Winparts reviews & ervaringen

www.winparts.nl
 
8.1 (1789)
winparts

1789 Winparts reviews

 
(946)
 
(490)
 
(142)
 
(116)
 
(111)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
142 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3 4 5
Volgorde

Lampjes 24 v / 4 w

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

6 Februari een aantal lampjes besteld omdat er vermeld werd dat het de volgende dag geleverd zou worden. De volgende dag kreeg ik een mail dat het een dag later zou worden bezorgd.
Okay, kan gebeuren, alleen was dat niet zo. Pas op 12 februari een mail ontvangen dat de lampjes 15 februari bij Winparts binnen zouden zijn (zonder uitleg of excuses).
"bij Winparts binnen zouden zijn"??? Op de website stond bij de status van mijn bestelling dat het artikel "klaar lag voor verzending"!? Dit gemaild naar klantenservice, met de vraag om uitleg. Daar werd mijn melding in twijfel getrokken: "Dat is vreemd dat u die mail ontvangen. Ik zie namelijk niet dat wij deze binnen hebben gehad. ALS u deze mail ontvangen heeft dan is dat niet de bedoeling geweest dus mijn excuses daar voor.".
Geen idee over welke mail dat ging, maar goed: een voorwaardelijk excuus dus. Dan maar wachten tot 15 februari.
Op 15 februari een mail ontvangen dat het 22 februari zou worden (weer korte mededeling zonder uitleg of excuses). Op 23 februari een mail dat het 23 februari zou worden.
Lang verhaal kort: uiteindelijk werd het 24 februari geleverd, 3 weken te laat zonder uitleg of excuses. Dit kan echt niet! Als bepaalde onderdelen een lange levertijd hebben, zet dat dan op de site ipv "wordt de volgende dag bezorgd".
Foutjes en (kleine!) vertragingen kunnen gebeuren, maar 3 weken lang steeds weer mails met lange vertragingen (zonder uitleg of excuses) is iig niet klantvriendelijk en veroorzaakt wantrouwen.
TIP: geef klanten duidelijke uitleg over dergelijke enorme vertragingen en bied (onvoorwaardelijk) excuses aan!

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Achterbumper beschermer

Beoordeling 
 
6.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Onderdeel besteld op kenteken en extra gegevens gecontroleerd maar product past niet.
Het kost jou als klant geld om het terug te sturen wat ik vreemd vind.

FM
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Low noice dakdragers zijn niet Low noice

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Ik heb een set LOW NOICE winbaar dragers gekocht. Op de site staan deze afgebeeld met een rubberen hoes, zelfs twee van de drie foto's.

Na herhaald verzoek krijg je te laat een oplossing om de onbruikbare dakdragers retour te sturen.

Kijk zelf op de webpagina:
https://www.winparts.nl/bagage-transport/dakdragers-auto-zonder-dakrail/c545/g3-low-noise-wingbar-dakdragerset/p1343065.html

Helaas als je de set koopt, krijg je na een maand antwoord, zitten de hoezen er niet bij, erger ze zijn niet leverbaar.
De dragers zijn onbruikbaar, ze maken een heleboel NOICE. ze zuisen en gieren

Gewenste Oplossing
Door het late antwoord ben ik over de retourdatum. ik wil ze niet meer maar krijg geen respons op mijn retour mail.
Of winparts levert de rubber hoezen of ze nemen de dragers retour.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Teleurstellend en ronduit slecht als er iets misloopt!

