Winparts reviews & ervaringen

www.winparts.nl
 
8.1 (1789)
winparts

1789 Winparts reviews

 
(946)
 
(490)
 
(142)
 
(116)
 
(111)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
116 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3 4
Volgorde

Onderdeel van fan

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Winparts is een webshop met een breed assortiment tegen goede prijzen. Alleen als je om garantie komt zijn ze niet thuis. Je moet allerlei formulieren invullen en een filmpje sturen van het defect. In mijn geval werkte een onderdeel van de fan dat ik bij hun had gekocht naar een paar weken niet meer. Hoe kan ik een filmpje maken van iets dat niets meer doet. Alle formulieren ingevuld en toegestuurd weken gewacht en dan als antwoord krijgen dat ik de formulieren moet toe sturen. Aangegeven dat ik dit al gedaan had en dat zij deze al hadden, gewacht voor een paar weken en dan een antwoord krijgen dat je een filmpje moet sturen van het defect. Kortom allemaal vertragingstactieken om er voor te zorgen dat je de moed opgeeft. Men geeft ook aan dat het wel 30 dagen kan duren voordat je een vervangend onderdeel hebt als de garantie wordt goedgekeurd. Wie kan er 30 dagen wachten op een defect onderdeel van zijn auto? Kortom reken niet op garantie

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Hans op 29 November 2024

Hallo Cees, Ik ben ook slachtoffer van de WinParts garantie bepalingen, ze verzinnen steeds nieuwe eisen voor de garantie, inderdaad hopen ze dat je het opgeeft!! nou dat ga ik dus niet doen maar ik koop er ook niks meer!

Reageer op deze review

radiateur met pasgarantie

Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Artikelen te laat geleverd (zonder duidelijke communicatie ook nog) en daardoor heb ik de montagedatum moeten verschuiven. Nu blijkt dat een artikel niet past en ik kan het niet terugsturen omdat de reclameringstermijn van 14 dagen is verstreken.
Wat een slechte service is dat.
Pasgarantie is ook een aanfluiting want het is nu de vierde keer dat er iets niet past.
Ik bestel hier niet meer.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

olie, oliefilter en flesjes benzine additief

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

De manier van verzenden is waardeloos, en ondanks een email met foto's steekt men hun kop in het zand....
Onderdelen uit de doos en 3 lekkende flesjes deze kunnen zo de kliko in.

retour op eigen kosten en zending moet compleet zijn, dus ik moet 3 lekkende flesjes met een benzine additief per post verzenden. Is gewoon een milieu delict....
Niet meedenken dus, kop in het zand steken en weer doorgaan...

10
6
1
J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

dingen beloven en niet waarkomen

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
6.0

bestellen ging makkelijk. levering was echt waardeloos en werd niet goed geholpen door de eerste persoon die ik sprak van hun klantenservice. heel vaak geprobeerd te bellen maar kreeg ze niet te pakken.
mail gesprek gehad en pas een week later geholpen.
Weet niet of ik hier weer eens ga bestellen. had wel een compensatie verwacht van ze maar helaas.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 05 Augustus 2020

Goedemorgen Ajay,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend te lezen dat u deze ervaring met ons hebt gehad.
Excuses hiervoor.

Helaas is het mij niet gelukt om uw order terug te vinden op basis van uw gegevens.
Zou u mij daarom uw ordernummer willen mailen via support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Atty

Reageer op deze review

Beetje matig

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
5.0

Een week wachten op het onderdeel. Track & trace werkt niet tot op de dag van levering. Helpdesk zeer slecht bereikbaar

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 29 Juli 2020

Goedemorgen Karel,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat uw bestelling nog niet is afgeleverd.
Excuses hiervoor.
Momenteel ervaren wij de grootste drukte uit de geschiedenis van Winparts.
Het is daarom goed mogelijk dat u telefonisch langer in de wacht staat.

Het is mij helaas niet gelukt om uw order terug te vinden op basis van uw gegevens.
Zou u mij daarom uw ordernummer willen mailen via support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Atty

Reageer op deze review

Nog steeds geen bestelling

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
5.0

Geen delen geleverd postnl krijgt de schuld maar 2dagen later moeten ze nog op gestuurd worden week later nu dus nog niks in huis krijg ik 5%tevreden klant korting . Ik heb nog geen onderdelen p... laat maar zitten

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 29 Juli 2020

Goedemorgen Andre,

Bedankt voor uw review. Excuses dat het pakket nog niet is geleverd.

