Autohoezenonline.nl voor een kwaliteit autohoes, 100% waterdichte autohoezen, binnen 1 a 2 werkdagen geleverd, omruilen geen probleem
Ondanks ik zeer ontevreden ben wil ik toch graag mijn ervaring delen zodat anderen hun voordeel er mee kunnen doen, ik heb vooraf gevraagd welke hoes ik zou moeten bestellen voor een scooter met een hoog scherm en topkoffer en heb mij hierin laten adviseren voor een maat, ik heb deze besteld op 11 dec 2023 voor een scooter die ik op 15 dec zou krijgen.
Maar bij thuiskomen bleek de scooter in de schuur te passen en heb hierop contact gezocht met de mededeling dat ik de hoes pas in April zou gebruiken maar dat was geen probleem ik kon hem rustig passen en als dan retourneren en hier is dan een misverstand want hiermee werd bedoeld door de verkoper dat ik mocht ruilen en ik heb dit begrepen van als hij niet past dan mocht hij gewoon retour als was het veel later.
doch bij nameten van het geheel bleek dat de scooter met topkoffer ca 20cm lang was dan gedacht of verwacht en ging dus nooit passen en heb hierop weer contact opgenomen ( welke steeds moeilijker werd ) en gevraagd of ik het mocht retour sturen en toen werden de mensen boos dat ik hem niet wilde passen en ik dan de verzendkosten moest betalen en puur alleen idd om het niet willen passen maar goed 2.19m lang gaat niet passen met een lengte van 2.,30m en dan nu zeggen van het is niet binnen 14 dagen maar een aantal weken...
uiteindelijk contact gehad en nu moest ik bij retour en zonder een andere te kiezen ook nog eens administratie kosten betalen van € 7,25 en dat alleen vanwege het niet willen passen en omdat ik niet wilde ruilen voor een grotere....maar die zou verzuipen op mijn scooter.
Samengevat of het nu een misverstand was of verkeerd begrepen...........ik vind het werkelijk schandalig dat wanneer je een hoes netjes in de verpakking laat en zeker afspraak maakt dat het later gepast mag worden en hier geen gebruik van maakt dan € 7,25 extra moet betalen + de verzenkosten van de bestelling......
NB: Wat ik mezelf kwalijk kan nemen is dat ik beter eerst de reviews had moeten lezen.
dus mensen koop nooit hier een hoes want verkopen is wat ze willen maar klantenservice........een DIKKE 0
Motorhoezen op 05 Maart 2024
Allerbeste Nico Swiers uit Spijkenisse
Onze omruil termijn is 2 weken, maar met u de afspraak gemaakt dat de hoes na ruim 3 maand nog steeds mocht worden omgeruild (goed van ons toch …?).
Daarbij gaan we er natuurlijk van uit dat u ook DAADWERKELIJK de moeite neemt om de passen.
Maar dit is niet eens uw intentie geweest, kennelijk vond u het handig om 3 maand een hoes achter de hand te hebben en deze sowieso retour te sturen eigenlijk SCHANDALIG hoe er wordt omgegaan met retouren.
We hebben erg veel energie in u gestoken meerdere mail en telefoon gesprekken gevoerd u was poeslief, en O-zo dankbaar over de afwikkeling van de retour na 4 maand. Tot we vandaag de betaling (correct) retour deden.
Triest na zoveel moeite dit te moeten lezen, NICO SWIERS krijgt dan ook een DIKKE V… van ons.
Bij deze waarschuwen we ook ander bedrijven voor Nico Swiers uit Spijkenisse
Een beroeps Z …… met overal negatieve reviews.
Met vriendelijke groet,
Ronnie op 20 Maart 2024
Wat een gezeur wat een gezeur, na 3 maand terug sturen, zeiken over de verzend kosten en nog even een review plaatsen.
Handel met particulieren hou op hou op 1 groot drama.
