik het probleem voorleggen en zeggen dat ik het systeem al in elkaar gezet had en dat ik er graag een met een trolly had. Hier werd voorgesteld om de in elkaar gezet systeem zo mee te nemen met doos en bon. Zij zouden hem weer uit elkaar halen en voor mij op internet een ander bestellen. Ter plekke kon ik het restant bijbetalen. Chappo Blokker dat is service.
Kratten online gekocht. Bij aankomst pas bij de laatste krat ontdekt dat er fabrieksfout in de klemmen zat. Service stuurde mail terug naar verkeerd adres en bood maar compensatie aan van 15%. Retouneren kan ook. Maar kost mij mega veel moeite. Op de fiets met de kratten..
Een ster is nog teveel. Ik wacht al sinds eind juli op het terugstorten van een geretourneerd beschadigd artikel. Het is nu februari. Constant afschuiven, geen antwoord geven op de vraag... Ronduit schandalig en klantonvriendelijk.
Mensen, zoek eerst een andere winkel voordat je met de Blokker in zee gaat.
Wat een teleurstelling!
Iets online besteld, toen kreeg ik een verkeerd product in een verkeerde verpakking. Teruggestuurd en sinds weken heb ik nog geen geld teruggekregen. De klantenservice heeft ook een slechte verbinding. Je krijgt een buitenlandsnummer om vervolgens te horen te krijgen dat het "out of service is". Ik denk dat ik mijn geld gewoon kwijt ben.
Mijn betaalde bestelling kon niet geleverd worden en mijn geld zou binnen 10 werkdagen terugbetaald worden. Inmiddels anderhalve maand en veel telefoontjes, mails en apps en frustratie verder (want: Blokker neemt nooit zelf contact op over wat dan ook) heb ik mijn geld nog niet terug. Er is niet doorheen te komen bij dee firma. Bezint eer ge begint!
Wat is uw ervaring met Blokker? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Blokker hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Blokker reviews lezen.
Thuiswinkel Waarborg