Ontzettend slechte ervaring met Blokker en hub partber Baby en tiener megastore. Ze bieden op hun site de Bugaboo Donkey 5 duo aan voor een bepaald bedrag. Na de bestelling een andere kinderwagen geleverd. De Blokker moet er voor zorgen dat het product wat ze op hun website verkopen netjes leveren. In plaats van meedenken en oplossen wordt er NIKS gedaan. Waardeloos, niet aan te bevelen! Gaan ze nog het juiste product leveren?????? Jullie hebben een fout gemaakt en wij zijn hier de dupe van? Zelfs na de hele dag aan de telefoon te hebben gehangen staat de kinderwagen er nog steeds op voor dezelfde prijs! Ongelofelijk
Heel erg rotte ervaring. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ze sturen mij een verkeerde pakketje, en nog beschadigd ook. Zelfs moet ik er een overdoos om doen, anders vertrouwen ze me niet. Normaal staat er 3 dagen voor, voordat je geld retour krijg. Nu wacht ik al drie weken op mijn geld van strex. Mailen, bellen daar wordt niet op geantwoord, erg asociaal vind ik dat. En nog liegen dat het pakketje niet is aan gekomen , terwijl wij een screenshot naar hun hebben op gestuurd van aankomst pakketje. Strex, ik vindt dat diefstal. Ik denk dat ik nooit meer iets koop bij Blokker.
Opgelicht door Cookinglife
Opgelicht door Cookinglife. Al jaren klant van blokker, maar na dit, kom ik niet meer naar de winkel toe.De klantenservice van blokker neemt het niet meer serieus. Sinds Juli bezig om mijn nalevering te krijgen, die telkens word beloofd door Cookinglife.nl Na meer dan 10 mail uitwisselingen met blokker. Nog steeds mijn Nalevering niet binnen, Cookinglife maakt een verzendlabel aan, en het pakketje word niet overgedragen. Blokker reageert niet meer na 2 maanden verder. Wilde aangifte doen bij de politie, maar moest eerst kijken of de betaalprovider wat kan betekenen voor mij. Blokker klantenservice reageert niet meer. Ik ben altijd netjes gebleven. Ook heb ik bijlage met informatie waarin Cookinglife toegeeft dat er iets fouts gaat, maar er word niets opgelost. Is er iemand van blokker die dit wel wilt oplossen?
Helaas koffie kannetje van blokker eigen merk gaat steeds maar ongeveer 2 weken mee. Is algemeen bekend. Helaas zijn alle reviews (Google) weg bij Blokker. Het is bekend het een onveilig (te dun) koffie kannetje is. De koffie verder is goed en compact. Zo ook de prijs. Als ik dan contact opneem via Blokker om deze klacht te verhelpen merk ik dat alleen bellen een zinvolle oplossing is. Ik heb niet steeds tijd en zin om te bellen om het zelfde te herhalen. Toen ben ik via messneger, email contact gaan opnemen en helaas blijven zij vragen stellen ipv alles goed door te lezen. Zij houden mij de klacht te lang in het proces (onnodig). Waardoor het kannetje en de service nu een klacht waardig is. Ik koop hier na jaren vaste klant te zijn echt niks meer. (Heb het al afgegeven in winkel, heb al de bon door gestuurd etc). Al zo'n 5 keer zelf contact gezocht. Open ik net mijn email vraagt ze 'welk filiaal'... Ze lijkt het niet te lezen Ik heb nu mijn email geblokkeerd, €20,- is mij geen negativiteit waard of tijd. Maar zoals gezegd ze zijn een klant kwijt die bijna alles daar kocht. Lekker naar bol.com voortaan. Daar weten ze wat service is. Mvg
Heb online artikel gezien wat ik wilde bestellen. Op de Blokker site stond van 99,95 voor 69,95. Product in winkelwagen gezet. Bij betalen bleek er een bedrag van 99.95 te moeten worden betaald. Helpdesk aangeschreven met foto’s van betreffende verschil. “We zien dat het fout gaat, excuses, maar de prijs bij betalen geldt” Dit noemen ze misleiding/oplichting. Pas op als je bij Blokker iets gaat bestellen, beter andere wel betrouwbare. aanbieder zoeken.
