Wohi reviews & ervaringen

www.wohi.nl
 
6.8 (149)
Wohi

149 Wohi reviews

 
(65)
 
(20)
 
(12)
 
(29)
 
(24)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
29 resultaten - getoond 1 - 29
Volgorde

Zeer slecht!

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Een bureau besteld, eerst te horen krijgen dat men de verkeerde afbeelding had geplaatst. Ik kon kiezen; bijbetalen of een korting op een ander bureau, of het geld terug. Uiteraard niet mee akkoord, uiteindelijk zouden ze het juiste bureau opsturen voor het afgesproken bedrag. Ondertussen was er blijkbaar een verkeerd bureau onderweg, ik moest deze weigeren aan de deur, dan het bewijs sturen dat ik deze had geweigerd. Daarna zou het juiste bureau verstuurd worden.
Het bureau is hier nooit aangekomen, na 4 dagen zelf uitzoeken, kwam ik erachter dat deze bij een dpd servicepunt stond te wachten.... bureau terug gestuurd, bewijs gestuurd, bureau was al onderweg volgens Wohi. 2 dagen later bericht: bureau wordt vandaag geleverd. Helaas 2 uur later; bureau per ongeluk in verkeerde route terecht gekomen. Bureau blijkt naar Duitsland te zijn verstuurd en daar afgeleverd.
Inmiddels ben ik bijna een maand verder, heb ik wel betaald maar géén bureau. Wohi legt de schuld bij de leverancier en bezorgdienst.
Luister: ik bestel het bij jullie, wohi beloofd meerdere malen dat het geleverd gaat worden, maar het wordt NIET geleverd!!!!
Nog nooit zo een slechte ervaring met een bestelling gehad, nooit meer bestel ik hier iets. NOOIT MEER!

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Esmee op 01 Maart 2021

Zo herkenbaar deze ervaring met Wohi.
Terwijl ze op andere beoordelingssites een hoge score halen en celepositieve reviews, is dit wie ze echt zijn.
Had ik al deze reacties maar eerder gelezen. Want echt....bestel hier niet.

Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Op 6 september een krabpaal besteld Levering leek snel te gaan .De paal bestond waarschijnlijk uit 2 dozen maar we kregen er maar 1 .
Na mailen en dagelijks bellen ( wat belachelijk prijzig is )nog steeds geen tweede gedeelte binnen .
Het lijkt erop dat er smoes na smoes wordt verzonnen.
Stuur gewoon doos 2 aub
Maar ik zal WOHI niemand adviseren

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

jammer

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
2.0

te duur en verkeerde info, terugsturen mag je zelf betalen ..

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

We hebben via bol.com op een dinsdag een konijnenhok besteld. Bij leverstijd stond volgende dag in huis. Aangezien dit een kado was voor onze dochter was het belangrijk het kado in het weekend te hebben. We werden na het bestellen gelijk op de hoogte gebracht dat het langer ging duren. Gebeld hierover en toen vertelden ze dat ze verder geen informatie konden geven wanneer het hok wel geleverd zou worden.Wel wist ze te vertellen dat als we de order zouden annuleren dat het geld dan ook pas de volgende week op de rekening zou staan. Inmiddels zijn we 1,5 week verder en het konijnenhok is er nog niet. Wel een mail gekregen dat het hok verstuurd is gister maar geen datum waarop de levering plaats vind. Kortom een slechte service en nog steeds geen duidelijkheid.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen levering geen restitutie van de betaling!

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Ik bestelde 6 weken geleden een espressomachine bij de webwinkel WOHI. Krijg 's andere daags keurig een NIEUWE doch KAPOTTE espressomachine via de post geleverd. Na een telefoontje met WOHI werd mij toegezegd dat ik een nieuwe machine toegezonden kreeg en een retoursticker om de kapotte terug te zenden. Zeer correct (dacht ik)!
Ik heb de geleverde kapotte espresso machine keurig geretourneerd. Helaas heb ik nu 6 weken later nog altijd geen nieuwe espressomachine. Ik heb de firma WOHI er maar liefst VIJF maal aan laten herinneren en heb tot nu toe geen enkele reactie van WOHI mogen ontvangen!