Nico op 21 Maart 2024
Denk niet dat ik we hier verder een welles/nietes spel van moeten maken en ik blijf aan de tel altijd netjes en ik was helemaal niet blij met de afwikkeling omdat wij administratie kosten moeten betalen als retour waarvan wat ik al eerder geschreven had ik duidelijk had begrepen dat we het mochten retourneren als het niet paste en daarnaast heb ik juist u een gunst bewezen om het niet te passen zodat het netjes in de verpakking blijft zodat u het weer kunt verkopen en ik begrijp de dag van vandaag nog steeds niet waarom u dat juist niet accepteert maar om dan nu te zeggen dat ik gewoon op voorhand een hoes op reserve heb?…..dat is bullshit dan zou ik voor de fun extra verzendkosten ga betalen voor zo maar? maar goed heb alle overige reviews gelezen ook elders en ik ben ook niet de enige en wij als consumenten hebben nu eenmaal het recht om onze mening te geven neg als positief
Maar goed als ik begrepen heb dat ik het terug mocht sturen wat ik gedaan heb maar ik het had moeten passen en dan maar omruilen en dan nu extra kosten moet maken terwijl u het niets kost want de verzendkosten van de bestelling hebben we ook betaald dan snap ik er niets van dat u dan nog extra wil verdienen terwijl wij in onze ogen juist aan besparing hebben gedaan mar goed we weten tenminste hoe u bent.
nico op 21 Maart 2024
Wel leuk dat we alleen maar positief mogen schrijven en niet negatief en we zeiken niet over verzendkosten, integendeel maar heb nog nooit meegemaakt om bij een afspraak van retour ( en had graag gewild dat ik het had opgenomen dat was deze discussie er nooit geweest ) dat je administratie kosten moet betalen maar mijn geluk in deze is dat ik niet de enige ben bij jullie ben laat staan wat ik lees over het product ben ik maar al te blij dat ik er vanaf ben en nu met webshops kan werken die betrouwbaar zijn en als 1 groot drama is dan....de rest mag u zelf invullen voor mij is het klaar nu.
Motorhoes in augustus 2021 geleverd, september 2021 in gebruik genomen.
Scheuren door zomer, winter, uv, in november gemeld.
De enige oplossing die er is, dat is een nieuwe bestellen met 50% korting, zogenaamde coulance en dit doen ze 'normaal' nooit werd medegedeeld via mail. Daarna telefonisch contact opgenomen, binnen 2 werkdagen zou ik een mail krijgen omdat ze intern wilde bespreken of er nog een andere oplossing was.
Inmiddels 6 werkdagen later zelf maar weer contact opgenomen, toen kon het in ene direct aan de chef gevraagd worden en ook deze vond het al een zeer coulant aanbod. Met andere woorden, dit had de medewerker ook direct kunnen doen toen ik belde en dit is dus ook niet echt intern besproken.
Dat betekent dus dat ik elk jaar een nieuwe motorhoes zou moeten bestellen... de mevrouw aan de telefoon gaf toe dat het niet de bedoeling is dat een hoes zo snel kapot gaat, maar een nieuwe motorhoes of geld terug kan niet omdat deze 2 maanden buiten hun garantietermijn valt...
Op de website staat doodleuk;
Motorhoes (voor buiten & binnen) size XXL
Motorhoes van zware kwaliteit, de hoes is dubbellaags en heeft een anti-kras binnenbekleding.
Deze motorhoes is niet te vergelijken met andere dunne hoezen van mindere kwaliteit. Geschikt voor zomer en winter (dus ook vorst, zon & uv).
Hier blijkt dus niks van waar te zijn.
De hoes zal prima zijn werk doen indien deze binnen wordt gebruikt maar niet om buiten te gebruiken...
Kortom belabberde kwaliteit en service van vergelijkbare
Geen oplossing gevonden.
motorhoezenonline.nl op 22 November 2022
Ja daar was hij al, de beloofde negatieve review.
Helaas we leveren niet gratis een nieuw hoes VER buiten de garantieperiode, en we doen ook niet de betaling retour zoals jij eist.
We hebben je echt een net voorstel gedaan, maar helaas dus niet geheel gratis.
