Kijkshop Online reviews & ervaringen

www.kijkshop.nl
 
5.5 (25)
kijkshop

25 Kijkshop Online reviews

 
(8)
 
(4)
5-7 punten
 
(0)
 
(2)
 
(13)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
13 resultaten - getoond 1 - 13
Volgorde

Niet kopen bij kijkshop

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op 28 december een apple watch besteld betaald via ideal bij Kijkshop.nl. Diverse keren contact proberen te leggen via mail daar reageert kijkshop.nl niet op. Met telefonisch contact doet Kijkshop niets. Nemen de telefoon niet op. Na tientallen keren bellen en eindelijk iemand aan de lijn te hebben geven ze aan niets te kunnen doen waarbij de bestelling na 2 weken nog niet is geleverd. Heel veel mensen hebben hier mee te maken bij Kijkshop.nl. ze trekken wel rente van al de mensen die reeds betaald hebben maar sturen niets op. De klantenservice doet niets. Geven alleen maar aan, het gaat morgen verzonden worden Reeds na 2 weken aangegeven aan kijkshop.nl de bestelling te annuleren. Schandalig dat zo'n webshop nog bestaat en ook nog een thuiswinkelwaarborg heeft.
MENSEN KOOP NIETS BIJ KIJKSHOP.NL

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Snelle levering? Niet hier kopen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Macbook pro besteld 22 december, zou uiterlijk binnen 2 dagen bezorgd worden. Ondertussen is het 10 dagen verder en nooit een mail gehad of contact dat het vetraagd is. Dan maar even bellen, wordt er gezegd dat ze over 3 dagen hopen te bezorgen.

Korthom, producten die ze uit “voorraad” aanbieden, die zijn niet op voorraad. Als je een product snel geleverd wilt hebben dan moet je het niet bij kijkshop kopen.

Bah

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Schandalig

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

zoals al de anderen,
" kijken mag, maar verwacht geen levering"
24 uur levering? na 9 dagen wacht ik nog altijd
nee hoor, blijf weg,
u bent gewaarschuwd

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Een gewaarschuwd mens, telt voor twee! De reviews liegen er niet om!!!! Lees naast deze recensie/review, vooral ook de recensies op Tweakers, Trustpilot, Facebook, Reviewspot.nl en vele anderen. Als eerste en shoutoot naar de heren Mathieu en Guus van de klantenservice welke je zeker niet kan geloven. (ik wacht al wat dagen om terug gebeld te worden, goed verhaal) Ik raad jullie allen aan om niet bij de kijkshop te kopen. Wij hebben een ruime week geleden voor €800 een box bij de kijkshop.nl besteld, met de vandaag besteld (over)morgen in huis garantie. Zij hebben al ruim anderhalve week de box niet kunnen leveren en op hun site staat nog steeds vandaag besteld morgen in huis. Tevens als je naar de klanten service belt en ze zien mijn nummer... wordt je opgehangen nadat je minuten lang naar de wachtmuziek hebt zitten luisteren. In het gesprek zelf wordt je ook overigens opgehangen. Wij hebben in één week tijd de volgende smoesjes al ontvangen: - Er is een probleem bij JBL pakketten in ons magazijn. - De pickers zijn de order kwijt. - Ons systeem heeft een storing. - Ons magazijn is uitgevallen. - GLS is het pakketje kwijt (Het is uberhaupt nog niet eens verzonden…) - Er is wellicht naar een verkeerd adres gestuurd, klopt het adres wel? (Kan niet, was niet eens verzonden) Nu als slot excuus geven zij (de heer Guus) aan dat GLS hun pakket kwijt zijn, en dat het onderzocht moet worden. Als ik aangeef dat ik het product niet meer wil en gewoon mijn geld terug wil krijgen, dan krijg ik het antwoord dat ze dat niet gaan doen want misschien hebben we gewoon de party box in huis al lekker staan en willen we zo €800 verdienen... Dit is wat me nog het meest boos heeft gemaakt. Hoe brutaal en asociaal dat dit gebeuren kan, dat zij een pakket niet toesturen en geen geld terug geven en daarbij zeggen dat we geld willen verdienen aan hun terwijl zij onterecht mijn €800 in hun zak hebben...