JV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Nooit meer doen

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
9.0

Op 2 december iets besteld. Op 3 december bericht gekregen van verzending. Via tracking bij post.nl bleek dat bestelling zou komen op zaterdag 5 december. Werd later maandag 7 en weer later dinsdag 8december. Ook op die dag ontving ik niets. Gebeld met de klantenservice. De dame met wie ik kontakt had vroeg of het goed was dat ze me zo meteen een mailtje zou sturen. Dat vond ik goed. Ik kreeg die dag echter geen mail.
Ik stuurde die avond een boze mail, waarop geen reactie kwam
Dus vandaag op woensdagmorgen om 9.30 weer de klantenservice gebeld. Weer beloofde een mevrouw me om het uit te zoeken. Ik vroeg voor alle zekerheid of ik daarover dan die ochtend een mailtje zou krijgen. Dat werd me beloofd. Het is nu 17.15 uur en.............. nog steeds geen mailtje of telefoontje.
Mijn advies: niet met dit bedrijf in zee gaan!

TT
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

slechte service!!

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Snelle levering, daar is niks op aan te merken.
Maar wij hadden het verkeerde type van een artikel besteld. Retour aangevraagd.
Dit moet dus via Kiala, waardeloos. Het dichtsbijzijnde Kiala punt is 15 km bij ons vandaan.
Via Post. nl schijnt duurder te zijn. Op 10 september teruggestuurd. Op 23 september maar eens gebeld met Wohi, waar ons pakketje bleef. Het zou uitgezocht worden en ik zou bericht per mail krijgen. Niks meer gehoord!
Ook een email naar de klantenservice gestuurd, ook daar wordt niet op gereageerd.
Ik raad niemand deze webshop aan en zal er zeker in de toekomst niets meer bestellen.
Nu eerst maar zien of we ons pakketje nog krijgen of ons geld terug.

DS
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Desiree Smit op 27 September 2015

Update: Vrijdag 25 september weer contact gehad met Wohi. Ze hebben gedaan wat ze beloofd hebben en mij het pakket opgestuurd. Deze ontvangen op zaterdag 26 september.
Alleen ontvang ik het zelfde wat ik juist teruggestuurd had omdat deze niet goed was.
Retour aanvraag via de site werkte niet , dus maar weer opnieuw een mail gestuurd.
Alles begint weer opnieuw...

Desiree Smit op 29 September 2015

Update : 29 september hebben we het goede pakket ontvangen.
Het verkeerd gestuurde artikel konden we deze keer retour sturen met post.nl.
Uiteindelijk heeft de klantenservice alles in het werk gesteld om onze klacht af te handelen.
Overigens hebben wij nooit een duur 0900 gebeld. Op de factuur die meegezonden wordt staat een normaal telefoonnummer.

Reageer op deze review

pas op !

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Een simpele reisdompelaar besteld.Arriveert inderdaad na een paar dagen. maar wel een niet besteld type. Boel gedoe, bellen, dwars door de stad naar een KIALA-punt terugbrengen. Daarna, ondanks telefonische afspraak om een ander type te sturen , hoor je niks meer.

Het telefoonnummer 0900-9566 is wel bereikbaar , maar- andere reviews melden dit ook al - alleen om drie minuten lang via de voicemail te melden: "De eerst vrijkomende lijn is gereserveerd voor u" en daarna plotseling "Wegens grote drukte wordt de verbinding nu verbroken. Belt u later nog eens".. Daarmee heeft Wohi dus weer 1,20 euro verdiend per niet gevoerd gesprek verdiend.Kassa.
Uit eigen research bleek dat dit bandje standaard wordt ingezet, als er NIEMAND aanwezig is tijdens de kantooruren.
Ik kreeg ook net een mailtje dat de goede, bestelde reisdompelaar over TWEE weken wordt verstuurd, terwijl wederom op de site staat, dat dat ding vooradig is en dus binnen 24 uur geleverd wordt. Tegen die tijd zijn we dus in totaal vier weken verder, bij een ongewisse afloop.
Ik ben nu maar even naar de ANWB winkel om de hoek gelopen, om voor tien euro minder dan bij Wohi een reisdompelaar te kopen.
Mijn reisdompelaar van Wohi, daar kan ik naar fluiten, evenals naar mijn geld, zo lijkt het.

Wohi is een sjoemelende mini-enterprise, die werkt op de rand van malafide gedrag (ik verwijs nog eens naar de inhoud van de veertig cent per minuut voicemail).

Ze beweren dat de overall waardering 8,4 is. Foutje, het is 4,8.

