Kijkshop Online reviews & ervaringen

www.kijkshop.nl
 
5.5 (25)
kijkshop

25 Kijkshop Online reviews

 
(8)
 
(4)
5-7 punten
 
(0)
 
(2)
 
(13)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
32 resultaten - getoond 1 - 30
1 2
Volgorde

NIET KOPEN BIJ Kijkshop

vorige maand een Dazzle besteld , betaald en toegezonden gekregen.
Toestel voldeed niet en netjes retour gestuurd.
Bevestiging gekregen dat alles in orde was en de terugbetaling via het gradingbureau zou gebeuren na 2 weken .
Diverse mails , geen antwoord , en steeds die flauwekul , dat het gradingbureau de terugbetaling zou doen .
Gewoon oplichters !

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet kopen bij kijkshop

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op 28 december een apple watch besteld betaald via ideal bij Kijkshop.nl. Diverse keren contact proberen te leggen via mail daar reageert kijkshop.nl niet op. Met telefonisch contact doet Kijkshop niets. Nemen de telefoon niet op. Na tientallen keren bellen en eindelijk iemand aan de lijn te hebben geven ze aan niets te kunnen doen waarbij de bestelling na 2 weken nog niet is geleverd. Heel veel mensen hebben hier mee te maken bij Kijkshop.nl. ze trekken wel rente van al de mensen die reeds betaald hebben maar sturen niets op. De klantenservice doet niets. Geven alleen maar aan, het gaat morgen verzonden worden Reeds na 2 weken aangegeven aan kijkshop.nl de bestelling te annuleren. Schandalig dat zo'n webshop nog bestaat en ook nog een thuiswinkelwaarborg heeft.
MENSEN KOOP NIETS BIJ KIJKSHOP.NL

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Snelle levering? Niet hier kopen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Macbook pro besteld 22 december, zou uiterlijk binnen 2 dagen bezorgd worden. Ondertussen is het 10 dagen verder en nooit een mail gehad of contact dat het vetraagd is. Dan maar even bellen, wordt er gezegd dat ze over 3 dagen hopen te bezorgen.

Korthom, producten die ze uit “voorraad” aanbieden, die zijn niet op voorraad. Als je een product snel geleverd wilt hebben dan moet je het niet bij kijkshop kopen.

Bah

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Schandalig

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

zoals al de anderen,
" kijken mag, maar verwacht geen levering"
24 uur levering? na 9 dagen wacht ik nog altijd
nee hoor, blijf weg,
u bent gewaarschuwd

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Een gewaarschuwd mens, telt voor twee! De reviews liegen er niet om!!!! Lees naast deze recensie/review, vooral ook de recensies op Tweakers, Trustpilot, Facebook, Reviewspot.nl en vele anderen. Als eerste en shoutoot naar de heren Mathieu en Guus van de klantenservice welke je zeker niet kan geloven. (ik wacht al wat dagen om terug gebeld te worden, goed verhaal) Ik raad jullie allen aan om niet bij de kijkshop te kopen. Wij hebben een ruime week geleden voor €800 een box bij de kijkshop.nl besteld, met de vandaag besteld (over)morgen in huis garantie. Zij hebben al ruim anderhalve week de box niet kunnen leveren en op hun site staat nog steeds vandaag besteld morgen in huis. Tevens als je naar de klanten service belt en ze zien mijn nummer... wordt je opgehangen nadat je minuten lang naar de wachtmuziek hebt zitten luisteren. In het gesprek zelf wordt je ook overigens opgehangen. Wij hebben in één week tijd de volgende smoesjes al ontvangen: - Er is een probleem bij JBL pakketten in ons magazijn. - De pickers zijn de order kwijt. - Ons systeem heeft een storing. - Ons magazijn is uitgevallen. - GLS is het pakketje kwijt (Het is uberhaupt nog niet eens verzonden…) - Er is wellicht naar een verkeerd adres gestuurd, klopt het adres wel? (Kan niet, was niet eens verzonden) Nu als slot excuus geven zij (de heer Guus) aan dat GLS hun pakket kwijt zijn, en dat het onderzocht moet worden. Als ik aangeef dat ik het product niet meer wil en gewoon mijn geld terug wil krijgen, dan krijg ik het antwoord dat ze dat niet gaan doen want misschien hebben we gewoon de party box in huis al lekker staan en willen we zo €800 verdienen... Dit is wat me nog het meest boos heeft gemaakt. Hoe brutaal en asociaal dat dit gebeuren kan, dat zij een pakket niet toesturen en geen geld terug geven en daarbij zeggen dat we geld willen verdienen aan hun terwijl zij onterecht mijn €800 in hun zak hebben...