Tijdens opzetten stellingkast blijkt een onderdeel niet te deugen (gaatjes ontbreken in ijzeren frame (staafje) waardoor tussensteun niet geplaatst kan worden). Hele kast staat verder... Blokker geeft aan dat ik enkel of €6 kan terugkrijgen, of de hele kast retour kan sturen.... Dat betekent dat ik én de kast uit elkaar moet halen, én een verpakking moet hebben die inmiddels kapot is én ik het hele pakket naar een PostNL punt moet brengen. Na een mail van mij met de vraag om een andere oplossing die minder buitenproportioneel is (bijvoorbeeld het ijzeren staafje terugsturen en dus ruilen voor een ander ijzeren staafje en dan het pakket waaruit het goede staafje komt als ondeugdelijk beschouwen) of een andere oplossing die voor beide partijen tevredenstellend is, meldt men mij opnieuw dat ik de kast of kan terugsturen of dat ik €6 terug kan krijgen. Geen enkele flexibiliteit dus. Erg jammer, want als ik deze hele kast terugstuur en een andere bestel dan heeft dat precies hetzelfde effect...... de klant dus buitenproportioneel belasten zodat deze het ondeugdelijke product niet terugstuurt. Eens maar nooit meer
S’ochtends gekocht in de winkel, thuis doet ie precies niks! Weer terug naar de winkel, en dan een bijdehante tante die al begint met dat mensen de blender verkeerd gebruiken.. hoe moeilijk kan een stekker in het stopcontact steken en een knop omdraaien zijn.. maar goed, mevrouw wist heel bijdehand te vertellen dat de deksel er op de juiste manier op moet (wat ik trouwens in het boekje al had gelezen) en doet deze dan zelf verkeerd erop..
koop deze dus nooit mensen, hoop frustratie en nog geen blender!
Blokker Haarlem Schalkwijk.
Belachelijke service!!! Leifheit dweilsysteem ter waarde van €69,99 gekocht. De pers doet het niet. Klantenservice gebeld, die sturen naar de winkel. In de winkel aangekomen (leyweg, den haag) gaat de medewerker zonder enig test beoordelen dat het zo hoort. SERVICE IS ECHT VER TE ZOEKEN. Wordt niet eens serieus genomen. Nooit meer winkelen hier. Pas op mensen!!!!
Bestelling niet goed doorgekomen, ondanks bevestiging in mail. Na 2 telefoontjes blijkt bestelling helemaal niet geplaatst. Externe leverancier geeft aan dat het aan Blokker ligt. Na weer een telefoontje wordt terugstorten binnen 10 dagen belooft. Na 13 dagen nog helemaal niets gebeurd. Kan ws gewoon fluiten naar mijn geld. Ben nu mijn ervaring op alle sociale en nieuwsbronnen aan het delen. Vind het schandalig hoe er met mij als klant wordt omgegaan. Koop nooit meer iets bij Blokker.
DOE HET NIET!!! 5 mei bij Blokker een oven besteld. Kwam kapot aan. Geleverd via optimerce. Na contact met optimerce klantenservice kon ik de oven terug sturen en een nieuwe krijgen. Wel alleen via DHL, dus met dat zware ding achterop de fiets half uur lopen naar DHL punt. Volgende oven kwam redelijk snel binnen, maar deze was ook kapot. Wederom contact met optimerce klantenservice. Ik mocht de oven terug sturen en zou m’n geld terug ontvangen. Weer met een zware oven naar het DHL punt lopen. Dit was op 25 mei. Nu al 20 dagen zonder oven in mijn keuken. Ik zou binnen 10 dagen geld terug krijgen staat bij de voorwaarden op de site. Dit was niet het geval. Wederom klantenservice gebeld. 4 juni hebben ze de oven ontvangen en aan de telefoon zeggen ze ineens dat het 14 dagen gaat duren voordat ik m’n geld zou ontvangen. Vervolgens, na weer geen geld te hebben ontvangen, nogmaals gebeld. Blijkt dat de terugbetaling via Blokker loopt. Optimerce maakt de belofte om Blokker meteen een terugbetalingsverzoek te sturen en erbij te vermelden dat het spoed is. Ondertussen, vandaag 5 juli, 13 dagen na de belofte van spoed, contact gehad met de Blokker klantenservice. Het verzoek is een paar dagen geleden pas verwerkt en het duurt nog 5 tot 10 dagen totdat het geld op m’n rekening zal staan. Al met al ben ik van 5 mei tot 5 juli, twee maanden bezig met de Blokker! Het gaat ook niet om een klein bedrag en om een essentieel onderdeel van mijn keuken, waar ik met mijn kleine inkomen geld voor opzij moet zetten. Blokker is in mijn optiek echt niet meer wat het ooit geweest is. van betrouwbare winkel met goede huishoudelijke producten naar rommel ,slechte kwaliteit en slechte service! Nooit meer.