Oppassen dus, als je niet stressbestendig bent.

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Redelijke service, maar geen artikel

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
6.0
Prijs 
 
8.0

Artikel besteld en stond aangegeven als 'op voorraad'. Na drie werkdagen wachten (zou binnen 1 werkdag geleverd worden), contact opgenomen met de servicedesk. Blijkt het artikel niet op voorraad te zijn.
Dezelfde dag kreeg ik een mail het artikel zelfs - ook op langere termijn - niet leverbaar te zijn.
Het geld zou gecrediteerd worden. Een dag later had ik inderdaad mijn geld weer retour.

Jammer dat ze de voorraadbeheer (schijnbaar) niet op orde hebben en daarover geen snelle terugkoppeling komt.
De afhandeling van mijn melding verliep echter accuraat.

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Eerste en laatste keer!

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Wohi.nl heeft een goede inschatting over uzelf..."EEN SHOP VAN UITERSTEN"...in negatieve zin welteverstaan!!!

Ik wacht al 1,5 week op producten die doorlopend op "groen" staan met een levertijd 1-3 werkdagen. Twee keer gebeld (duur 0900 nr) en twee keer voorgelogen over levertijden waarbij de medewerker zelf aangeeft geen enkel zicht te hebben in de voortgang, zó 1998! Er is geen voorraadindicator/aantallen zichtbaar en dus niet duidelijk of een product überhaupt op voorraad.

De betaling gaat snel (ja hèhè...) per iDeal en de factuur ziet er goed uit. Zoals gezegd heb ik (nog?) niets ontvangen dus ik kan niets zeggen over de verpakking en aftersales (retouren, garantie).

Mijn advies, links laten liggen en een betrouwbare webshop zoeken. Er is tegenwoordig keuze genoeg, voor hen 10 anderen!

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechtste ervaring online

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Zeer slechte service na onvolledige levering. Uiteindelijk veel problemen met retour

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Heb ook mijn twijfels

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Afgelopen maandag een bestelling gedaan voor een kattenharnas en vooraf betaald per Ideal.
Vanochtend gebeld omdat ik nog niks had ontvangen. Het moest worden uitgezocht en ik zou een mail krijgen.
Tijdens het wachten op de mail (steeds checken) bedacht ik me dat ik de reviews eens moest lezen en helaas lees
ik bijna alleen maar negatieve verhalen. Geprobeerd weer telefonisch contact te zoeken, maar dat lukt nu niet meer.
Het feit dat er te veel wachtenden zijn en daarom de verbinding wordt verbroken, zegt eigenlijk al genoeg over de service en betrouwbaarheid van deze site. Jammer dat ik de reviews niet eerder had gelezen, dan had ik nooit hier besteld en had ik waarschijnlijk bij een betrouwbare site mijn spullen al binnen gehad.

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Klantenservice WOHI op 10 Juni 2015

Geachte mevrouw Diana,

Wij betreuren het zeer dat u twijfels heeft gekregen na het lezen van de recensies op Reviewspot. Graag verwijzen wij lezers van deze recensie ook naar andere reviewsites, zoals:
https://www.kiyoh.nl/wohi_nl/

Hier staan vele positieve recensies van klanten die iets bij WOHI.nl hebben besteld. Daarnaast verzekeren wij mogelijke nieuwe klanten dat WOHI er alles aan doet om u een gewenste shopervaring te bezorgen. Om dit te garanderen zij wij ook aangesloten bij het Thuiswinkelwaarborg.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice WOHI.nl

WillD op 06 Januari 2016

Het lijkt er sterk op dat Wohi op deze site alleen een reactie geeft als iets is opgelost. Door mijn ervaringen met dedierenwinkelvannederland.nl controleer ik steeds de reviews voordat ik bij een mij niet bekende webwinkel bestel.
De juichende reviews hier, daar heb ik grote twijfels over. Het contrast is te groot.

Reageer op deze review

niet in orde

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ik heb eind vorige zomer een zwembadpomp gekocht. Deze zat in een bruine doos. Ik ging het nog niet gebruiken en het heeft de winter opgeslagen gestaan. Nu blijkt dat de bruine doos zat om de oorspronkelijke doos en die was open. De spullen die horen bij het aansluiten van de pomp zaten er niet in.