Z
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Niet aan beginnen, werkelijk een drama. Klantenservice is onbereikbaar en houden je aan het lijntje.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

SLECHTE SERVICE

Vrijwel precies hetzelfde als de review van Tim hieronder.

Toetsenbord besteld foto er van is QWERTY verder staat er nergens bij de beschrijving dat het géén QWERTY is. Krijg ik hem binnen is het een AZERTY en hebben ze de QWERTY helemaal niet. Gebeld en daarna gemaild om te vragen of ze het aan kunnen passen op de site, gewoon geen reactie meer op gekregen. Teruggestuurd maar de USB-kabel perongeluk vergeten, nu na 3 weken eindelijk bericht, ik krijg 75% van het aankoopbedrag terug omdat het product "beschadigd" is. Nu gemaild dat ik de kabel terug wil sturen en 100% terug wil. Nu weer 3 weken wachten op reactie en reken maar dat ik 100% terug krijg. Raad deze webshop af.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Marcel op 24 Oktober 2020

Zelfde hier, verkeerd toetsenbord en slechte service. Laat ook een review achter op trustpilot.

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

14 Juli product besteld, volgende dag na aankomt retour gestuurd, de 20ste email dat het retour product binnen en was nogsteeds niks terug gehoord. Kijk ik op de site, krijg ik nog geen eens 70% van het geld terug! Product is open geweest en 1x uit de doos, niet eens gebruikt. Echt belachelijk, en nogsteeds geen mail dat ik geld retour krijg.

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer slecht

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Zeer slecht!!
Zeer slecht!!! Na het ongebruikte artikel terug gestuurd te hebben keren ze maar 75 % van het aankoop bedrag uit. Met de rede, verpakking is los geweest. Mensen maak foto,s voordat je iets terug stuurde. Zo verdienen ze makkelijk geld!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Tv kapot ontvangen

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

13 mei de PHILIPS The One 50PUS7304/12…
13 mei de PHILIPS The One 50PUS7304/12 besteld.
Deze kwam 16 mei bij ons binnen.
Tijdens de installatie op zondag 17 mei, kwamen wij er achter dat de tv defect was. Toen wij hem aanzetten zagen wij strepen op het scherm.
Aan de buitenkant was niks te zien.
Ik heb gelijk gemaild en gebeld met de Kijkshop.
Er werd mij toen gezegd, meneer belt u ons dinsdag terug dan gaan wij zorgen dat een retour label naar u gemaild/opgestuurd word.
Ik heb netjes terug gebeld op dinsdag 19 mei. Meneer wij gaan het regelen u ziet de retour label uiterlijk woensdag 20 mei tegemoet.
Helaas donderdag nog niks in huis. Ik weer bellen, meneer er iets is fout gegaan denk ik, ik ga gelijk actie ondernemen en uw retour label komt vrijdag.
Helaas weer geen retourlabel.
Dus ik voor de zoveelste keer weer gebeld met de Kijkshop. Er werd mij toen mede gedeeld meneer uw klacht heeft bij ons een hele hoge prio. U hoort uiterlijk dinsdag iets van ons.
Woensdag 24ste nog steeds niks gehoord. Mijn geduld begon nu wel erg op te raken, nadat ik 12 minuten in de wacht zat werd de verbinding verbroken.
Ik besloot maar anoniem te bellen en jahoor ik werd te woord gestaan.
Helaas krijg ik alleen de mededeling te horen we zijn er mee bezig.
Donderdag niks gehoord, vrijdagochtend niks gehoord. Dus ik besloot nadat ik tig keer had gemaild maar weer eens te bellen.
Meneer het is opgelost u wordt vandaag of morgen gebeld door Philps zei zullen uw tv omruilen.
En ik werd inderdaad vrijdag tegen 16.30 gebeld door Philps meneer wij hebben van de Kijkshop vernomen dat uw tv defect is ontvangen. Onze service afdeling neemt maandag met u contact op.
Maandagmiddag werd ik inderdaad gebeld met het verzoek om foto's ect door te mailen.
Dit heb ik op mijn werk nog gedaan.
Omdat ik de defecte tv nu al 14 dagen in huis had, werd mij verzocht 37 euro behandelings kosten over te maken zodat de tv gerepareerd kon worden, ik zei sorry? ja meneer u had sneller actie moeten ondernemen. Ik zei ik?? De kijkshop is hier verantwoordelijk voor ik niet... Ik heb dit vanaf dag 1 gemeld.
Er werd mij toen medegedeeld meneer ik kan u niet verder helpen. U moet bij de verkoper zijn. De kijkshop dus!!! Ik was woest, we zaten nu ruim 3,5 week zonder tv.en ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Nadat wij in totaal 17 keer gebeld hebben en 12 keer heb gemaild.!!! hebben wij eindelijk zaterdag 6 juni de nieuwe tv in huis. en hij werkt.