Via de website heb ik een product besteld wat op voorraad is. Een dag later krijg ik een mail dat het geld retour gestort wordt omdat het niet leverbaar is.
Volgens de website heeft blokker Rhenen het product wel op voorraad. Ik heb hen gebeld om te reserveren maar zij blijken het product kwijt te zijn.
Inmiddels de klantenservice service gebeld waar ik een dame aan de telefoon kreeg, vermoedelijk uit azie, die zo'n vreselijk accent heeft dat het nauwelijks verstaanbaar is. Zij geeft aan dat de website niet altijd klopt.
We zijn nu dagen verder maar er veranderd niks op de website en het product blijft online bestelbaar en te koop in Rhenen.
De dame bij de klantenservice doet verder geen moeite om het oroduct toch nog te leveren. Ik moet zelf naar een andere blokker 10tallen kilometers verderop.
Ik vind dit erg vreemd en haak zelf nu ook af bij blokker. Ik probeerde juist meer bij blokker te kopen om gen te steunen.
Op de camping in Zeeland koelkast besteld. Bedoeling was ‘m op de camping te laten afleveren. Edoch nergens tijdens de bestelprocedure werd iets gevraagd over afleveringsadres. Ik ging er vanuit dat deze vraag nog wel gesteld zou worden, en betaalde. Nu blijkt ie thuis in Rotterdam te worden bezorgd. Ik kan hieraan niets veranderen. Ondanks vele malen contact met klantenservice. Nu zit ik op de camping zonder koelkast, en moet straks een auto huren om de koelkast van R’dam naar Zeeland te vervoeren. Echt ongelooflijk knullig.
Nb. En dan krijg je ook nog een e-mail van Blokker met de mededeling dat je wijzigingen over aflevering bij PostNL kunt aangeven, en vervolgens een e-mail van PostNL dat dat absoluut niet mogelijk is.
Nog geen één ster waard !!!
Eind februari 6 stoelen gekocht waar maar voor twee stoelen bevestigingsmateriaal bij zat.
Contact gehad of ze dat wilde nasturen... Dit kon niet , ik moest de stoelen terugsturen ( dit was al een belachelijk antwoord)
Stoelen opnieuw ingepakt en naar post nl gebracht,het is ni 1 mei en na vele loze beloftes dat ik mijn geld zou krijgen nog steeds niks !!!!
Ik ben echt zo kwaad, koop nooit iets via Blokker online !!!!
Maandag ga ik er iemand opzetten dit kan echt niet, wat een waardeloos bedrijf.
Trendybed bij retourneren niet thuis
Een product helaas per ongeluk foutief besteld bij Blokker, direct geprobeerd te annuleren maar dat was gelijk al niet meer mogelijk. Dus toch ontvangen en ik wil het retourneren.
Meer dan een maand lang en tientallen mails verder ben ik al bezig om een retourformulier/-zegel te verkrijgen.
Het is onmogelijk. Of je krijgt geen antwoord, of een standaardantwoord waarbij je een code moet invullen die je nooit ontvangen hebt, waarna gevraagd wordt om aanvullende gegevens en na ook die al vele malen opgestuurd te hebben; geen antwoord meer van Trendybed.... Wat een dramatisch slechte service; van zowel Blokker als Trendybed!!!!
Een ster is nog teveel. Ik wacht al sinds eind juli op het terugstorten van een geretourneerd beschadigd artikel. Het is nu februari. Constant afschuiven, geen antwoord geven op de vraag... Ronduit schandalig en klantonvriendelijk.
Mensen, zoek eerst een andere winkel voordat je met de Blokker in zee gaat.
Wat een teleurstelling!
Iets online besteld, toen kreeg ik een verkeerd product in een verkeerde verpakking. Teruggestuurd en sinds weken heb ik nog geen geld teruggekregen. De klantenservice heeft ook een slechte verbinding. Je krijgt een buitenlandsnummer om vervolgens te horen te krijgen dat het "out of service is". Ik denk dat ik mijn geld gewoon kwijt ben.