Het is mij helaas niet gelukt om uw order terug te vinden op basis van uw gegevens.
Zou u mij daarom uw ordernummer willen mailen via support@winparts.nl?
Mogelijk kan ik u nog verder helpen!

Met vriendelijke groet,

Atty

Reageer op deze review

zwaar teleurgesteld

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

twee weken gewacht,telefonisch slecht bereikbaar waardeloos bedrijf

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 22 Juli 2020

Goedemorgen Erik,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend te lezen dat u deze ervaring met ons hebt gehad.
Excuses hiervoor.

Helaas is het mij niet gelukt om uw order terug te vinden op basis van uw gegevens.
Zou u mij daarom uw ordernummer willen mailen via support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Atty

Reageer op deze review

pff sisser - hier keer ik nooit meer terug

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
2.0

bestelling gedaan - produkt dat in voorraad was volgens website bleek niet in voorraad te zijn (wachttermijn 10 dagen) dan uiteindelijk gedeeltelijke foute inhoud in het pakket, gemeld, geen feedback enkel een verzendmail van een aanvullende levering, vandaag blijkt dat dit pakket al een week bij de koerierdienst omdat mijn adres niet goed is vermeld ....

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

4 schokdempers besteld betaald en spoorloos

Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

4x schokdempers besteld betaald en spoorloos …
4 Schokdempers besteld en direct betaald op dinsdag op voorraad dus volgende dag geleverd
Helaas donderdag pas goederen naar DHL gebracht althans dat stond in de mail. Track trace gekregen echter die werkte niet. DHL kende pakket niet.
Bellen met Winparts onmogelijk. Wachttijden langer dan 30min
Mailen heeft ook geen zin. Wordt niet op gereageerd
Di 8 dagen later nog geen goederen ontvangen en nog geen bericht van DHL of Winparts. Bellen/ mailen nog steeds onmogelijk.
Noodgedwongen Winparts bezocht op lokatie in Winneweer.
Winparts aldaar contact opgenomen met DHL. Pakket misplaatst of zoek is de boodschap. Mits alsnog gevonden duurt het zeker nog 5 dagen. Hierover tot nu toe ook geen correspondentie helaas
Positief aanbod... 4 nieuwe schokdempers opnieuw af te sturen in de hoop dat die er eerder konden zijn. Weer Track trace gekregen van DHL maar ook die werkt niet met ook nog verkeerd afleveradres
Nu 10 dagen verder en noch geld terug noch goederen geleverd noch werkende Track en Trace gekregen. Bellen/ mailen nog steeds onmogelijk.
Toppertje die Winparts. Auto staat ondertussen al 7 dagen op de brug zonder vering en schokdempers. Klant boos en ongeduldig. Heeft aankoop afgeblazen.
Dus onderdelen bestellers...wees gewaarschuwd.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Klacht

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Een bestelling geplaatst voor een voorbumper van een Suzuki Swift , een bumper van een Citroen Jumper geleverd , dus een fout van Winparts , €15, betalen om deze weer terug te sturen , tevens een ruitensproeier reservoir besteld , was niet meer leverbaar !

Wel alles betaald !!!!

Meerdere keren gebeld maar krijg alleen een bandje er voor dat alle medewerkers in gesprek zijn , ook meerdere mails gestuurd , deze worden ook niet beantwoord !
Nu tijdens deze review loopt de telefoon ook al weer 25 min , nog steeds dat bandje !

Zou hier dan ook nooit meer iets bestellen !!!

Totaal € 100 in de sloot gegooid !!!

Zou zeggen : wees gewaarschuwd !

TB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

schandalig slechte service

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

ik had een trekhaak besteld voor een Hyundai i20, specifiek had ik er op gelet dat deze voorradig was.
op woensdag besteld, na een paar dagen heb ik op de website gekeken wat de status was, bleek deze nog steeds in "behandeling".
Ik heb toen geprobeerd te bellen, na meerdere malen meer als 20 minuten op wacht aan de telefoon gezeten, kon een medewerker niet verklaren waarom deze niet was weggegaan in het magazijn.
de dag daarop kreeg ik de mededeling dat deze alsnog was nabesteld.
weer op de site gekeken, en de bestelde trekhaak stond nog steeds als voorraad.
weer gebeld (20 tot 30 minuten wachten), en medegedeeld dat de trekhaak gewoon een voorraad artikel was.
toen kreeg ik aan et eind van de de dag een mail dat deze verzonden was, al met al ik heb er meer dan een week op moeten wachtten.
de service en afhandeling van winparts is met 2 woorden samen te vatten, schandalig slecht

