Winparts reviews & ervaringen

www.winparts.nl
 
8.1 (1789)
winparts

1789 Winparts reviews

 
(946)
 
(490)
 
(142)
 
(116)
 
(111)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
111 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3 4
Volgorde

Automat & ruitenwissers

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Begin April ruitenwissers en automat voor kofferbak besteld & betaald, nu in Juni nog aan het wachten. Kan het niemand aanbevelen. Communicatie heel beroerd, iets over een nieuw warehouse met problemen…

GB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Plaatwerk

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Donderdag 18 april besteld
Donderdag 18 april besteld, onderdelen waren op voorraad, Word aangegeven dinsdag geleverd.
Vrijdag een email dat er vertraging is. Word nu woensdag geleverd. Hele dag thuis gebleven, om 17:00 nog niets.. na contact met klantenservice blijkt het weer een dag later te worden. Een week levertijd voor onderdelen die op voorraad zijn?
Zeer slecht. Weer een dag verder, en weer niet gehaald.. wederom antwoord, morgen word geleverd Mijn order ligt sinds 19 april klaar in het magazijn om te verzenden. Tot op heden heeft Winparts geen idee, wanneer het word verzonden. Ik heb nu maar de order geannuleerd.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Dakdragers

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Voorkom frustratie en bestel ergens anders!
Informatie die ze geven klopt niet. Er staat duidelijk "Op werkdagen voor 21:00 uur besteld is morgen in huis". Maar volgens de klantenservice is dit indicatief. Als het indicatief is zet dit er dan bij! Is de productinformatie dan ook indicatief? Dat is wel heel makkelijk zaken doen zo. Oplossing is er niet. Ze geven alleen aan dat ze een 30-dagen leverplicht hebben. Maar daar kan ik weinig mee.
Gewoonweg slecht!

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

onderdelen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Ik heb onderdelen besteld op 26 juni,4 juli is het bij jullie retour gekomen omdat DHL in gebreke is gebleven,gisteren gebeld en de onderdelen zouden vandaag verstuurd worden wat dus ook weer een leugen blijkt te zijn,mocht ik dinsdag 11 juli geen onderdelen hebben ontvangen of mijn geld terug op mijn rekening dat schakel ik mijn rechtbijstand verzekering in,ben helemaal klaar met winparts!!

Inmiddels een week verder en nog geen terug betaling ontvangen,rechtsbijstand is ingeschakeld!

BB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onderdelen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloos bedrijf denk totaal niet aan zijn klanten 

Bestelling wordt niet op tijd geleverd dus vervolgens gebeld en gemaild dat ik de bestelling niet meer hoef te hebben geen reactie daarop vervolgens kom ik thuis staat de bestelling gewoon in de regen dus weer gebeld dat ik het niet hoef te hebben en mijn geld terug wil vervolgens heeft heeft het transportbedrijf steeds een ander smoeje om maar niet de bestelling te komen ophalen dus vervolgens schuilen ze zich achter het feit dat de bestelling eerst retour meteoor er gecrediteerd kan worden de klantenservice is ook woordeloos denk totaal nietaan de klant dus niks daar kopen zeer slecht bedrijf

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ruitenwissers voor C3 van 5 jaar oud

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0

Afgelopen week twee ruitenwissers besteld voor onze C3 - III uit 2018. Gekocht op kenteken. Verkeerde ontvangen voor C3-II. Wij mogen de wissers op eigen kosten terugsturen. Dat gaan we natuurlijk niet doen. Het is een fout van Winparts. U kunt ze komen ophalen of ons een retourlabel sturen. Wij zijn vaste klant maar als het zo moet gaan dan stopt het hierbij.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Diverse onderdelen, diverse bestellingen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

1 ster is er nog één teveel.

Voor de derde keer op rij is mijn bestelling voor Winparts niet interessant. 29-5 besteld, alles op voorraad. Voor meerdere auto's, erbij vermeld dat ze het niet hoeven te controleren, het klopt. De dag erna: wij twijfelen erg aan de juistheid, we zetten uw bestelling op blok. Lezen blijft moeilijk.