Mijn betaalde bestelling kon niet geleverd worden en mijn geld zou binnen 10 werkdagen terugbetaald worden. Inmiddels anderhalve maand en veel telefoontjes, mails en apps en frustratie verder (want: Blokker neemt nooit zelf contact op over wat dan ook) heb ik mijn geld nog niet terug. Er is niet doorheen te komen bij dee firma. Bezint eer ge begint!
Alles wat fout kan gaan gaat fout bij Blokker.
Echt alles wat fout kan gaan gaat fout bij de webbestelling van Blokker. Ik zal het proberen kort te houden. Na mijn bestelling van 3 besteksets ontving ik er 1 zonder verzendbewijs, pakbon of wat ook maar. Gebeld, na 27 minuten te woord gestaan. Gelukkig stond in hun systeem dat ik er idd 1 ontvangen had. Omdat deze zending niet meer geleverd zou worden moest ik 2 nieuwe bijbestellen en zou het resterende geld van de 1e bestelling teruggestort worden. Rare gang van zaken (waarom niet gewoon 2 nageleverd?) maar toe maar. 2 Nieuwe besteld, binnen een paar dagen ontvangen. Week later wederom deurbel, nogmaals 2 besteksets. Totaal nu 5 ipv 3. Gebeld en weer bijna 30 minuten in de wachtrij. Hun probleem lag nu op mijn bordje, konden ze niks aan doen, sorry. Ik moest retourbon invullen, doos brengen naar de Gamma en vervolgens wachten op mijn geld. Ruim week geleden door PostNL bezorgd bij Blokker, nog niets gehoord. Gebeld (dit keer 20 minuten in wachtrij), antwoord: nog niet verwerkt in magazijn, kan 15 werkdagen duren en vervolgens kan het nog 10 werkdagen duren voordat ik mijn geld ontvang, opgeteld 5 weken!
Wat een waardeloze service, fout op fout stapelen, dit op het bordje van de klant leggen met als enige tegenprestatie sorry, we vinden het heel vervelend en nu wellicht 5 weken op mijn geld wachten en elke keer tot 30 minuten in de wachtrij staan om een antwoord te krijgen.
Blokker schuift de problemen tegenover de buitenwereld op PostNL, maar heeft zelf de zaakjes niet op orde is mijn heldere conclusie na contact met klantenservice.....
Het is blijkbaar niet mogelijk om via een ordernummer door klantenservice na te kijken wat de status is van een bestelling die een week geleden gedaan is.... althans in mijn geval niet....
Indien pakketten simpelweg na een week niet klaar staan voor verzending en dit in het computersysteem van Blokker niet inzichtelijk is, dan kan PostNL hier ook weinig aan doen!
Uiteraard begrip voor Corona crisis en lockdown, waardoor veel mensen veel meer geduld moeten hebben, net als ik, maar bovenstaande is een probleem binnen de organisatie zelf en dit gaat ongetwijfeld veel klanten kosten.
Andere (web)shops pakken dit in ieder geval serieuzer en beter op.
Ik krijg ook grote vraagtekens op deze manier of ik mijn bestelling überhaupt nog ga ontvangen, of een EERLIJK antwoord van Blokker ga krijgen.....
Succes en sterkte om binnen jullie bedrijf qua organisatie op orde te krijgen!
Via blokker.nl een contactgrill besteld. Geleverd door Moodzz. Werd niet warm dus moest retour. Site Moodzz onbereikbaar door trojan. Via klantenservice telefoonnummer verkregen. Resultaat een bandje met een boodschap, je moet mailen. Na een week niets vernomen. Op tweede mailtje kwam wel reactie en retourbon. Netjes opgestuurd naar Moodzz. Reactie, er ontbreekt stukje piepschuim, folie (hoe kun je eren apparaat testen of het warm wordt zonder de folie er af te halen) en jawel ook een zakkenbindertje. Tot mijn stomme verbazing stuur Moodzz apparaat gewoon weer naar mij. Klantenservice blokker kan niets voor mij doen. Nooit, maar dan ook nooit meer bestellen via blokker.nl Ze verschuilen zich achter hun onderaannemers. Dit muisje gaat een juridisch staartje krijgen!!!
WAT EEN SLECHTE SERVICE
Ik heb over de afgelopen jaren 10.500 Douwe Egberts punten gespaard.
Nu wilde ik mijn schoonmoeder verassen met een nieuw koffiezetapparaat (de 'Moccamaster').