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review

Monitor van 450€ betaald maar na week nog niet verzonden

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Op woensdag een dure monitor besteld en betaald. Levering laat op zich wachten en je voelt je belazerd door dit bedrijf. Geen communicatie over wanneer het product zal verstuurd worden. Nooit meer bij dit bedrijf !

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slecht!!

Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

Voor de 1e keer een bestelling gedaan bij Wohi op 21-03-2015. De prijzen waren gunstig, artikelen leverbaar. Besteld: 4 kattenhalsbandjes, 4 adreskokers, 1 pakket met kittenflesjes, en 1 doos kitty milk. Totaal €38,25. Na een paar dagen, pas op 23-03-2015 kreeg ik eindelijk een verzendbevestiging dat de kitty milk verzonden was. Ik stuur een mail of de rest van de artikelen ook verzonden waren. Antwoord op 24-03-1015: "Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bestelling bij WOHI. Wij zullen de ontbrekende producten vandaag verzenden via PostNL. Onze excuses voor enige vertraging. Met vriendelijke groet, Klantenservice WOHI.nl." De volgende dag nog geen verzendbevestiging ontvangen. Ik stuur weer een mail. Antwoord 25-03-2015: "Geachte mevrouw Kucksdorf, Onze oprechte excuses dat uw order nog niet is verzonden. Zojuist ontvang ik het volgende bericht van ons warenhuis: Ik heb hier helaas maar 3 reflec rood van ipv 4. Heb eventueel wel de grijze en de blauwe nog. De rode komen vrijdag, uiterlijk maandag weer binnen Wenst u een product in het grijs of blauw te ontvangen? Na ontvangst van uw reactie zullen we het product direct verzenden. Met vriendelijke groet, Klantenservice WOHI.nl." Ik mailde doe dan maar 3 kattenhalsbandjes en 3 adreskokers. Geen reactie meer. Volgende dag geen verzendbevestiging. Wel kreeg ik de nota. Voor ALLE artikelen die ik besteld had, dus €38,25. Beetje dure Kitty Milk anders?? Nogmaals (26-03-2015) een mail gestuurd met nu de mededeling dat als het nu nog niet verzonden is de overige artikelen maar te annuleren en de nota aan te passen. Krijg ik een mail terug: "Geachte heer/mevrouw, Helaas hebben wij uw bestelling niet op tijd kunnen leveren. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben uw order zoals verzocht aangepast en de factuur bij Afterpay ook. Met vriendelijke groet, Klantenservice Wohi.nl". Ik heb nu nog steeds geen aangepaste Afterpay factuur ontvangen. Vriendelijke mails, maar geen verzending. Ik weet niet wat zij verstaan onder "we verzenden vandaag nog" en het vervolgens niet gebeurd. Houden ze mensen aan het lijntje?? De flesjes hadden we nodig voor onze kittens, dit is ook nog aangegeven in de mail! Al met al een week! bezig met deze webshop, kittens geen flesjes die ze zo hard nodig hadden. Schandalig dit!! Ik raad deze webshop ten zeerste af!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Kucksdorf op 27 Maart 2015

Zonet de Kitty Milk betaald aan afterpay en deze mail aan Wohi verstuurd.

"Geachte Wohi, Ik heb nog geen aangepaste factuur ontvangen. Welke ook niet meer nodig is want inmiddels zijn de kosten voor de Kitty Milk handmatig overgemaakt aan Afterpay, €16,99 voor de Beaphar Kitty Milk 500 gram en €2,99 verzendkosten, totaal €19,98 want ik ben een beetje klaar met deze trage gang van zaken. Te triest dat de kittens een week zonder flesjes zitten. Ik raad deze webshop niemand aan."

Reageer op deze review

Niet doen

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

15 februari een Steba warmhoudplaat besteld. Was op voorraad stond en staat er op de website. Binnen 1 tot 3 werkdagen leverbaar. Nou maar bestellen! Afrekenen natuurlijk. En dan wachten.....geen reactie. Maar mailen, was nog niet leverbaar maar na het weekend kwam die binnen. Na het weekend geen reactie. Mailen...verkeerde toegestuurd gekregen zeiden zij.
Werd spoedig opgestuurd. Geen reactie meer. Zelfs niet meer op door mij verstuurde mailtje. Echt niks kopen hier, want service van niks. Gaat het niet redden!!