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte levering

Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Zou de volgende dag geleverd worden maar heb na 2 weken nog steeds niks.
Ook de klantenservice heeft mij al 3 keer wat anders verteld.
Heel jammer.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

bereikbaarheid en actie ondernemen

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Bereikbaarheid klantenservice zeer slecht 2x bijna een half uur en nog een keer een kwartier met op de achtergrond een zeer irritant "muziekje" wat de hele dag nog door dreunde
Bereidheid om een waarschijnlijk zoekgeraakte zending bij DHL te vinden is pas na zeer sterk aandringen gebeurd
Binnen een dag was de zending afgeleverd Anders had ik minimaal 10 dagen moeten wachten om eventueel mijn geld terug te ontvangen

DR
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 25 Mei 2020

Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat uw pakketje niet naar verwachting geleverd werd. Excuses hiervoor.

Het is niet dat wij niet bereid zijn om een onderzoek te starten naar een (mogelijk vermist) pakket, maar momenteel ervaren alle vervoerders achterstanden in het verwerken van pakketten, waardoor ons gevraagd is te wachten met onderzoeken te starten.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Beschadigd en slecht verzorgd

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
6.0

Spatbord besteld..kwam beschadigd aan. Zeer slordig en onzorgvuldig ingepakt met stukjes restkarton en wat folie er omheen gewikkeld. Beetje vragen om problemen zo. Bedankt maar terugsturen kost me bijna net zoveel als het spatbord zelf dus dat gaat m niet worden..?

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

geen reactie op omruiling

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Heb per vergissing de verkeerde centreerringen geleverd gekregen en heb dit onmiddellijk gemeld. Ik heb ook gezegd welke het dan wel moesten zijn met een vraag erbij. Op de vraag nog steeds geen antwoord gekregen en wacht ondertussen al een week op hun goedkeuring en retourformulier.
Dat een levering wat vertraging heeft is "normaal" in deze tijden, maar op een mail antwoorden en een retourformulier doorsturen .... 1 week ...?
Ik heb geen behoefte aan een kortingsbon van 5% wel aan mijn retourformulier en de andere centreeringen. Liefst van al mijn geld terug als dit niet snel opgelost wordt.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 19 Mei 2020

Goedemorgen Guy,

Bedankt voor uw beoordeling. Bij het opzoeken van uw naam, heb ik uw order terug kunnen vinden.

Daarbij zie ik dat wij u op dezelfde dag hebben gevraagd welke centreerringen u ervoor terug wenste te ontvangen en op 15-5 goedkeuring hebben gegeven en u hierover per mail ook hebben geïnformeerd.

U mag het pakket daarom met het gegeven RMN20- nummer retourneren.

Mocht u hier verdere vragen over hebben, dan mag u mij mailen via support@winparts.nl.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Automatten

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Retour geld € 7.25 Proberen terug te krijgen ivm op kenteken bestelde automatten.Het staat op de website als perfect op maat gesneden matten niet dus. Foto’s gemaakt gemaild
en opgestuurd maar ze kunnen de matten niet op maat leveren.wel geld terug gehad maar niet het retourbedrag.Daarbij zijn ze voor mij telefonisch onbereikbaar(alla medewerkers zijn in gesprek)heb ik moeten aanhoren telkens als ik belde.Alles bij elkaar zeer slecht als het aankomt op bereikbaarheid en terugbetaling van retourkaarten wat niet mijn schuld is want het zouden perfect gesneden matten zijn die geschikt waren voor mijn Honda.Foto’s opgestuurd met deRetourbestelling en gemaild En dan in de mail nog vragen naar de foto van mijn Honda HR-V matten.Triest Triest

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 29 April 2020

Hi Jack,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u onze aftersales op deze manier ervaren hebt. Mijn excuses hiervoor.

Ik zou graag na willen gaan wat ik nog voor u kan betekenen, maar helaas kan ik op basis van uw naam geen order terug vinden. Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl, met uw ordernummer?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Beetje jammer

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
8.0

Beetje jammer. Niet telefonisch bereikbaar na een verkeerd geleverd product. Nu product retour sturen (eigen kosten) nu hopen op bedrag terug

AF
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 22 April 2020

Hi Albert,

Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat het vervelend is dat u telefonisch geen contact met ons hebt kunnen krijgen. Excuses hiervoor.