Tijdens de blackfriday dagen was deze mooi in de aanbieding dus zag ik mijn kans schoon om hem voor een leuk prijsje op de kop te tikken.
Eerst heb ik geprobeerd om hem via de website van Blokker te bestellen met de Douwe Egberts punten.
Alles leek goed te gaan tot het moment dat ik moest betalen, ik werd niet doorgestuurd naar de pagina van mijn bank maar kreeg een error te zien.
Ik heb dit nog een aantal keren geprobeerd maar zonder succes.
Nu laat ik mij niet meteen uit het veld slaan dus ben ik naar de winkel gegaan om hem daar te kopen.
Eenmaal bij de kassa kunnen ze mijn Douwe Egberts punten niet terug vinden.
Dan blijkt dat de punten zijn afgeschreven toen ik het online wilde kopen, terwijl ik niets heb kunnen aanschaffen.
Vervolgens heb ik driekwartier naast de blokker staan bellen om te horen te krijgen dat ze 'gaan kijken' of ze de punten terug kunnen storten. Ze geven aan dat dit meestal vrij snel geregeld is, maar dat het niet meer voor het weekend zal lukken.
De maandag daarop (wanneer de Moccamaster nog steeds in de aanbieding is) bel ik wederom naar blokker om te vragen hoe het ervoor staat. Nu geven ze aan dat ze eerst een screenshot nodig hebben waarop te zien is dat de punten zijn afgeschreven. Ze zouden mij hier over hebben gemaild, echter heb ik in geen van mijn postvakken een bericht van hen ontvangen.
Op hun verzoek stuur ik een screenshot naar info@blokker.nl.
Net zoals tijdens mijn eerdere telefoongesprek kaart ik aan dat ik het product al binnenkort cadeau wilde geven. En dat het op dit moment in de aanbieding is. Hun reactie is wederom dat ik moet wachten tot ik de punten heb en dat het vrij snel geregeld zal zijn.
Ik heb ook in beide gesprekken aangegeven dat ik graag gebeld zou willen worden door de afdeling die hier over gaat om te voorkomen dat ik dadelijk aan het kortste eind trek. (dit is niet meer gebeurd)
Nu een wéék later bel ik weer omdat ik wederom niets van ze heb vernomen. Er word mij verteld dat ze zouden hebben gemaild, maar al vrij snel blijkt dat het gaat over de mail waarvan ik een week eerder ook al had aangegeven hem niet te hebben ontvangen. En dus geef ik aan dat ik al een screenshot heb gemaild op hun verzoek.
Ze gaat het nakijken en dan komt het probleem ineens aan het licht: 'Er is een storing waardoor het veel langer kan duren dat de Douwe Egberts punten er op staan'.
Dat is toch wel erg toevallig, deze medewerkster komt er nu achter dat er al een week een storing is, maar goed.
De medewerkster geeft aan dat ik op de punten moet wachten en dat ze verder niets voor me kan betekenen.
Dan vraag ik tot slot nog hoe we het gaan oplossen met het aanschaffen van de Moccamaster, aangezien deze niet niet meer is afgeprijsd (iets wat ik al vanaf het begin aangeef en waarop continu is aangegeven dat ik moet wachten op mijn punten), en dan vertelt ze mij dat hier niets meer aan te doen is en dat ik het tegen de regulieren prijs moet aanschaffen.
En toen brak mijn klomp, ik heb gevraagd of ik een meerdere kon spreken maar dat ging niet. Een klacht kon ik bij haar indienen en ik kon nog appen of mailen met een andere medewerker als ik wilde (geen meerdere, enkel een andere medewerker die mij precies het zelfde verhaal zou vertellen).
Kortom, BLOKKER maakt een fout, ik heb alles op alles gezet om te zorgen dat dit word opgelost, en vervolgens ben ik als consument gedupeerd.
Ik wilde enkel een leuk cadeau voor mijn schoonmoeder aanschaffen met de punten waar ik al jaren voor spaar.