Contact gezocht, klopt wel, doet leveren. 4 dagen na bestellen reageren ze op mijn originele opmerking met ok, we gaan de order verwerken. Blijken er diverse delen niet op voorraad die op de website wel voorradig worden getoond. Hoe dan?

7-6 gebeld, men zou een deellevering doen die dag met de spullen die er zijn. Nu ruim 2 dagen verder en er is nog NIETS verstuurd. Denken zeker dat ik voor de lol 2 weken wacht op onderdelen. Nee hoor WInparts, er staat helemaal niet iets stil nu dat niet afgemaakt kan worden omdat jullie al 1,5 week verzaken en een ongeorganiseerde bende zijn.

Nu echt de laatste keer geweest dat ik hier geld heb achtergelaten. De vorige keren was het verpakken ronduit ruk. Bougies kapot geleverd, want stel je voor dat je die niet onderin legt met 2x een 5 liter blik remvloeistof er bovenop. Komt helemaal goed.

Ik lees dat ze een jaar of wat geleden overgenomen zijn. Ik begrijp het nu wel. Voorheen prima, altijd goed geholpen. Sinds 2021 is het inderdaad waardeloos. Autodoc en Autoonderdelen24 leveren inmiddels sneller vanuit DE dan Winparts en zijn een stuk goedkoper. Winparts was altijd de juiste optie als 5 werkdagen levertijd niet paste, dat tijdperk is duidelijk klaar.

Verneem het graag als de bezem door jullie organisatie is getrokken, tot die tijd gaat de omzet elders heen. Mocht het tot die tijd iemand aan de zijde van Winparts interesseren, regel dat mijn order WP222-270688 pronto geleverd wordt. Ik zal jullie 'help'desk morgen maar weer gaan contacteren.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

K&N luchtfilter

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Maandag middag besteld,als cadeau voor vriend
Zaterdag zou geleverd worden
Vrijdag nog gebeld met klantenservice,uitgelegd als cadeau voor zaterdag.
Levering werd toegezegd.
Vrijdag avond alsnog mail dat niet geleverd werd
Om te PLOFFEN,wat een slecht bedrijf ?

DV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Achterlicht

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Je weet wat je als klant waard bent, als Winparts het door hunzelf gecreëerde probleem, je door je strot drukt. Maandelijks nam ik bestellingen af via Winparts, stap nu over naar een andere leverancier. Spendeer niet je geld aan een partij die je belazerd ten aanzien van hun zogenaamde pasgarantie. Wat een wassen neus.

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slecht onbetrouwbaar bedrijf

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Dakdragers gekocht maar past helemaal niet op ford connect maar ze willen ze niet terug nemen omdat ik ze ingekort heb maar dat moet wel anders kun je niet kijken of ze passen maar er zitten gewoon verkeerde steunen bij zeer onfatsoenlijk hoe ze de klant behandelen

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

WINPARTS GARANTIECLAUSULE BLIJKT BETEKENISLOOS

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Nadat een achterveer van mijn Honda CRV van 2003 doormidden brak, besloot ik de schokdempers en veren aan beide zijden door KYB onderdelen te vervangen. Volgens de Winparts site waren ze geschikt voor Honda CRV's van 2001 tot 2007—niet dus. Na montage door een erkende garage, stond de auto achter ineens een stuk lager op zijn wielen. Aanvankelijk leek het me nog een oplossing om voor ook alles te vervangen. Dan zou de auto wellicht weer vlak komen te staan. Dat vond Winparts natuurlijk een prima idee!

Maar toen wees een technicus me op het feit dat de wielen (door de dubbele wishbone ophanging) ook nog eens scheef naar binnen staan. Dit betekent natuurlijk dat ze niet meer goed grip op de weg hebben, en ongelijk zullen slijten—onveilig dus. En op lange termijn ook nog een kostenpost.