Z
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Niet aan beginnen, werkelijk een drama. Klantenservice is onbereikbaar en houden je aan het lijntje.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Zeer slecht

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Zeer slecht!!
Zeer slecht!!! Na het ongebruikte artikel terug gestuurd te hebben keren ze maar 75 % van het aankoop bedrag uit. Met de rede, verpakking is los geweest. Mensen maak foto,s voordat je iets terug stuurde. Zo verdienen ze makkelijk geld!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Tv kapot ontvangen

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

13 mei de PHILIPS The One 50PUS7304/12…
13 mei de PHILIPS The One 50PUS7304/12 besteld.
Deze kwam 16 mei bij ons binnen.
Tijdens de installatie op zondag 17 mei, kwamen wij er achter dat de tv defect was. Toen wij hem aanzetten zagen wij strepen op het scherm.
Aan de buitenkant was niks te zien.
Ik heb gelijk gemaild en gebeld met de Kijkshop.
Er werd mij toen gezegd, meneer belt u ons dinsdag terug dan gaan wij zorgen dat een retour label naar u gemaild/opgestuurd word.
Ik heb netjes terug gebeld op dinsdag 19 mei. Meneer wij gaan het regelen u ziet de retour label uiterlijk woensdag 20 mei tegemoet.
Helaas donderdag nog niks in huis. Ik weer bellen, meneer er iets is fout gegaan denk ik, ik ga gelijk actie ondernemen en uw retour label komt vrijdag.
Helaas weer geen retourlabel.
Dus ik voor de zoveelste keer weer gebeld met de Kijkshop. Er werd mij toen mede gedeeld meneer uw klacht heeft bij ons een hele hoge prio. U hoort uiterlijk dinsdag iets van ons.
Woensdag 24ste nog steeds niks gehoord. Mijn geduld begon nu wel erg op te raken, nadat ik 12 minuten in de wacht zat werd de verbinding verbroken.
Ik besloot maar anoniem te bellen en jahoor ik werd te woord gestaan.
Helaas krijg ik alleen de mededeling te horen we zijn er mee bezig.
Donderdag niks gehoord, vrijdagochtend niks gehoord. Dus ik besloot nadat ik tig keer had gemaild maar weer eens te bellen.
Meneer het is opgelost u wordt vandaag of morgen gebeld door Philps zei zullen uw tv omruilen.
En ik werd inderdaad vrijdag tegen 16.30 gebeld door Philps meneer wij hebben van de Kijkshop vernomen dat uw tv defect is ontvangen. Onze service afdeling neemt maandag met u contact op.
Maandagmiddag werd ik inderdaad gebeld met het verzoek om foto's ect door te mailen.
Dit heb ik op mijn werk nog gedaan.
Omdat ik de defecte tv nu al 14 dagen in huis had, werd mij verzocht 37 euro behandelings kosten over te maken zodat de tv gerepareerd kon worden, ik zei sorry? ja meneer u had sneller actie moeten ondernemen. Ik zei ik?? De kijkshop is hier verantwoordelijk voor ik niet... Ik heb dit vanaf dag 1 gemeld.
Er werd mij toen medegedeeld meneer ik kan u niet verder helpen. U moet bij de verkoper zijn. De kijkshop dus!!! Ik was woest, we zaten nu ruim 3,5 week zonder tv.en ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Nadat wij in totaal 17 keer gebeld hebben en 12 keer heb gemaild.!!! hebben wij eindelijk zaterdag 6 juni de nieuwe tv in huis. en hij werkt.

Dit is de eerste keer dat wij via de Kijkshop hadden besteld, maar ook gelijk de laatste keer!!! Het woord excuses of enige compensatie voor de vele telefoontjes/mailtjes hebben wij nooit gehad.

RV
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

van Beers op 10 Juni 2020

Ik had afgelopen zondag een negatieve reactie geplaatst,omdat ik weken moest wachten op een nieuwe tv.Nadat de eerste tv kapot was aangeleverd.

Inmiddels ben ik zowel telefonisch als via mail benaderd door de Kijkshop.
De kijkshop heeft zijn excuses aangeboden en mij een tegoed bon gegeven.
Daar wil ik jullie voor bedanken.

Hoe het gegaan is met de televisie verdiend niet de schoonheidsprijs. Maar zoals ik aangaf zand er over en verder kijken naar de toekomst.

Reageer op deze review

WAARDELOOS

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Na 4 weken aparaat kapot nu na 3 maanden nog steeds niks terug

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Terrible customer service

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Terrible customer service! I ordered a monitor to work from home during corona times. I ordered online so I don't need to go out. I received the monitor quickly but it doesn’t work properly, so I wanted to get a one that works. I called, the guy who answered sounded bored and ask me to write an email. I did. Then no answer, so I requested via online form that I want to send back the monitor and get my money back. I got the label put on a box and asked when will it be picked up, they said I have to bring it to post office. I explained I cannot go out and post nl has option for pick up (called Post.NL and I was informed there is no issue with that, the only thing is that a company who send this monitor has to request that service). I agreed I will pay for pick up etc and still it is too much trouble for them to organise it!!! They don’t answer to e-mails, they find stupid excuses, terrible.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Rosalie op 25 April 2020