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

7 jaar ben ik klant bij Winparts, en zolang er niets misloopt is het allemaal prima, er word vlot geleverd en de bestelde onderdelen zijn ook prima.Hoewel de levering aan een adres in België plots veel langer duurt sinds Bpost het in handen heeft.Dit is een serieuze achteruitgang. Verder ben ik zwaar teleurgesteld en niet te spreken over de klantenservice, zo erg zelfs dat mijn toekomstige bestellingen bij de concurentie zullen geplaatst worden. 2x is er nu iets misgelopen en word alles afgeschoven op de klant en is er totaal geen medewerking van de klantenservice, mij mail word zelfs niet aandachtig gelezen zodat men na een week heen en weer te mailen nog niet door heeft wat het probleem is. Schande!1ste maal word er een deel te weinig geleverd en werd de aanbieding in de online shop achteraf gewijzigd om mij vervolgens een bericht te sturen dat ik dan maar 2 stuks had moeten kopen, daar is een woord voor opl******g! 2de maal word er een defecte sensor geleverd, na melding door mij kreeg ik het antwoord dan de sensor niet terug gezonden kan worden omdat deze door mij gemonteerd geweest is. Hoe kun je nu anders weten dat die sensor stuk is, het gaat om een nieuwe door hun geleverde sensor! Winparts nee voor mij niet meer, ik heb er genoeg van!

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 08 September 2020

Goedemorgen Kris,

Bedankt voor uw reviews, ook via deze weg.
Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en hopelijk bent u tevreden over de geboden oplossing.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Levering onnodig ophouden

Beoordeling 
 
6.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
6.0

Nadat de bestellingen zijn betaald komt er nog een mailtje langs dat het kenteken van de auto niet is opgegeven. De bestelling is betaald maar het mailtje zegt dat ik verder niets hoef te doen.
Na een 14 dagen wachten maar eens gebeld. Antwoord: Dit is onze standaard procedure om de klant te beschermen. Wij gaan er niets aan veranderen. Maar omdat u gebeld hebt zullen wij uw bestelling doorzetten.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 08 September 2020

Hallo Ewoud,

Bedankt voor uw review. Excuses dat u het op deze manier ervaren hebt.

Aan de hand van uw gegevens heb ik uw order terug kunnen vinden en daarbij zie ik dat u gevraagd heeft of er een mogelijkheid was tot het samenvoegen van orders.
Uw eerste mail was niet geheel duidelijk, waarna wij u gevraagd hebben wat u wenste met uw orders en dat deze voor nu on-hold gezet werden, tot nader bericht van u.

Helaas kregen wij daarop geen antwoord, waardoor het inderdaad niet verzonden werd.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Late levering

Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Voor 15.00 besteld, pas 2 dagen later geleverd!
Had een universele raamschakelaar besteld. Werkt niet, schakeld niet goed, slechte kwaliteit.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 17 Juli 2020

Goedemiddag Coen,

Bedankt voor uw review. Excuses dat uw pakket later geleverd werd dan verwacht.

Helaas lukt het mij niet om uw order terug te vinden aan de hand van uw gegevens. Heeft u ons hiervan op de hoogte gebracht?
Zo niet, zou u mij hierover een berichtje willen sturen via support@winparts.nl, refererend naar deze review?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Tweemaal verzendkosten?

Beoordeling 
 
6.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
7.0

Het schijnt vaker voor te komen bij Winparts: met de juiste informatie (autotype etc.) een onderdeel bestellen dat niet blijkt te passen (in mijn geval: een spiegelkap). Om hopelijk mijn geld terug te krijgen moet ik tweemaal verzendkosten betalen: bij bestelling en bij retourneren, terwijl de fout bij Winparts ligt. Dat lijkt me niet correct!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

Geen respons of feedback!

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Winparts op 09 Juli 2020

Beste,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u lang heeft moeten wachten op reactie.

Inmiddels zie ik terug dat u reactie heeft ontvangen van mijn collega en dat het spiegelglas omgeruild gaat worden.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Slechte bezorg partner

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
1.0

Werken nu met DHL, slechte levering !