Dit is de eerste keer dat wij via de Kijkshop hadden besteld, maar ook gelijk de laatste keer!!! Het woord excuses of enige compensatie voor de vele telefoontjes/mailtjes hebben wij nooit gehad.

RV
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

van Beers op 10 Juni 2020

Ik had afgelopen zondag een negatieve reactie geplaatst,omdat ik weken moest wachten op een nieuwe tv.Nadat de eerste tv kapot was aangeleverd.

Inmiddels ben ik zowel telefonisch als via mail benaderd door de Kijkshop.
De kijkshop heeft zijn excuses aangeboden en mij een tegoed bon gegeven.
Daar wil ik jullie voor bedanken.

Hoe het gegaan is met de televisie verdiend niet de schoonheidsprijs. Maar zoals ik aangaf zand er over en verder kijken naar de toekomst.

Reageer op deze review

WAARDELOOS

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Na 4 weken aparaat kapot nu na 3 maanden nog steeds niks terug

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Terrible customer service

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Terrible customer service! I ordered a monitor to work from home during corona times. I ordered online so I don't need to go out. I received the monitor quickly but it doesn’t work properly, so I wanted to get a one that works. I called, the guy who answered sounded bored and ask me to write an email. I did. Then no answer, so I requested via online form that I want to send back the monitor and get my money back. I got the label put on a box and asked when will it be picked up, they said I have to bring it to post office. I explained I cannot go out and post nl has option for pick up (called Post.NL and I was informed there is no issue with that, the only thing is that a company who send this monitor has to request that service). I agreed I will pay for pick up etc and still it is too much trouble for them to organise it!!! They don’t answer to e-mails, they find stupid excuses, terrible.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Rosalie op 25 April 2020

Hi to all I am the customers of the Kijkshop I am frustrated because until now I never get my refund I sent email to follow my refund then I can use to buy another monitor the monitor they sent me is not good , the display of the screen so weird I even took pictures and video right after I testing to my desktop. I sent back two items all of them are not good. I only got one time reply about saying you will get your refund soon. But until now nothing I keep checking my ING bank account. My last email about the follow up so far I don't get reply. The only thing I like in there store the delivery very fast but the problem their products... They should check it before they deliverer to the customers then both side has no problem. I will wait my refund till end of this month hopefully I will get it otherwise I will be very very sad and shout out.:))

Reageer op deze review

Top ervaring

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Begin maart een MacBook besteld bij de Kijkshop, niet alleen was de prijs bijzonder goed, ook de levering vond plaats op de dag zoals die was aangegeven! Tot nu toe, een erg aangename ervaring met de Kijkshop.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Soepele aankoop

Beoordeling 
 
8.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
10.0

bestellen soepel, groot schala aan producten. Zijn qua prijs vaak het laagst. Controller voor ps4 besteld. Netjes volgende dag in huis.

Aanrader!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Ja, prima!

Beoordeling 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Eigenlijk zeer tevreden. Prima prijzen & belangrijk! goede service aan de telefoon.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Goede service

Beoordeling 
 
9.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Ik deel graag mijn positieve ervaring met de Kijkshop.
Ik had een bestelling geplaatst en vervolgens geen bevestigingsmail gekregen.
Vriendelijke dame aan de telefoon gekregen die mijn order ging opzoeken.
Niks misgegaan. Ik had zelf mijn email adres verkeerd doorgegeven :) (slim)
Een hele fijne service. Ook was de bestelling er de volgende dag direct.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Heel erg blij

Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
10.0

Erg blij dat de Kijkshop terug is.
Hele goede aanbiedingen en een breed assortiment. Ook het feit dat je achteraf of in 3 keer kan betalen maakt mij erg blij!

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Betrouwbare levering en mooie website

Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
10.0

Mooie website, en overzichtelijk. Ik heb hier alles kunnen vinden waar ik op zoek naar was, en alle producten hebben de beste prijs, aansluitend gekeken naar het keurmerk, viel me wel op dat coolblue of bol dat keurkerk niet hebben, bij het checken, heeft kijkshop het allerhoogste keurmerk. Goed gedaan! bijna alle artikelen binnen een werkdag geleverd, netjes geinformeerd dat 1 product een dagje later kwam en had meer over de vervoerder te maken. Ja enorm blij met alles wat ik besteld hebt, en dikke pluim en complimentje

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloos!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Een brevet van onvermogen!!!!
Niet in staat afspraken na te komen!
Na meerdere keren de klantenservice gesproken te hebben blijkt dat Kijkshop haar medewerkers traint in het voorliegen van klanten. Let op dit bedrijf bezorgt je alleen maar ergernis en het boeit ze werkelijk geen zak!