Hi to all I am the customers of the Kijkshop I am frustrated because until now I never get my refund I sent email to follow my refund then I can use to buy another monitor the monitor they sent me is not good , the display of the screen so weird I even took pictures and video right after I testing to my desktop. I sent back two items all of them are not good. I only got one time reply about saying you will get your refund soon. But until now nothing I keep checking my ING bank account. My last email about the follow up so far I don't get reply. The only thing I like in there store the delivery very fast but the problem their products... They should check it before they deliverer to the customers then both side has no problem. I will wait my refund till end of this month hopefully I will get it otherwise I will be very very sad and shout out.:))

Reageer op deze review

Waardeloos!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Een brevet van onvermogen!!!!
Niet in staat afspraken na te komen!
Na meerdere keren de klantenservice gesproken te hebben blijkt dat Kijkshop haar medewerkers traint in het voorliegen van klanten. Let op dit bedrijf bezorgt je alleen maar ergernis en het boeit ze werkelijk geen zak!

RU
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Op 27-12-2017 een bestelling geplaatst op de kijkshop site. Ordernummer 734395. Product was volgens de site op voorraad. Bij het product stond de duidelijke tekst "Op werkdagen voor 22.00 uur besteld, morgen in huis". Aangezien de bestelling om 15:38 geplaatst was zou je denken "morgen in huis, kat in het bakkie".

Nou nee... Het bleef daarna volledig stil totdat ik op 29-12 zelf maar eens informeerde hoe de vlag erbij hing. Daarop kwam op 30-12 de volgende reactie "Ik zie dat je bestellling momenteel niet op voorraad is. Wij zullen deze zo spoedig mogelij versturen
Excuses voor het ongemak".

Op 4 januari kwam dan eindelijk de melding dat de bestelling niet meer geleverd kan worden. Paypal betaling: "Refund binnen vijf werkdagen". Zonde, jammer. Op 11 januari (5 werkdagen later) was de betaling echter nog steeds niet teruggestort dus heb ik daar op 15 januari maar eens naar geïnformeerd. En dat mailtje... Wordt zelfs niet meer beantwoord.

Dus: De voorraadinfo klopte niet, de leveringsbelofte klopte niet, de toezegging van de helpdesk klopte niet en zelfs de belofte om de betaling binnen 5 werkdagen terug te storten kan niet nagekomen worden. Uhm... Hoe goed presteer je dan als bedrijf???

Zie ook: https://www.facebook.com/Kijkshop.nl/posts/1711118475607343?comment_id=1711447718907752

AH
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

André Huisman op 22 Januari 2018

Uiteindelijk excuses (en m'n geld terug) gekregen nadat ik een klacht had neergelegd bij thuiswinkel.org.

Ingrid ekkelboom op 27 Januari 2018

Vandaag naar de kijkshop geweest ik wou mijn kadobon van 60 euro betalen mocht niet meer in nemen wegens faillissement mag dat zo maar

Reageer op deze review

denver radio

Beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

ik zou hier niets bestellen. 5 december een radio besteld voor 9uur besteld zou binnen 24 uur geleverd worden . we zijn nu 2 weken verder ik heb nog niets binnen .naar mailen en 4 keer bellen word er gezegd sorry niet leverbaar u krijg u geld terug gestort. dat hadden ze toch bij het eerste telefoontje kunnen zeggen het was een kerstcadeau ondertussen overal uitverkocht vriendelijk bedankt kijkshop

CV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Viuy

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
3.0
Prijs 
 
2.0

Laatst een geurtje besteld moet lang opwachten alvorens het geleverd was.
Fles was kapot, proberen te retourneren na eerst afgesnauwd te zijn door een onvriendelijke vrouw bij de klantenservice, ging ook niet eenvoudig.
Voor mij en vele nooit meer Kijkshop

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
13 resultaten - getoond 1 - 13

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
amazon
 
3.8 (232)
2.
AliExpress
 
5.0 (2)
3.
bol.com ervaringen
 
3.4 (294)
4.
HEMA reviews
 
3.6 (93)
5.
EuroTops
 
4.2 (22)

Wij zijn benieuwd naar jouw Kijkshop Online ervaring

Kijkshop is vooral bekend van de winkels met vitrines. Deze winkelketen bestaat inmiddels niet meer. In december 2019 is Kijkshop verder gegaan als webwinkel, namelijk Kijkshop.nl. Kijkshop.nl wil haar assortiment binnenkort uitbreiden tot meer dan één miljoen producten.

Wat is uw ervaring met Kijkshop Online ? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Kijkshop Online hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Kijkshop Online reviews lezen.

Telefoonnummer: 085 - 0043383

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
nee