Wanneer ik uw naam in ons systeem opzoek, zie ik wel dat er heen en weer gemaild is en dat het verkeerd geleverde product niet terug gestuurd hoeft te worden. Wij leveren het juiste product na.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Zeeeeeer slecht verpakt

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
8.0

2 spuitbussen besteld. Levertijd was 4 dagen, dat is al er ondermaats tegenwoordig. Komen in doos zonder enkele vorm van verpakkingsmateriaal erin. De beide spuitbussen liggen los in de doos. Met als gevolg dat van een spuitbus de kap af is gegaan, kapot is gescheurd en er is zelfs verf uit gespoten. De andere spuitbus ziet er uit alsof hij uit de vuilnis is gehaald, klef en stoffig.
ECHT HEEL SLECHT DIT. Mail gestuurd met foto's maar die blijkt niet terug te vinden

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 21 April 2020

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u het pakketje op deze manier ontvangen hebt. Excuses hiervoor!

Helaas heb ik op basis van uw gegevens geen order terug kunnen vinden. Zou u mij daarom uw ordernummer willen mailen naar support@winparts.nl, met verwijzing naar deze review?

Het is inderdaad mogelijk dat wanneer er een foto word bijgevoegd in een mail, deze niet bij ons aankomt vanwege de grootte.

In afwachting van uw mail.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Omruilen en weer verzendkosten betalen

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
3.0

Laatst had ik per ongeluk een verkeerde product besteld , na een belletje naar winparts kon ik verkeerde product omruilen, ik heb dus gelijk gevaagd van, moet ik dan weer verzend kosten betalen , antwoord was , JA , maar ik hoefde geen verzend kosten van winparts betalen wanneer hun op opnieuw gingen versturen . Eerlijk gezegd ik vind dat winparts een coulance moeten wanneer klant per ongeluk een verkeerde product hebben besteld voor terug sturen dat het dan gratis moet zijn , als ik dit had geweten had ik gewoon bij een Automaterialen zaak gekocht dan had me meer dan €7,00 gekost . Daarom vind ik het zo jammer , ik durf niet meer iets te bestellen.

M.
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 14 April 2020

Goedemiddag,

Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u het op deze manier ervaren heeft. Excuses hiervoor.

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden. Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Eerste en laatste keer!

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
6.0

Ik hoorde positieve ervaringen over Winparts, dus ik dacht ga er een keer bestellen. Ik voerde mijn kenteken in en heb 2 producten in de winkelwagen gedaan. Bij beide producten stond duidelijk in de beschrijving dat ze gemaakt waren voor mijn auto. Ik had nog voor de zekerheid een medewerker aan de telefoon gehad en hij bevestigde dat deze op mijn auto paste. Dinsdag besteld Zaterdag zou het geleverd worden. Zaterdag avond een mail gekregen dat het maandag pas kwam. Maandag pakketje ontvangen met de 2 producten. Blijkt dat ze totaal niet passen op mijn auto en totaal anders zijn dan dat in de beschrijving staat! Pakketje natuurlijk direct terug gestuurd, alleen de verzendkosten zijn dan wel voor jezelf. Voor mij eerste en laatste keer dat ik bij Winparts.nl bestel!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Veel beloven, weinig actie

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ik had een booster besteld, noco genius battery booster gb 70. Kostprijs 189eur.
De belofte volgende dag in huis... neen, de volgende week was beter geweest. Nu, geen ramp! Met de corona toestanden begrijp ik dit wel dat de leveringen wat kunnen uitlopen.
Vol ongeduld haalde ik mijn paketje op toen deze in een postpunt geleverd was. Wat bleek... ik had niet de booster, maar de beschermcase gekregen.. kostprijs amper 30eur. Toch een groot verschil.
Na enkele keren bellen (ook daar is geduld nodig.. 2x een half uur gewacht om binnen te raken) enkele mails (naar verschillende mailadressen) en telefonische beloftes om papieren door te mailen om zo mijn retour te kunnen doen, hen ik tot op heden nog niets gehoord van winparts zelf..
Mijn gevoel: ferm in het zak gezet!!! En aan mijn plan overgelaten..
Zoals gezegd, veel beloftes, weinig actie..
Ik hoop dat dit nog in orde komt.. maar reclame maken doe ik toch niet voorlopig.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 14 April 2020

Hallo Bert,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat u een verkeerd product ontvangen heeft. Onze excuses hiervoor!