RU
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review

Bijzonder goed !

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Erg goeie ervaring, aanrader ! Ook de klantenservice is uitstekend , goed bereikbaar en zeer klantvriendelijk . Top !

SR
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Leuk datzelfde terug zijn

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Ze hebben make-up merken die ik alleen bij de Bijenkorf kon vinden, net ook bij kijkshop gekocht en echt heel veel goedkoper, blij dat ze terug zijn.

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review
reclame

Kijkshop.nl. Pas op !

Kijkshop.nl

Das is , kijken. Kopen, maar niets krijgen .
Dus , wees gewaarschuwd !

Ga niet in zee met deze oplichter...

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 4
Reageer op deze review

Nooit gelevert

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

December 2017 jaja 2017 een fles jean paul besteld, nooit geleverd gekregen ook niet na x aantal mailtjes waar ik bijna nooit antwoord op kreeg. Het laatste antwoord wat ik kreeg wad alleen deze zin WAT IS JE BESTELNMR. Nadat ik die gegeven had ook daarna niks meer van gehoord. Ook niks meer van mailtjes die ik hun stuurde. Dus na ruim een jaar geen jean en ook geen geld terug gestort gekregen. Voel me opgelicht

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

130155 blender moulinex lm125multi,606436301120302

hi ik wel graag dat bcteld van fruoet alijen blastk is kapoot van smote de kleen van appraat

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zwendel of ????

Op 2 januari j.l zocht ik een telefoon voor mijn kleinzoon......Ik zag op de site van kijkshop een aardige telefoon staan tegen een interessante prijs. Ik heb gebeld naar de (webshop) service afdeling of de telefoon voorradig was....
's-avonds bestel en betaal ik de telefoon. Zal de volgende dag geleverd worden!
De volgende dag rond drie uur gebeld naar de service afdeling waar de telefoon bleef ....antwoord van iemand van de service afdeling dat de telefoon niet voorradig was en dat bestelling nog wel een paar dagen kon duren. Ik heb de zending geannuleerd en mijn geld zou teruggestort worden. Nu heb ik toch een raar vermoeden dat dit niet gaat gebeuren.....vandaar mijn vraag....."zwendel of ???"

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Op 27-12-2017 een bestelling geplaatst op de kijkshop site. Ordernummer 734395. Product was volgens de site op voorraad. Bij het product stond de duidelijke tekst "Op werkdagen voor 22.00 uur besteld, morgen in huis". Aangezien de bestelling om 15:38 geplaatst was zou je denken "morgen in huis, kat in het bakkie".

Nou nee... Het bleef daarna volledig stil totdat ik op 29-12 zelf maar eens informeerde hoe de vlag erbij hing. Daarop kwam op 30-12 de volgende reactie "Ik zie dat je bestellling momenteel niet op voorraad is. Wij zullen deze zo spoedig mogelij versturen
Excuses voor het ongemak".

Op 4 januari kwam dan eindelijk de melding dat de bestelling niet meer geleverd kan worden. Paypal betaling: "Refund binnen vijf werkdagen". Zonde, jammer. Op 11 januari (5 werkdagen later) was de betaling echter nog steeds niet teruggestort dus heb ik daar op 15 januari maar eens naar geïnformeerd. En dat mailtje... Wordt zelfs niet meer beantwoord.

Dus: De voorraadinfo klopte niet, de leveringsbelofte klopte niet, de toezegging van de helpdesk klopte niet en zelfs de belofte om de betaling binnen 5 werkdagen terug te storten kan niet nagekomen worden. Uhm... Hoe goed presteer je dan als bedrijf???

Zie ook: https://www.facebook.com/Kijkshop.nl/posts/1711118475607343?comment_id=1711447718907752

AH
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

André Huisman op 22 Januari 2018

Uiteindelijk excuses (en m'n geld terug) gekregen nadat ik een klacht had neergelegd bij thuiswinkel.org.

Ingrid ekkelboom op 27 Januari 2018

Vandaag naar de kijkshop geweest ik wou mijn kadobon van 60 euro betalen mocht niet meer in nemen wegens faillissement mag dat zo maar

Reageer op deze review

Super klantenservice!