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 22 Juni 2020

Hi Raymond,

Wij gebruiken verschillende bezorgdiensten. Welke er wordt gebruikt is afhankelijk van de afmetingen van het product. Het kan dus dat de volgende keer dat u iets bestelt, deze met PostNL verstuurd gaat worden.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Onbereikbare klantenservice

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
5.0

Eerst werd er een verkeerd product geleverd en vervolgens is de klantenservice onbereikbaar.
Meer dan een uur in de wacht gestaan, zonder resultaat.
Ook.op email na één dag nog niets gehoord. Zeer slecht en bedroevende service.
Wacht nog af hoe ze dit gaan oplossen.

FD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Tevreden maar in afwachting van klachtbehandeling

Beoordeling 
 
6.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
7.0

Mis de helft van mijn bestelling. Clips voor een Spinder fietsdrager. Staat duidelijk 4 Clips te leveren, slechts 2 ontvangen. Pickfoutje of tekstfout? Ik moet het nog horen. Verder verloopt het proces prima. Levering wel altijd wat later dan ze aangeven.

OK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

bezorging niet best

Beoordeling 
 
6.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

als je niet meer met dhl bezorging wil ,moet ik echt van alles doen om niet met hun het schip in te gaan vervolgens bestel ik dus alleen via post nl met zelf afhalen,dan vind ik dat het vervolgens niet met dhl mee moet gaan de afhaal service kan het niet scannen en mag het dus niet afgeven,moest dus zelf achteraangaan
omdat de track en trace dus niet voldoet met andere woorden het pakket word niet herkent door niemand,hoop echter dat dit niet meer gebeurt want ben tenslotte veel geld kwijt geraakt met dhl service en de spullen ben je gewoon kwijt inclusief je geld ik hoop dat het de volgende keer beter georganiseerd wordt door wp mvg gino

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechte leveringen

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
9.0

We vinden het spijtig dat de levering van de accu niet naar behoren verlopen is.
Er was totaal geen track en trace
Het product werd aan de deur geleverd als we niet thuis waren, en dat zonder verwittigen stond de accu aan de voordeur, ZOMAAR! en gewoon met een onbenullig blaadje papier erop!
Geen bericht bij de buren ook niet!
We vinden het onverantwoord, en totaal niet kunnen!
Evengoed kon het dat hij gestolen was.
Vooral bedankt voor je onverantwoord gedrag, en je moet je niet wegsteken achter de coronacrisis zoals velen.
Andere webshops doen het meestal veel beter.

mvg....... Een ontevreden klant

WV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Verkeerd product geleverd

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
6.0

Foto automatten kwam niet overeen met geleverd product. Helpdesk telefonisch contact na 20 min wachten zelf verbroken omdat wachttijd veel te lang werd. Mail verstuurd maar naar 3 dagen mail retour onbestelbaar. Ik ben zeer ontevreden over service. Hiermee ook mijn laatste bestelling bij winparts.

RK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

niets ontvangen

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0

Nog steeds niets ontvangen !!

JR
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Probleem

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
7.0

Goede avond 12.5 besteld en betaald zou 14.5 worden geleverd maar het is er nog niet begrijp dat de fout bij DHL is 3x zou het geleverd worden maar werd niet gedaan nu krijg ik bericht van jullie dat ik het heb maar vanmiddag nog contact gehad met jullie en er loopt een onderzoek naar bij DHL vindt ik wel raar maar ik wacht af tot maandag en dan maar weer een telefoontje aan wagen gr Raymond

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 25 Mei 2020

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat het pakketje vertraagd is geraakt bij de vervoerder. Excuses hiervoor.

De mail die u van ons ontvangen hebt, betreft een standaard mail welke wij versturen na een x aantal dagen, na het verzenden van het pakket.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

bestelling prima levertijd langzaam en beschadigde delen

Beoordeling 
 
6.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
7.0

prijs is prima , zoekfunctie via originele nummers ook perfect , levering 4 a 5 dagen vind ik vervelend , en helaas kwam de doos ten tweede male beschadigd aan

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Aleem op 21 Mei 2020

Bestellen

10.0
Zoals verwacht waren de schokdempers snel binnen.

Reageer op deze review

Verkeerde zending terugsturen

Beoordeling 
 
6.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
10.0

Ik wil een verkeerde zending terugsturen maar krijg geen formulier toegestuurd om dit mogelijk te maken en het is onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bestelling