Winparts concludeerde ook: "Ondanks onze kenteken controle zijn er onderdelen geleverd die niet overeen blijken te komen met het type ophanging op uw auto." Dit wordt bevestigd door Honda zelf: "Ieder model auto heeft zijn eigen type veren en schokdempers." En: "Er bestaat niet zoiets als een schokdemper voor alle Honda CRV's van 2001 tot 2007."

Toch wil Winparts niet garant staan voor deze duidelijke leverfout. "U bent hier pas achter gekomen na de montage" is het argument. Dit terwijl ze natuurlijk zouden moeten weten dat dit alleen te constateren is nadat de onderdelen zijn gemonteerd. Integendeel; ze leveren liever nog meer wellicht foutieve onderdelen: "Graag horen wij van u of u alsnog de ophanging voor de voorzijde wenst te vervangen."

Ziehier, een bedrijf dat erkent foutieve onderdelen te hebben geleverd, maar zich verschuilt achter het argument dat ze al gemonteerd zijn (terwijl ze gewoon "normaal gebruikt" zijn). Sterker nog, ze willen doorzetten met het leveren van wellicht nog meer foutieve onderdelen, iets waardoord mijn wielen voor ook scheef zouden komen te staan. Ongebrijpelijk.

En dit terwijl de garantieclausule op hun website zo veelbelovend lijkt: "Wanneer u een product bij ons koopt heeft u ten alle tijde, mits u het product normaal gebruikt, recht op een goed product. Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen."

Conclusie: De garantieclausule is betekenisloos.

Al met al een erg duur leermoment—±€300 aan oderdelen ±€250 aan montage. Weer een bedrijf dat maar al te graag levert maar niet thuis geeft als deze onderdelen (ik citeer nogmaals) "niet overeen blijken te komen met het type ophanging op uw auto"

Laat je ook niet om de tuin leiden door eventuele reacties met smilies van de zijde van Winparts op deze recensie. Dat is slechts "damage control." Zoals al uit eerdere recensies blijkt, zijn het loze woorden.

Diegenen die toch vraagtekens bij dit verhaal hebben, die wellicht meer willen weten, of soortgelijke ervaringen hebben, worden uitgenogigd contact met me op te nemen. Mijn naam is William de Lange (ik ben auteur en makkelijk te vinden). Wellicht kunnen we samen actie ondernemen.

WD
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Niet gekregen wat ik heb besteld

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 18 Augustus 2020

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u niet heeft ontvangen wat er besteld is. Excuses hiervoor.

Aan de hand van uw naam is het helaas niet mogelijk om uw order terug te vinden, waardoor ik niet in kan zien of het inmiddels voor u opgelost is.
Mocht dit nog niet het geval zijn, dan hoor ik het graag via support@winparts.nl.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Na het bestellen duurde het vrij lang eer ik een mail kreeg. Daarna ging er wederom een langere periode over eer ik een verzendbevestiging kreeg. Toen het eenmaal zover was en de bestelling geleverd zou worden, besloot de DHL bezorger dat het pakket te beschadigd was voor levering. HUH ja idd... Hierop de klantenservice van winparts een mail gestuurd en je raadt het al.... GEEN REACTIE!!! Zeer slechte zaak dus...!

RS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

te slecht voor woorden

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Zo slecht heb ik een webshop nog nooit meegemaakt. Verzending was kwijt geraakt door dhl volgens winparts.
Dhl weet van niets en winparts laat je gewoon 3 weken wachten.
Om spullen alsnog te ontvangen 8 keer klantenservice gebeld. Hierbij elke keer zeker 45 minuten in de wacht.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Trieste bedoeling!!!!

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Trekhaak met bekabeling voor mijn Skoda Fabia besteld. Kabelboom netjes gehad (rechtstreeks van leverancier) trekhaak echter niet terwijl alles op voorraad zou zijn. Week later (afgelopen vrijdag) eerst 35 min in de wacht gestaan bij klantenservice en dan opgehangen. Contact gezocht via live chat en ze snapte er niks van dat deze nog niet binnen was "zou aan de transporteur liggen" en ze zouden er zsm op terug komen. Nu maandagavond nog niks gehoord en weer aan het bellen, sta as we speak al weer 25min in de wacht bij klantenservice. Te schandalig voor woorden, en dus een dikke afrader!!!!