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden.
Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl, n.a.v. deze review? Ik kijk dan graag met u mee naar waar het mogelijk mis is gegaan.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review
reclame

Slechte bezorging

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
5.0

Speciaal deze dag vrij genomen, maar bestelling was weer een vertraagt! dus weer een dag langer wachten, heb maar geannuleerd en ben zelf maar naar een autoshop gereden.
Ik stelde tijdens de chat met een van de medewerkers voor om het anders maar te annuleren, nou, ik had niet de tijd om het te annuleren of het was al geannuleerd, ze willen wel heel snel van hun klanten af!
Ik bestel hier dus ook niet weer!!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Winparts op 03 April 2020

Beste,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat het pakket niet naar verwachting geleverd werd. Excuses hiervoor.

Gezien de momenteel heersende crisis (COVID-19), doen wij onze uiterste best om klanten te blijven voorzien van de service die u van ons gewend bent. Echter is het wel mogelijk dat er vanwege deze maatregelen, vertragingen ontstaan: zowel bij ons, als bij onze vervoerders.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Verkeerde adres afhaal punt bezorgd

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
7.0

Bestelling te laat geleverd. En op het verkeerde afhaal punt moest er 13 km naar toe rijden aan gegeven punt was 1.5 km. Dat was echt minder.

7T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 22 Januari 2020

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat uw pakket later werd geleverd dan verwacht. Excuses daarvoor.

Echter, wanneer wij het pakket overdragen aan de vervoerder, verwachten wij dat het de volgende dag geleverd zal worden. Wanneer dit niet het geval is, is dit ook voor ons onmacht helaas. De levering is volgens PostNL op het door u opgegeven adres geweest.


Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Zeer slecht!!

Prijs 
 
3.0

Zeer slecht ik ben niet te vreden .
Ik heb nog altijd mijn auto batterij niet gehad ondertussen zijn we 6 dagen verder, op de status staat al afgeleverd maar heb niks ontvangen . Iedere keer als ik reageer krijg ik als antwoord onze excuses daar ben ik vet mee. Ze hebben slechte communicatie met de transport firma .Ik ben niet tevreden en zal nooit meer iets bestellen via deze site winparts.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 27 December 2019

Goedemorgen Serko,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat u uw accu tot op heden nog niet hebt ontvangen! Mijn excuses daarvoor.

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden.
Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl?

Aan de hand daarvan kan ik inzien waar het mogelijk mis is gegaan en kan ik u verder helpen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Geen after service en geen hulp.

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Gewoon niet bestellen want ze hebben zeer slechte after service. Als een product niet goed is dan heb jij gewoon pech gehad en ze gaan je niet helpen. Heel veel andere webshops die veel beter service hebben. Gewoon nooit meer.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Winparts op 02 December 2019

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u deze ervaring met ons hebt gehad!

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden. Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl? Ik kijk dan graag met u mee, naar waar het mogelijk anders kan.

Mijn excuses voor het ongemak en alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

na een week nog geen levering

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
5.0

Op donderdag bestelling geplaatst en bevestiging gekregen met order en track en trace nr DHL
Maar tot op heden nog niks ontvangen , Reeds melding gedaan aan klanten service en antwoord bekomen van contactpersoon Martin deze zou dit onderzoeken maar vraagt werkdagen geduld
Dus hopen op een snelle oplossing betaald is het reeds
Mvg DWuyts

WD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 22 November 2019

Goedemorgen Diederik,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat het pakket niet naar verwachting werd geleverd.

Ik heb uw order terug kunnen vinden en zie daarbij inderdaad dat mijn collega een onderzoek heeft ingesteld bij de vervoerder.
Daar hebben wij inmiddels uitslag over ontvangen. Via de mail zal ik u op de hoogte brengen van de uitslag.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Later geleverd dan bevestigd

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Met spoed een onderdeel nodig en deze via avondlevering laten bezorgen omdat er dan zeker iemand zou zijn. Het zou op een dinsdagavond bezorgd worden. Op dinsdag bleek dat het opeens op woensdag bezorgd zou worden. Gebeld en het enigste wat ze konden doen was de € 1,95 terugstorten van de extra kosten voor de avondlevering. Ik gaf aan dat ik het met spoed nodig had. Woensdagochtend kwam ik erachter dat het pas woensdagavond geleverd ging worden. Weer gebeld en het bleek dat ze de avondlevering niet van de order af konden halen. Dat hadden ze dus ook ff niet verteld. Al met al veel te laat binnen op woensdagavond terwijl het in de orderbevestiging stond dat het dinsdagavond bezorgd zou worden.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 19 November 2019

Goedemorgen Bart,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat uw pakket niet naar verwachting werd geleverd.