Beoordeling 
 
6.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
3.0

Motorolie en diversen filters bij Winparts besteld voor mijn auto. Vanaf het moment van de bestelling tot de levering erg goed. Alleen jammer dat ik achteraf hoor dat bij andere leveranciers goedkoper zijn.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

bestelling

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
8.0

Bij bestellen krijg je datum van levering,daar alles op voorraad stond geen probleem dus.
Gezorgd dat ik thuis zou zijn, helaas dag erna krijg ik mail dat het 4 dagen later wordt.
Weer geregeld dat ik thuis zou zijn, gekeken op de site alles stond nog steeds op voorrraad.
Volgen de keer kijk ik toch eerst verder voor ik bestel daar de betrouwbaarheid te wensen over laat.

JH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 03 Maart 2020

Goedemorgen,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat de levering niet naar verwachting was. Excuses hiervoor.

Het overgrote deel van de hardlopende producten ligt bij ons in het magazijn en kan doorgaans tot 22.00 uur nog verstuurd worden, waarbij het product de volgende dag in huis is.
Producten, die zeldzamer zijn of minder vaak afgenomen worden, liggen op een ander depot.
Het kan inderdaad eens voorkomen dat een product in voorraad staat op onze website, maar dat er bijvoorbeeld een voorraadfout is ontstaan, waardoor er een vertraging ontstaat.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Lange levertijd en een beschadigde startmotor!

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
8.0

In verband met de lange levertijd en nu ontvangen een beschadigde startmotor tijdens transport gaat dit mij te lang duren via deze weg een nieuwe startmotor te kopen bij Winparts.
U bent telefonisch niet bereikbaar , in de wacht, om overleg te plegen over hoe nu verder te handelen.
Vandaag 12-02 ben ik genoodzaakt mijn oude kapotte startmotor te laten reviseren bij een extern bedrijf.

FT
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 25 Februari 2020

Hallo Frans,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat de startmotor defect geleverd werd vanwege transportschade. Onze excuses hiervoor!

Ik zie dat het inmiddels is opgelost en u uw geld terug heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review
reclame

2 SETS !!

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Voor mijn Chrysler Neon heb ik raamspoilers besteld.
Ik was op; de site waar ik ze bestellen moest in de veronderstelling dat ik Links en Rechts apart moest bestellen.
Dat vond ik al vreemd, maar toch besteld.
Krijg ik 2 SETS !!! Kan ik 1 ongeopende set terug sturen ? en...waarheen ?

Erik Borst, Brabantstraat 300, Alphen aan den Rijn

EB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 31 Januari 2020

Hi Erik,

Bedankt voor uw review. De zijwindschermen op onze website, bestaan altijd uit een set inderdaad.

U mag het pakket, onder vermelding van uw ordernummer (WP220-), terug sturen naar;

Stadsweg 110
9793 PD
Winneweer
Nederland

Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op; support@winparts.nl of via onze Live Chat.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

opbergnetten beschadigd.

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Ik had vier opbergnetten (230072) en daarbij behorende vier aluminium frames gekocht.
De bezorg doos was keurig in tact. Geen beschadiging e.d.
Twee van de vier frames waren zwaar beschadigd. Deze heb ik bij moeten buigen en daarna bijspuiten.
Mijns inziens zijn deze beschadigd in de doos gestopt.
Niet zoals het hoort.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 15 Januari 2020

Goedemorgen Jos,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u uw ontvangen producten op deze manier hebt ontvangen. Mijn excuses daarvoor.