DJ
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onvolledige bestelling

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Op 23 mei 2020 ruitewisservloeistof, bosch ruitewisser en een microvezeldoek besteld. Vandaag eindelijk na een klacht ingediend te hebben bij DHL mijn bestelling ontvangen. DHL kon mij niet uitleggen waarom mijn bestelling 2x geannuleerd werd voor bezorging en dus een flinke vertraging heeft opgelopen. Vandaag belde (eindelijk) een DHL bezorger aan mijn deurbel en legde de doos klaar voor mn voordeur. Na het openen van mn voordeur was de bezorger meteen weg. Geen gedag niets. Ik kon dus niet eens controleren of de bestelling compleet was.

Na het bekijken van de doos merkte ik meteen waarom het zo lang is blijven liggen bij DHL. De verpakkingsdoos was eerder geopend door iemand en de bosch ruitenwisser is niet aanwezig! Nu heb ik dus een onvolledige bestelling ontvangen.

Via telefonisch klantenservice is Winparts niet te bereiken en ik wordt verwezen naar een live chat op de website, die niet bestaat! Ongelofelijk, dat dit anno 2020 nog kan.

Een enorm amateuristisch en frustrerend bedrijf waarbij je uit de buurt moet blijven.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 05 Juni 2020

Beste,

Bedankt voor uw feedback. Een erg vervelende situatie uiteraard.
Excuses voor het ongemak.

Het is mij niet gelukt om uw order terug te vinden op basis van uw gegevens. Zou u mij uw ordernummer daarom willen mailen, naar support@Winparts.nl?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Zeer slecht

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Zeer slecht

Verkeerde bestelling geplaatst .
Na 4 dagen bezig geweest te zijn met contact op te nemen totaal geen gehoor / reactie.
De rekening daar in tegen woord wel dagelijks verstuurd als herinnering erg jammer .
Betreffende product is bij concurten stukken goedkoper.
Ik bestel hier nooit meer wat een drama

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 05 Juni 2020

Hallo,

Bedankt voor uw feedback. Ik had graag uw order geannuleerd, maar u heeft geen naam opgegeven.

Zou u een bericht willen sturen naar support@winparts.nl?

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Veel beloven weinig leveren.

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Fietsendrager besteld, zit nu al 10 dagen te wachten op bezorging. Div keer klantenservice gebeld. Steeds te horen gekregen, morgen komt het. Track en trace nr nog nooit van gehoord bij bezorgingsdienst. Benieuwd of het ooit nog geleverd word.

DD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Rampzalig service!! Slechtste dat ik ooit heb meegemaakt en ik koop heel veel online

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Rampzalig service!! Slechtste dat ik ooit heb meegemaakt en ik koop heel veel online. Ik heb een batterij besteld op 23/04. We zijn nu 14/05 en deze werd nog steeds niet geleverd. Ik heb verschillende malen contact gehad met Winparts waarbij ze me 3x melden dat de chauffeur was langsgeweest en een briefje in de bus had gelaten. We zijn nu 2 maanden thuis en zijn nooit weggeweest met de corona. Er is nog niemand geweest en ook nog nooit één briefje gevonden. Nu vorig week lieten ze mij weten dat iemand mij ging bellen. Ik heb niemand gehoord. En de levering heeft nog steeds niet plaatsgevonden. Ik raad jullie daarom allemaal af om bij Winparts te bestellen. Kan zijn dat je meestal alles goed ontvang maar als er iets foutloopt doen ze niks maar dan ook niks om het probleem te verhelpen. Ik heb zelf de indruk dat ze met mijn voeten spelen...

O
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 19 Mei 2020

Hallo Olivier,

Bedankt voor uw review. Erg vervelend om te lezen dat uw accu niet geleverd werd. Excuses hiervoor.