EB
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Onbetrouwbare webshop

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
4.0

Ivm met samenwonen waren wij op zoek naar een nieuwe wasmachine (bovenlader). Op wohi.nl vonden wij bovenladers voor zeer aantrekkelijke prijzen. Als verstandige consument natuurlijk eerst even de reviews lezen: wohi.nl bleek vaak producten die zij op de website hebben staan, niet te kunnen leveren. Telefonisch contact gehad met de klantenservice: 'U kunt erop vertrouwen dat wij deze wasmachine gewoon kunnen leveren, op internet staan vaak alleen de slechte verhalen.' Met goed vertrouwen dus de betreffende bovenlader besteld op 27-01, die 09-02 zou worden geleverd. Op 06-02 ontvang ik een mail: 'Uw bestelde product kan alsnog niet worden geleverd....'. Bestelling direct geannuleerd, betaalde bedrag wel netjes binnen 2 dagen terug op de rekening. Ik weet niet wat er met het ontvangen geld van klanten wordt gedaan, maar het lijkt alsof ze hier een of ander voordeel uit halen, misschien met rente of aantal transacties...Mijn ervaring: onbetrouwbare webshop met valse beloftes. Voortaan gewoon in de grote, bekende winkels voor een tientje meer goede service ontvangen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Klantenservice op 11 Februari 2015

Geachte mevrouw,

Onze welgemeende excuses dat wij de door u bestelde wasmachine niet konden leveren. Helaas konden wij dit leverprobleem bij de fabrikant niet voorzien.

De wasmachine die wij u als alternatief en voor dezelfde prijs aanboden was helaas niet geschikt qua afmetingen. Aangezien de wasmachine die u als optie suggereerde eveneens niet leverbaar was, besloten wij na overleg om uw order te annuleren en het geldbedrag terug te storten. Wij verzekeren lezers van deze recensie dat WOHI.nl hier op geen enkele manier een voordeel uit kan halen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice WOHI.nl

Reageer op deze review

Niet uitleveren & geen contact

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Echt jammer! Op 22 januari een zuigmond voor een stofzuiger besteld.
Keurig een mail; artikel niet op voorraad, maar wordt binnen 10 werkdagen verzonden. Niets dus. Contact gehad, voor te veel geld per minuut, "aha, ik ga er achter aan, U hoort van mij per mail". Tuurlijk, niets vernomen! Erg klantvriendelijk.
Toch maar weer gebeld.... Tot 16:00 uur bereikbaar! Waardeloos. Ben benieuwd wanneer ik de zuigmond kan verwachten.... Ik hou u op de hoogte zal ik maar zeggen!

MR
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Trui wel betaald, nog niet geleverd

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Het is nu 8 dagen geleden dat ik een artikel hier heb besteld. Betaald via ideal, maar nog niet ontvangen. Op zich kan dat, maar toch maar een mail gestuurd omdat ik geen verzendstatus had ontvangen. Geen reactie. misschien wat voorbarig, maar nu ik hier lees dat Wohi vaak niet reageert op emails, meld ik dit alvast op deze site. Nog even afwachten, maar ik heb er niet zo'n goed gevoel over.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Ineke op 12 Januari 2015

Inmiddels een creditnota ontvangen van Wohi. Het produkt is niet meer leverbaar en ze hebben mijn geld teruggestort. Het kan nog even duren voordat ik het op mijn rekening zie. In elk geval is het opgelost en ik ga er vanuit dat het bedrag een dezer dagen op mijn rekening terug te vinden is.

Reageer op deze review

Zeer slecht

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Wij hebben een bestelling gedaan, de bestelling was op voorraad. Dus voor 16.00 besteld morgen in huis. Nou dan kunnen we dus wel vergeten. We hebben op een avond (werkdag) een bestelling gedaan dus dan zou je verwachten dat de volgende dag de bestelling verzonden gaat worden. Toen kregen we een mail dat 1 artikel gecrediteerd gaat worden, waarom wordt hierin niet aangegeven. Wij een mail sturen met de vraag waarom we dit artikel niet geleverd krijgen, krijgen we een reactie we kunnen dit niet leveren dus u krijgt u geld terug. Daarop een reactie gegeven dat het artikel gewoon op de website te bestellen is en of het andere artikel dan wel verzonden gaat worden. Na een aantal mailtjes waar de reacties om de vragen heen beantwoord worden wisten we uiteindelijk dat 1 artikel toch niet op voorraad was. We krijgen daarvan ons geld terug, maar wanneer weten we dus ook niet. Het andere artikel is niet volgens de stelling voor 16.00 besteld morgen in huis verzonden, nee hij wordt vandaag, 1 dag voor de kerst pas verzonden.
Toen maar gebeld, het enige wat je te horen krijgt u bent de 1e wachtende in de rij.
Hierna wordt er op exact 06.22 min de verbinding verbroken om daar nog eens bij aan te geven dat er teveel wachtende zijn, hoe kan dat nou als ik de 1e in de rij ben. Hierna nog maar een keer gebeld en ja hoor weer op dezelfde aantal min dezelfde tekst. Kortom geld per minuut vragen en dan nog eens na 06.22 min de verbinding automatisch verbreken. Dit was onze 1e en laatste bestelling bij dit bedrijf!