Ik ben DIEP teleurgesteld in de manier waarop Blokker omgaat met zijn klanten!!!
via blokker een rolgordijn besteld voor buiten welke zij via vidaxl leveren. Dit laten bezorgen en toen bleek dat het gordijn geen 2.00 x 270 is zoals staat vermeld doch 1,83. Meld dit om het terug te sturen , krijg alle info daarvoor, stuur het terug en daarna meerdere mails eraan gericht naar vida xl en zij zeggen je moet voor je geld bij blokker zijn en blokker op zijn beurt zegt je moet bij vida xl zijn. nu een maand verder en nog steeds me geld niet terug dus voor mij nooit meer iets bij webshop blokker bestellen gaat om bijna 90 euro
Unfriendly staff and poor policies makes Blokker a store to be taken off from your shopping list.
Things I didn't like about this store and Blokker:
1. Different staff gives different instructions/information for the same question, thereby misleading you.
2. It was a pain picking up online order from the Blokker store in 1992 Plein Maastricht. I had to wait more than 20 minutes while the staff figured out where my order is.
3. The store gives out faulty products. There is a mistake on my part as well: Though I was given a product with tampered packaging (looked already opened), I didn't ask for another piece right away.
4. Online orders does not come with a paper receipt, only a receipt by email That is a good policy. But here is the twist: If you have to return the product, they will not accept the digital receipt. They will make you go back and print the email receipt on paper because the need it for administration!!! While whole of Netherlands and most of humanity is going environment friendly, this is one company who looks the other way with its beurocratic processes.
Er werd een verkeerde maat geleverd van dekbedovertrekken. Retour gestuurd en ik zit nu al langer dan 1 maand te wachten om mijn geld retour te krijgen.
WAARDELOOS!!!
Telefonisch contact haalt helemaal niets uit ze kunnen niets doen!!!
Wat een ramp, bestel niet via de site.
Een zwembad besteld via de site en er waren er nog 3 in de winkel dus ik kon mijn kleinzoon blij maken en morgen kunnen wij hem ophalen.
De volgende dag dus naar de winkel en krijgen wij daar te horen van de assistent bedrijfsleider dat ze geen badjes hebben als ik aangeef dat er nog 3 op voorraad zijn wordt er doodleuk gezegd die zullen dan wel gestolen zijn ???? maar ik moet maar naar een speelgoedwinkel gaan misschien heb ik dan meer geluk.
En mijn betaling van € 19.99 krijg ik retour gestort. Daar sta je dan met een huilende kleinzoon aan je arm....oma had toch een badje beloofd.
Toen maar naar de Trekpleister gegaan daar hadden ze hetzelfde badje gelukkig nog wel en voor € 14.99.
Ben benieuwd wanneer ik mijn geld terug krijg.
Ik zal dus nooit meer iets bestellen bij de Blokker. Nu begrijp ik ook waarom het slecht met Blokker gaat en dat iedereen liever naar de Action gaat als ze b.v. emmer enz nodig hebben.
Een zeer ontevreden (gewezen) klant.
STERK AFGERADEN Online bestellingen doen en in de winkel afhalen.
Online winkel uitgekozen waar er voldoende aanwezig zijn.
Ophalen Roosendaal ruchpensebaan en er blijken 0 exemplaren te zijn, en dat was al 2 weken zo.
Hun bellen met vestiging Dijkcentrum waar ze ze wel hadden. Ik ernaartoe en daar gaven ze hem niet mee, maar wilde nog een keer betaald hebben. Ik had hem al via ideal betaald !!
Klantenservice gebeld en order laten annuleren.
Dan krijg je te horen dat de terugbetaling 5-10 dagen gaat duren.
Ben benieuwd of dit wel goed gaat komen aangezien het fout op fout is.
Blokker ver uit de buurt blijven.
Ze pikken je geld af ,krijg het maar eens terug .bestel wat het is er niet en laten je daarna tot nu bijna een maand wachten op je geld .ik sta zonder m
De bestelling en zonder geld schande schande en ik ben niet de enige ga naar Facebook Blokker klachten over terugbetalingen niet normaal .ik koop er nooit meer.
Pakket besteld via cdiscount, product beviel niet na mijn wensen dus wilde het terug sturen. Eerste keer netjes binnen 24 u reactie, erna binnen 4 dagen, met dezelfde vraag als de mail ervoor. Blokker klantenservice gebeld maar die konden niets doen moest wachten op reactie, was nogal een chagrijnige dame! Bijna na 1 week pas het antwoord waar ik op aan het wachten was. Triest hoe onprofessioneel dit bedrijf te werk gaat..
Wat is uw ervaring met Blokker? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Blokker hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Blokker reviews lezen.
Thuiswinkel Waarborg