Wanneer wij bericht ontvangen van de vervoerder dat er een briefje is achtergelaten, dan gaan wij er ook vanuit dat dit naar waarheid aangeleverd word. Aangezien u heeft aangegeven dat dit niet het geval is, hebben wij dit doorgegeven aan de vervoerder. De verwachting is dan dat de vervoerder dit zal oppakken en het opnieuw zal uitleveren.
Op het moment dat dit niet gebeurt, is dit ook voor ons overmacht, helaas.

Ik zal er daarom nogmaals achteraan gaan, om dit voor u op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

geen reactie

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Dringend 1 liter servostuurolie nodig, want moet met mijn auto gaan werken.
Kies een merk dat direct leverbaar is. Vandaag besteld, morgen geleverd staat er. Na 2 dagen staat er bij de status dat de bestelling "in behandeling is".
Mail gestuurd om de bestelling te annuleren want kan er echt niet langer op blijven wachten, totaal geen enkele reactie gekregen. Dag later staat er dat het product verstuurd is. Nu nog eens drie dagen later is er nog steeds geen leverdatum vastgelegd bij DHL.
Annuleren doen ze niet want ze hebben hun geld ontvangen. en ze weten goed genoeg dat ik dit niet terugstuur omdat dit meer kost dan dat het waard is.
Alle begrip voor dat het drukke tijden zijn, maar maak dan geen beloftes op de site die je niet kan na komen. Ondertussen ergens anders besteld en reeds geleverd. Weggegooid geld en voorlopig ook nog niets ontvangen.
Voor mij nooit meer.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 11 Mei 2020

Hi Gui,

Ook bedankt voor uw review op dit platform.
Zoals gereageerd op KiyOh, heb ik u inmiddels geïnformeerd middels een e-mail.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Poor Service, Fake sales!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ordered a part, received a different part. When contacting the customer service, the process was just too complicated. I am thankful, I ordered small amount parts, else it would have been a disaster. They have poor system in place, and poor service. Avoid this spam as much as possible.

Ordered: Bosch Wippers front set plus rear set
Received: Bosch Wippers front set with some strange company rear set
Their system is foul.
On contacting them, all hassle and issues. I don't want to waste 1 month to solve the issue that cost 6 euros, but I am happy that I ordered not expensive parts from them.

KN
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Winparts op 29 April 2020

Hello Krishna,

Thank you for your review. We are sorry that you have experienced our service in this way.
Sorry for the inconvinience.

I have been able to find your order and I see that my colleague has informed you that you have ordered a Valeo wiper for the rear, not Bosch. You only ordered Bosch for the front.
We have therefore sent it correctly, so that we can not bear the return costs.

Sincerely,

Sandra

Reageer op deze review
reclame

Onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Bestelling geplaatst op 09/04/2020. Op 14/04 e-mail ontvangen dat bestelling verstuurd werd naar DHL. Op 20/04 nog steeds niets ontvangen behalve een e-mail met de vraag een review te plaatsen over de service van Winparts met de 'sarcastische?' boodschap dat hun pakket ondertussen zou ontvangen zijn, niet dus. Informeren per e-mail bij Winparts waar de bestelling blijft wordt niet beantwoord, firma is evenmin telefonisch bereikbaar. Zeer ondermaatse service in vergelijking met andere Nederlandse bedrijven die, zelfs in deze moeilijke tijden er wel in slagen een degelijke service te bieden. Wat mij betreft, nooit meer Winparts !!!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zoals gewoonlijk niet op tijd geleverd.

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Zoals altijd bij winparts. Vandaag voor 16.00 uur besteld, de volgende dag niet geleverd. inmiddels 3 dagen verder.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Voor 21:00 besteld volgende dag in huis, niet dus

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Belofte voor 21:00 uur besteld volgende…
Belofte voor 21:00 uur besteld volgende dag in huis komen ze niet na! Na een week van appen, bellen en mailen nog steeds niet ontvangen. Ook doen ze moeilijk over g eld terug geven want dat kan pas na het weigeren van het pakket!! Ja dan moet je wel eerst dat pakket ontvangen.... m ensen niets daar kopen er zijn zat betere en goedkopere, ik ben verleid omdat ik het de volgende dag nodig had en nu nog niets hebt gehad.dus net zo goed of eigenlijk beter en goedkoper bij een ander had besteld.dus wees gewaarschuwd bestel bij een ander en laat je niet verleiden

MP
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 03 April 2020

Hallo Marcel,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Excuses hiervoor.