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Toppertje op 24 December 2014

Na het plaatsen van deze mail hebben we nu eindelijk een duidelijk antwoord ontvangen en excuus voor het ongemak. Verder hebben we een tegemoetkoming ontvangen voor het wachten etc. Kortom als de overige bestelling nu binnenkomt, dan is alles goed opgelost. Het was mooi geweest als dit in 1 keer goed gegaan was.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

de bestellingen gaan ok
maar wat als je de klantenservice moet hebben om een probleempje op te lossen
ben al 4 weken bezig om een lamp te vervangen.
nu moet alles retour en binnen 3 dagen hoor je hoe en wat
en dan .....wachten
dus hoelang duurt het dan bij elkaar.
de klantenservice is echt heel slecht misschien wel de slechtste die ik heb meegemaakt

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
9.0

Wacht alvan 29-12-2013 op mijn bestelling.Eerst betalen en dan een hoop ellende.weer een valse verklaring
Verleden week gemeld van de week levering .weer niets en de mensen maat bezig houden raar maar waar.h

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Een digitale tv ontvanger besteld. Levering 1 a 3 dagen volgens de site. Dat werden dus 6 dagen. Wellicht heeft dit te maken doordat ik een dag ervoor contact zocht met vergelijk.nl. Ik liet het woord de koop ontbinden n.l. vallen. Had ik dat maar gelijk gedaan....
Het heeft er alle schijn van dat in alle haast het artikel is verzonden. Haastige spoed is zelden goed en ook nu niet. De doos met het artikel is in een ruimere doos verpakt zonder bv. piepschuim te gebruiken om schudden te voorkomen. Een pakbon ontbrak ook.
Het frontpaneel bleek vol krassen te zitten. Boos en teleurgesteld heb ik het dure telefoonnummer van wohi.nl gebeld. Ik vertelde het artikel niet te accepteren.
Nadat men niet eens de moeite neemt om de klant op de hoogte brengen dat de leveringstijd niet wordt gehaald wordt ook de belofte niet nagekomen mij binnen 24 uur de mail te versturen met het antwoordnummer. Dus moest er weer worden gebeld en dat had dan eindelijk succes.
Een opeenstapeling van blunders dus en zeer onzorgvuldig handelen.
Het is nu nog afwachten of men netjes op korte termijn mijn geld terugstorten. Het is toch niet te hopen dat dit ook weer niet zo dramatisch gaat verlopen.
Na deze teleurstelling vroeg ik mij af welke ervaringen andere mensen hadden met wohi.nl.
Ik ben daar toch wel van geschrokken want de laatste reacties zijn ook niet al te lovend.
Dit heeft mij wel geleerd voor een volgende keer om eerst te zien hoe een bedrijf staat aangeschreven.
Wohi heeft mij ter compensatie een mooie aanbieding beloofd. Deze mag wel bijzonder aantrekkelijk zijn want ik denk niet dat ik er ooit nog iets durf te bestellen.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
6.0

Service bij klantenservice wohi is waardeloos. Artikel besteld met een levertijd van 3-5 werkdagen. Na 10 dagen nog niet afgeleverd en ook niet verstuurd. Wel de rekening al binnen! Bij klantenservice kunnen ze tegen betaling van 0.40 cent per minuut niets voor je doen! Ze komen niet verder dan dat het artikel inderdaad niet is verstuurd, maar weten niet waarom. Gaan dan intern mail versturen maar geven daarbij aan dat het wel twee dagen kan duren voordat andere afdeling antwoord geeft. Volslagen waardeloos.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
7.0

Goede prijs, maar na 6 weken nog steeds niets ontvangen.
Op mails wordt pas na een week gereageerd met beloftes die ze niet nakomen.
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling.