Beoordeling 
 
8.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Ik had op 22 december een telefoon besteld via de app. Voor 23.00 uur bestellen, de volgende dag geleverd. Nou had ik met de feestdagen niet de illusie dat dat ging lukken. Maar op 28 december stond mijn bestelling nog steeds "in behandeling". Dus heb ik de klantenservice gebeld waar ik Esmeralda aan de lijn kreeg. Ze zou de leverancier mailen omdat die mailcontact prefereerde. Maar als die niet binnen afzienbare tijd zou antwoorden, zou ze dat bedrijf bellen. Hoe dan ook zou ze me die dag nog terugbellen. 's Middags had ze me een mailtje gestuurd met dat het bedrijf niet op mailtjes en telefoontjes reageerde, maar dat ze er bovenop bleef zitten en me nog zou bellen. In de tussentijd had ik vanuit Kijkshop (hoofdkantoor?) een mail ontvangen dat het bestelde artikel niet meer leverbaar was en dat ik mijn Freebees teruggestort zou krijgen. Ik heb toen de klantenservice weer gebeld en kreeg een collega van Esmeralda aan de lijn. Ook een leuke en vriendelijke dame die wat snel met Esmeralda overlegde die met een andere klant aan de lijn zat. Later werd ik weer door Esmeralda teruggebeld. Het was haar ook niet meer helemaal duidelijk hoe en wat, maar had inmiddels het hoofdkantoor een mail gestuurd. De volgende dag zou ze me weer terugbellen zogauw ze antwoord had. Dit heeft ze ook gedaan en kon bevestigen hoe en wat nu verder. Op mijn aangeven dat ze bij de Kijkshop bij mij in de buurt een alternatief toestel hadden, heeft ze die gebeld om te checken of ze die nog hadden. Dit was zo, en ze had gelijk geregeld dat ze die voor me apart zouden leggen. Al met al dus een superservice. Dus als je de klantenservice moet hebben, zou ik naar Esmeralda vragen ;-)

En Esmeralda: je bent servicegericht, hebt een hele leuke stem, maar je hoeft niet continu "U" te zeggen hoor! ;-)

RW
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Redactie Reviewspot.nl op 23 Januari 2018

Normaliter accepteren wij geen vermeldingen van namen van medewerkers van een webwinkel, maar in dit geval zullen we het door de vingers zien...

Reageer op deze review

denver radio

Beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

ik zou hier niets bestellen. 5 december een radio besteld voor 9uur besteld zou binnen 24 uur geleverd worden . we zijn nu 2 weken verder ik heb nog niets binnen .naar mailen en 4 keer bellen word er gezegd sorry niet leverbaar u krijg u geld terug gestort. dat hadden ze toch bij het eerste telefoontje kunnen zeggen het was een kerstcadeau ondertussen overal uitverkocht vriendelijk bedankt kijkshop

CV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Viuy

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
3.0
Prijs 
 
2.0

Laatst een geurtje besteld moet lang opwachten alvorens het geleverd was.
Fles was kapot, proberen te retourneren na eerst afgesnauwd te zijn door een onvriendelijke vrouw bij de klantenservice, ging ook niet eenvoudig.
Voor mij en vele nooit meer Kijkshop

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bedrijfsleider kijkshop Beek

Beoordeling 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

2 trolleys gekocht bij de kijkshop in Beek, super gehopen. Onze complimenten voor de bedrijfsleider daar. Helemaal blij met de 2 oranje teamln trolleys. Dank u wel

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Yvon op 22 December 2017

Fijn dat in Beek de kijkshop zo goed bevalt maar hier gaat het over de kijkshop ONLINE, de webshop dus en die komt er heel wat minder positief uit. Die 10 die hier gegeven wordt geeft een vertekend beeld in het gemiddelde cijfer voor de webshop. Een onterecht cijfer, zou verwijderd moeten worden,

Reageer op deze review
32 resultaten - getoond 1 - 30
1 2

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
amazon
 
3.8 (232)
2.
AliExpress
 
5.0 (2)
3.
bol.com ervaringen
 
3.4 (294)
4.
HEMA reviews
 
3.6 (93)
5.
EuroTops
 
4.2 (22)

Wij zijn benieuwd naar jouw Kijkshop Online ervaring

Kijkshop is vooral bekend van de winkels met vitrines. Deze winkelketen bestaat inmiddels niet meer. In december 2019 is Kijkshop verder gegaan als webwinkel, namelijk Kijkshop.nl. Kijkshop.nl wil haar assortiment binnenkort uitbreiden tot meer dan één miljoen producten.

Wat is uw ervaring met Kijkshop Online ? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Kijkshop Online hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Kijkshop Online reviews lezen.

Telefoonnummer: 085 - 0043383

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
nee