Daarvoor is de hoes te ver buiten de garantie periode.
Voor een lange levensduur (zeker na een zomer met veel zon uren) adviseren we de hoes zeker 1x per jaar te impregneren met een onderhoudsspray, zie ook alle info op onze website,
Gr motorhoezenonline.nl
Daan op 22 November 2022
November 2022 werden de scheuren steeds meer zichtbaar en toen gemeld*
14 oktober hoes besteld. Geen bericht, noch over levering.
Tot nu toe niets ontvangen, bedrijf is niet telefonisch bereikbaar en reageert niet op WhatsApp berichten.
Bij het "verkeerde" bedrijf besteld?
Camperhoezenonline.nl op 22 November 2022
Mooi dat is opgelost.
Groet camperhoezenonline.nl
Martin op 22 November 2022
Uw bericht is onjuist!
Ik heb nog altijd ( nu 19 okt, 09:00 uur) geen mail ontvangen. Gisteravond laat heeft u mij uiteindelijk via WhatsApp geïnformeerd dat de hoes vandaag (19 oktober) wordt verzonden en ik deze 20 oktober kan verwachten.
En u reageerd nog altijd niet op email berichten.
Martin op 22 November 2022
In uw reactie op mijn review vertelt u pertinente onzin!
U reageerde niet op email en op een reactie via de website. Een ik heb geen email van DPD ontvangen. Dat kan ook niet, omdat u mij gisteravond laat (18 oktober,23:24 uur) via WhatsApp heeft geïnformeerd dat:
"U bestelling wordt woensdag verzonden , en zal donderdag worden aangeboden."
Martin op 22 November 2022
Camperhoesc was nog niet verzonden en heeft excuus aangeboden voor vertraging daarbij beroepend op overmacht.
Camperhoes vandaag 20 oktober ontvangen. Communicatie nu wel prima.
Snelle levering. Kwaliteit ZEER SLECHT. Na 14 dagen is de hoes niet meer waterdicht. Pvc laag komt los van de fleece en scheurt. Geen reactie op mijn bericht naar de klantendienst. Voor de andere potentiële klanten u bent gewaarschuwd.
Autohoezenonline.nl op 21 Augustus 2022
Geacht marc,
U heeft onze eerste hoes na 4 JAAR GEBRUIK vervangen door een nieuwe, echter deze nieuwe is na een maand reeds beschadigt met kleine gaatje, deze gaatjes ontstaan door rupsjes/ongedierte, deze "rupsjes" nestelen zich in de voering, en maken (eten) kleine gaatjes in de hoes op uw gestuurde foto's is dat heel duidelijk te zien , DAT is de oorzaak en dat is er aan de hand ......
We hebben u (in vakantie periode) dit uitgebreid uitgelegd en een voorstel gedaan voor vervanging graag uw mail controleren voor u hier wat neer zet.
groet autohoezenonline.nl
Marc Smet op 22 Augustus 2022
Ik ben niet akkoord met jullie uitleg. Ik heb zelfs geen mail gezien.
Op het dak staat er een voetje van de weggenomen antenne, op deze plaats is de hoes ook al gescheurd. Gewoonweg slechte kwaliteit. U hebt een klant minder. Mvg. Marc Smet
Een binnenhoes besteld. Geen bevestiging via de email, geen reactie via whatsapp en niemand te bereiken op het aangegeven nummer ! Kortom...geld kwijt?
autohoezenonline.nl op 31 Oktober 2020
U bestelling geplaatst Gister om op 28 oktober 2020 16:16:26 CET zal normaal vandaag worden verstuurd
telefonisch zijn we bereikbaar tussen 10 en 16 uur per whats app nog ruimer.
Vanmorgen om 10.33 uur hebben we uw app bericht beantwoord, vanmorgen rond 10.50 Uur hebben we telefonisch contact met u gehad.
Hoeveel web winkels kent u die überhaupt bereikbaar zijn per telefoon … ?