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

IK heb 2 produkten besteld, een nieuwe vaatwasser en een antie vlooienmiddel voor kleine katten. Dat vlooienmiddel had ik zeer snel maar mijn vaatwasser is er nog niet ondanks al 2 keer te hebben geschreven naar de de webpagina.
IK wacht nog even af en ga hun dagelijks schrijven en zoniet stap ik naar mijn bank wat ik kan doen daar ik betaald heb met mastercard.

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
5.0

Eens, en nooit weer! 18 sept. besteld en 1 oktober nog niks.
Heb nu 2x gebeld en zou terug gebeld worden wat niet gebeurd.
Ondertussen hang je wel 20 min aan de lijn (40ct p.m.)
Ze krijgen nog 1 dag om mij te bellen, anders eis ik mijn geld terug en schakel ik ook radar in!

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Jeroen van der Weide op 03 Oktober 2013

Zoals gemeld, vandaag niks vernomen van WOHI
Heb ze opgebeld en gezegd dat ik mijn geld nu terug wil en dat ze de bestelling mogen annuleren.

Wordt vervolgd....

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Normaalgesproken ben ik niet zo kritisch over webwinkels, mits ik mijn spullen maar netjes geleverd krijg binnen de afgesproken tijd.
Maar nu wil ik toch graag mijn ongenoegen uitspreken over Wohi.nl.
De reden waarom ik daar besteld heb is dat als je voor 16:30 je bestelling hebt geplaatst, je je product(en) de volgende dag in huis hebt.

Naar het schijnt geldt dat niet voor alle klanten, enkele dagen later nog geen post van Wohi.nl, noch een berichtje.
Heb besloten poolshoogte te gaan nemen en de stap gemaakt de peperdure klantenservice van Wohi.nl te bellen.
Hiervoor betaalt men een bedrag van 40ct p/m exclusief 4ct 'opstartkosten' en het gebruik van de (mobiele)telefoon.
Kreeg daar na niet te lang wachten een vriendelijke medewerker aan de telefoon die na een kort gesprekje werk van de zaak zou gaan maken.
Dit is mijn eerste en waarschijnlijk laatste ervaring met Wohi.nl want hiervan ben ik niet zo onder de indruk.

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
6.0

Ook ik had beter eerst reviews gelezen eer ik bij WOHI.nl had besteld. Afgelopen donderdag nog voor 16:00 u. een zwembad met pomp besteld omdat de klantenservice van WOHI mij beloofde dat het de volgende dag geleverd zou worden. Mooi niet dus! Gisteravond pas doorgekregen dat de verwachte leveringsdatum 29-07-2013 is. Nou, ben dus benieuwd of het dan geleverd wordt. Balen!

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
29 resultaten - getoond 1 - 29

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
amazon
 
3.8 (232)
2.
AliExpress
 
5.0 (2)
3.
bol.com ervaringen
 
3.4 (294)
4.
HEMA reviews
 
3.6 (93)
5.
EuroTops
 
4.2 (22)

Wij zijn benieuwd naar jouw Wohi ervaring

WOHI (afkorting van WarenHuizen Op Internet) is een webwinkel die is opgedeeld in verschillende "warenhuizen". Elk warenhuis op Wohi.nl bevat een bepaalde productgroep, zoals bijvoorbeeld het Wohi Boeken Warenhuis of het Speelgoed Warenhuis. Alle warenhuizen op Wohi delen een gezamelijk winkelmandje. Wohi oogt overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en modern qua vormgeving. Enkele bekende warenhuizen die onder Wohi.nl vallen zijn: boekenwarenhuis.nl en dierenwarenhuis.nl.

Wat is uw ervaring met Wohi? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Wohi hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Wohi reviews lezen.

Telefoonnummer: 0900 - 4566666 (€ 0,40 ct/min)

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
Geen verzendkosten vanaf € 75,- | Tot € 75,-: € 3,95
Levertijd
1 tot 3 werkdagen
Productgroepen
  • Elektronica
  • Speelgoed
  • Wonen
  • boeken
  • parfum
  • dameskleding
  • delicatessen
  • bloemen
  • wijnen
  • herenkleding
  • drogisterij
  • witgoed
  • verzorging
  • huishoud
  • dieren
Merken
divers
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • achteraf betalen