Op het moment dat wij het pakket overdragen aan de vervoerder, verwachten wij dat het volgens afspraak wordt geleverd.

Mijn excuses dat dit bij u niet is gelukt!

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Onderdelen op kenteken passen niet! Let op!

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Ruitenwissers op kenteken besteld, er van uitgaande dat de delen dus passen de verpakking opgeruimd (ondergrondse container dus niet terug te vinden) blijkt dat er verkeerde ruitenwissers gestuurd zijn, helaas kan ik ze niet terug sturen in originele verpakking waardoor ik mijn geld kwijt ben. Slechte service! Let dus op, kentekenen betekend geen garantie op juiste delen.

DE
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 18 November 2019

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de ruitenwissers niet blijken te passen. Het is mij niet geheel duidelijk of hetgeen wat u ontvangen heeft, niet hetgeen betreft wat u bestelt heeft?

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden.
Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl?
Aan de hand daarvan, kan ik nagaan of ik nog iets voor u kan betekenen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Wacht intussen al twee weken op mijn pakket! Klantendienst gecontacteerd maar de respons en genomen acties lijken nihil.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 18 November 2019

Hi Manuel,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u het pakket tot op heden nog niet heeft ontvangen.

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden.
Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl?
Ik kan dan voor u kijken naar welke stappen er zijn ondernomen en ik los het graag voor u op!

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Reageer op deze review

pasgarantie??

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Remschijven en remblokken voor opel astra besteld op kenteken, de remblokken hadden zelfs pas-garantie, wat bleek, de remblokken bleken niet te passen, maar aangezien ik volop bezig was de schijven te vervangen, dus mijn auto buiten gebruik was ben ik snel op de fiets bij een zaak in de buurt om remblokken geweest zodat ik door kon. Volgende dag even gebeld met WP, de remblokken mochten terug, maar de verzendkosten waren voor mij, en de vraag hoe het zat met de pas garantie, nee, alleen omruilen, ik had niet hoeven ruilen als ze gepast hadden, dan was de zaak afgedaan, dus even terug komend op die zogenaamde garantie, zelfs de retour kosten wilde WP niet op zich nemen....dus op deze manier bedenk ik mijn nog een keer, of ik nog eens bij WP koop. En inmiddels hebben ze de pas garantie verwijderd van de site....slim of....

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Winparts op 15 November 2019

Goedemiddag Erik,

Bedankt voor uw review. Erg vervelend dat de rem delen niet toepasbaar blijken te zijn.

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order terug vinden.
Zou u mij daarom een berichtje kunnen sturen via support@winparts.nl?
Ik zou dan graag even met u mee kijken willen kijken en mogelijk kunnen wij gezamenlijk tot een oplossing komen.

Alvast bedankt!

Het is overigens niet zo dat wij het groene balkje 'pas garantie' van de website hebben verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Erik op 18 November 2019

Even terugkomend op mijn eerdere review, de pasgarantie waarvan ik zei dat die verwijderd was, staat er (nu) gewoon bij, dus hierin heb ik het misschien over het hoofd gezien, maar ondanks de pasgarantie past het nog steeds niet. ;-)

Reageer op deze review
116 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3 4

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Autobandenmarkt reviews
 
9.8 (1)
2.
PneusOnline
 
3.7 (32)
3.
auto-nl
 
1.9 (2)
4.
Motorbandenmarkt
 
5.6 (2)
5.
Autobandencollectief

Wij zijn benieuwd naar jouw Winparts ervaring

WINPARTS is de meest complete onderdelen site van auto-onderdelen voor de allerscherpste prijzen. Het leveringsprogramma van Winparts omvat een breed scala aan originele en merk vervangende onderdelen. Winparts verkoopt o.a. plaatwerk, verlichtingsdelen, bumpers, radiateurs, condensors, spiegels, katalysators enz. online op Winparts.nl.

Wat is uw ervaring met Winparts? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Winparts hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Winparts reviews lezen.