Ter info: het is momenteel erg druk in deze vreemde periode, ook wij hebben last van extra drukte met pakketdiensten en onderbezetting in personeel, een negatieve review omdat we niet binnen een 1 uur reageren is dan ook erg overtrokken lijkt ons.
Anderhalve maand geleden een hoes besteld voor de motor.
Tot op heden nog niks mogen ontvangen.
Heb via meerdere wegen gevraagd wanneer de hoes geleverd wordt.
Via mail en via whatsapp geen reactie mogen ontvangen.
autohoezenonline.nl op 09 Juli 2020
We hebben u bestelling opgezocht, deze bestelling wordt later uitgeleverd.
Door extreme drukte was dit artikel uitverkocht op moment van bestellen.
Tijdens het bestel proces bent u akkoord gegaan met deze late levertijd. (u heeft late levertijd aangevinkt, en bent hier mee akkoord gegaan, zonder dit kun u überhaupt geen bestelling plaatsen)
Deze latere levertijd staat dan ook vermeld op uw bestelling.
We sturen u per mail nogmaals een afbeelding van deze bestelling toe.
Ik bestelde eind maart een hoes voor een bestelwagen. Deze werd correct aangebracht. De auto stond onder de hoes, in perfect lenteweer. Op een ochtend bleek de hoes gewoon gescheurd. Een eerste melding aan het bedrijf via hun online contactformulier veroorzaakte geen enkele reactie. Een e-mailadres is op hun website niet te vinden. Na een zoektocht in mijn mailbox vond ik toch een adres. Hierop kreeg ik het antwoord dat de hoes slecht was aangebracht, een grote uitleg over 'code 3' en 'code 4' voor wat betreft de weersvoorspellingen, overigens op het moment van het scheuren helemaal niet aan de orde ... blijkbaar is de hoes enkel bedoeld voor 25°, 100% windstil en kurkdroog weer, juist, omstandigheden waarin een doorsnee wagen geen hoes nodig heeft. Ik kreeg, ondanks de vermelding van '1 jaar garantie,' de 'gulle' aanbieding van 15% korting op een nieuwe aankoop. De klacht bij Test Aankoop is lopende. Er is voorlopig nog geen reactie. Ongetwijfeld hebben ze de klacht, net zoals de eerste melding via het contactformulier 'niet ontvangen'. Dit is werkelijk weggesmeten geld. Ik kan iedereen alleen maar een andere leverancier aanraden ...
Autohoezenonline op 17 Juli 2019
Beste Gijs Van Droogenbroeck,
Uit de door u opstuurde foto blijkt duidelijk dat de hoes is uitgescheurd bij de wiel bevestiging, in onze bij de hoes geleverde handleiding en op onze site https://www.autohoezenonline.nl/onderhoud-autohoes staat duidelijk dat daar niet te veel spanning op moet komen om schade aan de hoes te voorkomen.
De door u bestelde hoes was meer dan een halve meter te kort (de hoes was lang niet hoog genoeg, zie uw eigen foto), u heeft met deze wielbevestiging banden geprobeerd de hoes toch vast te spannen.
Daar dienen deze banden niet voor ....
De wielbevestiging is nu door te grote kracht uitgescheurd.
We hebben u uit coulance een voorstel gedaan.
Het uitscheuren van de wiel bevestiging, valt niet onder de garantie.
Vriendelijk groet autohoezenonline.nl
Vorig jaar hebben wij een caravanhoes besteld. Vervolgens waren er na 1 maand al slechte plekken op de hoes te zien. Foto's gemaakt en opgestuurd. Wij kregen een nieuwe hoes. Na 1 jaar zaten overal scheuren in die nieuwe hoes. De hoes hebben we moeten weggooien. We gebruiken al jaren een caravanhoes van een ander merk welke zeker 3 a 4 jaar mee gaat. Vanwege hun beschrijving ( zeer zware kwaltiteit) had ik er een bij caravanhiezenonline besteld. NA 1 JAAR MEERDERE SCHEUREN!! BESTEL HIER NOOIT EEN HOES, ECHT HELE SLECHTE KWALITEIT!