Mocht dit in de toekomst nog eens voor komen, dan raad ik u aan om contact met ons op te nemen. Wij zullen er dan voor zorgen dat u een onbeschadigd exemplaar ontvangt. Hiervoor kunt u contact opnemen via retouren@winparts.nl.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Snelle service

Beoordeling 
 
6.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

De levering is was niet goed dat was de schuld van post nl.
Ze hadden het niet bij mij thuis afgeleverd maar naar een Depot.
Heb de hele dag gewacht. Dus ik ben bang als ik weer iets besteld dat het weer mis gaat.

MS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

ervaring

Beoordeling 
 
6.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
6.0

Pakketje is goed aangekomen, echter stond verkeerde etage vermeld in de adressering.
Graag hier scherp op zijn.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Foutje bedankt : Blindehoekspiegel

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
5.0

Combibestelling waarvan 2 blindehoekspiegels, er waren er 2 besteld en er is er maar 1 geleverd.Gemaild maar geen reactie ..toen maar gebeld en er zou er 1 worden nagezonden maar wat blijkt ......ik krijg een creditnota en had de keus om de 2e opnieuw te bestellen.Ja ja en dan weer opnieuw verzendkosten ???? Ii wacht nog wel even. Het bedrag is inmiddels wel bijgeschreven. Jammer dat het zo is gegaan .

PD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 17 September 2019

Beste Peter,

Bedankt voor uw review. Wellicht was de mail welke u ontvangen heeft niet geheel duidelijk, excuses hiervoor.

Ik heb u hierbij opnieuw een mail gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Snel ennetjes

Beoordeling 
 
6.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
6.0
Prijs 
 
8.0

Duideljik en veel keuze op de site prijs oke .

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Veerbegrenser

Beoordeling 
 
6.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
3.0

Snelle levering
Bestelling was verkeerd besteld kon kosteloos terug en nieuwe snel binnen
Zeer tevreden
Bedankt winparts

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 16 Augustus 2019

Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service en website!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

nu spam voor een review :(

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
5.0

krijg nu spam voor een review, hier geen toestemming voor gegeven

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 02 Juli 2019

Goedemiddag Jeroen,

Bedankt voor uw review. Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden.

Zou u mij uw ordernummer willen toesturen? Mailen mag via support@winparts.nl.

Ik zal u dan uitschrijven voor de review verzoeken.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Niet geleverd of wel geleverd?

Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
7.0

Kreeg bericht dat mijn pakket geleverd was. Op DHL afhaalpunt aangkomen, geen pakket. Gebeld met WP, "ja klopt, is iets fout gegaan" Dus ze wisten ervan, dan had ik graag een melding gehad en niet voor niets daarheen gegaan. Komt vanzelf goed werd er gezegd. Nu krijg ik een mail dat ze blij zijn met mijn bestelling. Die ik nog niet gekregen heb en een korting van 5%! Nou die korting boeit niet want ik zit zonder remschijven. Snap dat alles geautomatiseerd is, maar let gewoon even op en kom met wat beters.

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Winparts op 28 Juni 2019

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Helaas kan ik uw order niet inzien op basis van uw gegevens, waardoor ik de fout ook niet in kan zien.

Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl?
Ik kijk graag even met u mee om te zien waar de fout heeft kunnen ontstaan.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Egon op 28 Juni 2019

WP219-210031 voor Sandra.

Reageer op deze review
142 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3 4 5

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Autobandenmarkt reviews
 
9.8 (1)
2.
PneusOnline
 
3.7 (32)
3.
auto-nl
 
1.9 (2)
4.
Motorbandenmarkt
 
5.6 (2)
5.
Autobandencollectief

Wij zijn benieuwd naar jouw Winparts ervaring

WINPARTS is de meest complete onderdelen site van auto-onderdelen voor de allerscherpste prijzen. Het leveringsprogramma van Winparts omvat een breed scala aan originele en merk vervangende onderdelen. Winparts verkoopt o.a. plaatwerk, verlichtingsdelen, bumpers, radiateurs, condensors, spiegels, katalysators enz. online op Winparts.nl.

Wat is uw ervaring met Winparts? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Winparts hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Winparts reviews lezen.