Op basis van uw gegevens, heb ik uw order terug kunnen vinden.
Daarbij zie ik dat wij uw pakket dezelfde dag hebben verstuurd. Ook zie ik dat u contact met ons hebt opgenomen, waarna wij een onderzoek hebben opgestart bij de vervoerder. Helaas bleken de adresgegevens onbekend te zijn.

Inmiddels is uw order gecrediteerd en ontvangt u dit bedrag binnen 3 werkdagen terug op uw rekening.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

handrem schoentjes besteld voor mijn mercedes w124 krijg ze geleverd van een hele andere auto probeer netjes te bellen wordt er niet opgenomen via die chat op de website krijg je dan eindelijk contact en mag je je remschoenen terug sturen kosten 7.50 euro om ze te retourneren al en al heeft het mij 15 euro gekost aan verzendkosten en nog geen remschoenen koop hier nooit wat weer was altijd een trouwe klant maar naar deze slechte service krijgen jullie nooit een bestelling van mij weer ...

groeten jordi

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Winparts op 27 Maart 2020

Hi Jordi,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Excuses hiervoor.

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden. Zou u mij daarom een berichtje willen sturen n.a.v. deze review, via support@winparts.nl, met uw ordernummer?
Zo kan ik nagaan waarom de retour kosten niet vergoed werden.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Will Couvée op 28 Maart 2020

Tijdje terug de verkeerde bougies ontvangen.
Deze retour gestuurd en kreeg netjes de verzendkosten + aankoopbedrag terug gestort op de rekening.

Reageer op deze review

Loze beloften

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Na eerder naar tevredenheid bestellingen bij dit bedrijf te hebben gedaan ben ik na een bestelling van schokdempers voor mijn alfa Romeo zeer teleurgesteld. Producten werden te laat verzonden en kwamen in een beschadigde verpakking aan. Door de late verzending was het voor mij niet mogelijk om de garage de onderdelen binnen de door Winparts gestelde termijn van 14 dagen te laten monteren waardoor het na die termijn pas bleek dat de onderdelen helemaal niet passend zijn op mijn auto. De pasgarantie die Winparts afgeeft op basis van het kenteken van je auto is dus niets waard. Navraag bij de producent (koni) leerde mij dat duidelijk was dat het onderdeel helemaal niet passend is voor mijn type auto en dat Winparts dit als verkopende partij had moeten en kunnen weten. Het contact wat ik hierover met de klantenservice van Winparts heb verloopt zwaar bendeden peil, ze nemen geen verantwoordelijkheid en zijn niet bereid om tot een passende oplossing te komen. Hoewel ze zelf verantwoordelijk zijn voor de tijdslijnen en de schade aan de verpakking schuiven dragen ze deze twee zaken aan als punten waarom ze de onderdelen niet kunnen ruilen of retourneren. Mijn advies, bestel niet bij dit bedrijf.

JL
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 10 Maart 2020

Hallo Joy,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier hebt ervaren.

Echter, wanneer u onderdelen besteld en ontvangt, dient u deze te controleren. Wanneer het niet binnen het omruil termijn van 30 dagen wordt aangemeld, bent u akkoord met het geleverde.

Het is niet mogelijk om onderdelen na 2,5 maanden nog terug te sturen.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Joy Lagerweij op 11 Maart 2020

Goedendag Sandra,

Eens te meer een bijzonder misplaatste reactie van jullie kant, het hele traject duurt inmiddels 2,5 maand omdat jullie in de eerste contacten niet tot oplossingen zijn gekomen. De reactie is weer een teken van jullie slechte service en een poging om makkelijk te scoren.