2 weken terug een hatchback hoes voor mijn gladde vlakke vouwcaravan de paradiso. Sluit goed aan. Na 2 weken teruggeklapt ivm met luchten. Toen zag ik aan de onderzijde 2 natte plekken. Foto gemaakt en naar autohoezenonline gestuurd met de vraag wat te doen. Antwoord: spuit maar in met siliconenspray en bovendien is de hoes geschikt voor een auto en niet voor een caravan. Daar zakt mijn broek echt van af! Wat nou 100% waterdicht en voor ieder voertuig zoals de site vermeld! Toch een hoes van bijna 100 euro!!!!!
autohoes voor binnen besteld met vraag over toepassing, er werd geadviseerd hoes voor buiten te nemen. Goed advies en bestelling werd aangepast. Echter prijsverschil van 15euro werd niet gecrediteerd. drie keer gemaild hierover maar geen reactie mogen ontvangen, zorg dat je het juiste besteld als je vooraf betaald want je krijgt niks terug...
Goedkoop is duurkoop: is een uitdrukking die zeker geldt voor het kopen van een autohoes. Waar een goedkope hoes al na een halfjaar in tweeën ligt, en u er 3 moet kopen om waterdicht te zijn, blijft onze hoes zeker voor vele jaren zijn dienst bewijzen.
Het mag ook duidelijk zijn dat u bij autohoezenonline.nl niet de hoofdprijs hoeft te betalen voor een goede hoes.
Staat mooi op de site vermeld, maar let vooral op de kleine letters elke klacht wordt daarmee afgedaan. Van consumentenrecht hebben ze nooit gehoord en word afgedaan met zie onze eigen voorwaarden !!
autohoezenonline.nl op 29 Mei 2018
U heeft de hoes gebruikt boven op een binnenvaartschip, daar is een autohoes niet voor gemaakt, boven op een schip op de open meren staat de wind vol op en onder de hoes.Er komen andere en grootte krachten op de hoes, de hoes is hier niet tegen bestand, de bevestiging ogen scheuren uit.
Net zo als gebruik achter op een auto-ambulance tijdens transport b.v. ook daar is een autohoes niet voor gemaakt.
E.a. staat duidelijk aangegeven op onze website op diverse pagina's b.v. https://www.autohoezenonline.nl/infoblad en is in de te downloaden handleiding ook goed te lezen.
U heeft deze gebruikersvoorschriften genegeerd ondanks dat u de autohoes op een specifieke manier ging gebruiken, een hoes onder garantie opnieuw leveren heeft geen zin, een autohoes is ongeschikt voor uw doel.
Dat wij klachten zouden negeren is grote onzin.
Hallo .Ik heb slechts 2 jaar gebruik kunnen maken van deze "kwaliteitshoes met lange levensduur"
Afgelopen zomer een paar weken in de zon gestaan hoes volledig verbrand ,hierdoor keihard geworden en nu vol scheuren en de naden zijn los gegaan , nu weet ik wel dat er een jaar garantie opzit maar ik had toch wel verwacht dat de hoes langer zou meegaan,minstens een jaar of 5,kwaliteit valt zwaar tegen,
Autohoezenonline.nl op 04 Oktober 2017
Beste Elbert,
De levensduur is normaal gesproken langer, we adviseren de hoes 1 a 2 keer per jaar in te spuiten met siliconenspray, dit verlengt de levensduur.
U hoes is bijna 3 jaar oud, deze valt helaas buiten de garantie, we hebben u als coulance een goed aanbod gedaan in deze, maar helaas voor u dus niet GRATIS.
Groet Autohoezenonline.nl
Autohoezenonline.nl voor een kwaliteit autohoes, 100% waterdichte autohoezen, binnen 1 a 2 werkdagen geleverd, omruilen geen probleem
Wat is uw ervaring met Autohoezenonline? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Autohoezenonline hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Autohoezenonline reviews lezen.
Telefoonnummer: 0513-677408