Bedroevend.

Reageer op deze review

Email bedankje maar toch geen pakketje binnen

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Vorige week onderdeel besteld, onderdeel op voorraad, betaald, email gehad dat bestelling is verzonden, tot heden nog niet ontvangen, contact gehad met winparts, gingen er achteraan, maar ipv nog een x onderdeel opsturen en het verder uitpluizen wat er gebeurt is, zit ik nog steeds te wachten op mijn spullen

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 10 Februari 2020

Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat het pakketje bij de vervoerder vertraagd is geraakt.

Helaas kunnen wij niet meteen een nieuw pakket aanmaken.
Wij dienen hiervoor eerst een onderzoek in te stellen, zodat de vervoerder ook de kans krijgt om dit uit te zoeken en eventueel alsnog te leveren.

Zodra wij een terugkoppeling ontvangen (normaliter 3 werkdagen), zullen wij u op de hoogte brengen over de uitkomst van de vervoerder en de verder te ondernemen stappen.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Domme klantenservice

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0




Treurig

Indien een zending na 4 weken wachttijd bezorgt wordt en het is dan niet het product dat 2 maal telefonisch besproken is, dan zou het niet meer als normaal zijn dat de retourverzendingskosten voor Winparts zijn. Nu betaal ik € 13,50 aan Post.NL voor retourkosten voor een product van € 47.95.
Bij navraag is dan het commentaar van de klantenservice dat haar collega het ook niet goed heeft kunnen zien op de site. Let wel het is hun site!
Juist daar had ik over gebeld omdat op de site dit product dubbel vermeld stond met verschillende levertijden. Lang wachten is niet fijn, maar foutief leveren en dan de klant ook nog op kosten jagen is niet klantvriendelijk . Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik mijn geld ontvangen heb.
Voor mij geen Winparts meer.

TV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 22 Januari 2020

Beste,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Excuses daarvoor.

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden. Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl en daarbij uw review nader kunnen toelichten met wat u precies wenste te ontvangen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik ben niet tevreden over de service. Heb vorige week matten gekocht voor mijn auto en de kofferbakmat bleek veel te groot te zijn. De rest van de matten waren goed. Ik dacht dit om te kunnen ruilen kosteloos, maar je moet hier zelf de portokosten voor betalen. Nou z'n pakket weegt 9,2 kilo en dan heb ik het nog maar over1 mat, laat staan als het hel pakket retour moet !! Dus u begrijpt dat daar aardig wat portokosten voor gerekend worden ! Dus hier zal ik nooit meer wat kopen !! En dan vragen ze nog je mening hoe je ervaring is en dat je dan 5% korting krijgt bij de volgende aankoop. Hoezo verneukeratief!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 15 Januari 2020

Goedemorgen Sonja,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat het product niet goed past in de auto. Excuses daarvoor.

Graag zou ik met u mee kijken naar de order, zodat ik na kan gaan wat de mogelijkheden zijn. Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Slecht slechter slechts

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Verzend datum 2 x vertraagd en bezorg dag 4 dagen verlaat... Geen aanrader , de klanten service is ook een broodje aap regeling je hangt langer in de wacht dan dat ze tijd voor je hebben... Momenteel nogsteeds niks binnen....

WR
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
111 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3 4

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Autobandenmarkt reviews
 
9.8 (1)
2.
PneusOnline
 
3.7 (32)
3.
auto-nl
 
1.9 (2)
4.
Motorbandenmarkt
 
5.6 (2)
5.
Autobandencollectief

Wij zijn benieuwd naar jouw Winparts ervaring

WINPARTS is de meest complete onderdelen site van auto-onderdelen voor de allerscherpste prijzen. Het leveringsprogramma van Winparts omvat een breed scala aan originele en merk vervangende onderdelen. Winparts verkoopt o.a. plaatwerk, verlichtingsdelen, bumpers, radiateurs, condensors, spiegels, katalysators enz. online op Winparts.nl.

Wat is uw ervaring met Winparts? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Winparts hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Winparts reviews lezen.